Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at modernization and optimization of the system of public transport in the town of Kazanlak. Kazanlak Municipality has commissioned the preparation of pre-feasibility study and financial analysis of the entire system of public transport in Kazanlak to an independent external consultant, which proposed three alternatives to the decision. As a result of carried out multi-criteria analysis (technical, environmental, economic, institutional, etc.), it is recommend the implementation of Alternative 3 "Environmental and innovative integrated urban transport" as the most comprehensive and realistic implementation that thanks to the synergies of their individual components will have the greatest benefit to residents and visitors of the municipality of Kazanlak. The project provides 4 main components: rehabilitation of the main avenues in the city ("Rozova dolina" Boulevard - stage 1); purchase of 7 pcs. electric buses; implementation of management information system for the public transport and rehabilitation of 23 bus stops. The project has a total amount of 3 690 050,96 lev (BGN) and has a total duration of 26 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните под дейности: 1. Сформиране на Екип за управление на проекта / ЕУП/ от 7 души Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол, Експерт Транспорт, Юрист и Счетоводител. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП. 54 750.00 51 524.34
Избор на изпълнители по реда на ЗОП: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Възлагане на инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за рехабилитация на бул. "Розова долина" - етап 1; 2. Доставка на електробуси и зарядни станции за тях; 3. Строителен надзор; 4. Въвеждане на информационна система за управление на градски транспорт; 5. Доставка и монтаж на нови 23 спирки за градски транспорт; 6. Одит на проекта; 7. Изпълнение на дейности по визуализация и комуникация; 8. Изготвяне на инвестиционен проект за поставяне на 23 бр. спирки на градския транспорт. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента. 0.00 0.00
Изготвяне на предпроектно проучване за цялата система на градския транспорт на град Казанлък и финансов анализ. : Изготвянето на подробно предпроектно проучване и финансов анализ на цялата система на градския транспорт на град Казанлък е задължително предварително условие съгласно изискванията за кандидатстване по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFОР001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие. През месец октомври 2015 година Община Казанлък е провела обществена поръчка (публична покана по реда на чл. 101а - 101ж. от ЗОП за избор на изпълнител на дейността. На 26.10.2015 г. е сключен договор (Договор № Д07-128/26.10.2015 г.) с избрания изпълнител "Юропиън Дивелъпмънт Консултинг" ЕООД, гр. София, който е на обща стойност 58800 лв. с ДДС и срок на изпълнение не по-късно от 31.01.2016 г. 49 000.00 58 800.00
Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за рехабилитация на бул. "Розова долина" - етап 1 : Подобряване на пътно - транспортните условия по бул. "Розова долина" посредством поставяне на нова асфалтова настилка, специални обозначения на автобусните спирки; пешеходни пътеки, обезопасяващи пресичането на пътниците, които слизат и се качват на автобусите; обозначение на лентите за движение, правилата за влизане и излизане от кръстовище и други. Ще бъдат рехабилитирани общо 5500 кв. м. улична настилка и прилежащи площи по бул. "Розова долина" в участъка от бул. "23-ти Пехотен Шипченски полк" до кръговото с ул. "Бачо Киро". Дейността включва също така процеса на проектиране на рехабилитацията и авторския надзор по изпълнение на СМР. 168 750.00 202 438.32
Доставка на 7 бр. електробуси и 4 бр. двойни зарядни станции: Дейността включва: - Доставка на 5 броя електробуси с дължина 8 метра и 2 броя електробуси с дължина 10,5 метра; - Доставка и монтаж на 4 броя двойни зарядни станции за електробусите. Зарядните станции ще бъдат монтирани на имот публична общинска собственост, находящ се в южната част на града, бул. "Розова долина", ИН 35167.501.9465; - Изграждане на навесно покритие от стоманена конструкция на мястото на монтиране на зарядните станции върху имот публична общинска собственост, находящ се в южната част на града, бул. " Розова долина ", ИН 35167.501.9465; Дейността ще бъде изпълнена от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Целта на изпълнение на дейността е да се подмени автобусният парк, произведен предимно през 90-те години на 20 век, да се намалят вредните емисии, отделяни в атмосферата, да се намали шумовото замърсяване. С изпълнението на дейността ще се повиши мотивацията и желанието на потребителите да ползват услугите на градския транспорт, като се намали неудобството, несигурността и дискомфорта при возене. Остарелият автобусен парк предполага значителни средства за поддръжка и ремонт, които са нецелесъобразни с оглед на възможностите, които тези автобуси предлагат. Посредством закупуването на нови електробуси значително ще се намалят и разходите за поддържането им. С оглед опазването на околната средата, електробусите са най-доброто решение, тъй като замърсяването, което произтича от тяхната експлоатация е в пъти по-малко в сравнение с текущото състояние. Това е и икономически по-целесъобразно решение в дългосрочен план, тъй като разходите по ремонт и поддръжка ще бъдат значително по-ниски и разходите по експлоатация са по-ниски в сравнение с цените на горивата към настоящия момент. Избраният доставчик ще има ангажимента да постави във всеки от електробусите стикер с подходящи размери, съдържащ информация, че доставката е извършена по проект, реализиран с финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността предвижда и изграждане на защитно навесно покритие стоманена конструкция на мястото на поставяне на зарядните станции, което да предпазва електробусите и зарядните станции от климатични влияния. Предвиденият за придобиване в рамките на проекта нов подвижен състав (електробуси и двойни зарядни станции за тях) ще бъде собственост на бенефициента – Община Казанлък. Общината планира да отдаде въпросният подвижен състав под наем, възмездно, на общинско търговско дружество, което ще стопанисва актива и ще осъществява дейността по обществен превоз на пътници по вътрешно – градските автобусни линии (или част от тях), съгласно разпоредбите на Закона за автомобилните превози. 2 518 066.67 3 068 090.78
Разработване и въвеждане на информационна система за управление на градски транспорт: За да се облекчи движението на линиите на градския транспорт по основните булеварди ще бъде разработена и въведена информационна система за управление на градския транспорт, чрез която да се следи и управлява движението на автобусите с цел избягване на струпването им на определени точки в града в един и същ момент. Подобна система ще донесе и други две основни ползи: 1. Ще позволи бърза реакция при аварии и спешни случаи свързани с интегрирания градски транспорт в града. 2. Чрез монтирането на табла на спирките на обществения градски транспорт ще се предоставя на пътниците точна и навременна информация за това кога ще дойде следващия автобус, което ще им позволи много по-добре да планират времето си за пътуване. За да се постигне интегриран и синергичен ефект с останалите препоръчани мерки за изграждане на интегриран градски транспорт в град Казанлък, ще бъдат монтирани и 23 броя електронни информационни табла на спирките, които да показват на чакащите пътници кога ще дойде следващия автобус благодарение на създадената Информационна система за управление на градския транспорт. Избраният изпълнител на дейността ще осигури разработването на компютърен модел, хардуер и софтуер; консултации и поддръжка на потребителите за 2 години след провеждане на обучение, както и доставка на бордови компютри с вградени GPS и GSM/GPRS за електробусите. 153 916.67 183 855.00
Доставка и монтаж на нови спирки за градски транспорт: Облагородяването на спирки от системата на градския транспорт с цел не само по-голяма привлекателност и подобряване облика на града, но и осигуряване безопасността и комфорта на пътниците, които слизат и се качват от тези спирки. При изпълнението на дейността ще бъдат доставени и монтирани нови 23 броя нови спирки с лека конструкция без място за реклама в централните части на града и по продължението на по-натоварените линии. Избраният доставчик ще има ангажимента да постави на всяка от спирките стикер с подходящи размери, съдържащ информация, че доставката е извършена по проект, реализиран с финансовата подкрепа на Европейския съюз. В рамките на отделна процедура по реда на ЗОП, втори избран изпълнител ще изготви необходимият инвестиционен проект с части "Архитектура", "Ел., КИП и А" и "Конструктивно становище", съобразно утвърдената транспортна схема на Казанлък, и съгласувана с КАТ по отношение безопасността на движение. Същият изпълнител ще осъществи и авторски надзор по реда на ЗУТ. На базата на изготвения инвестиционен проект, Главният архитект на Община Казанлък ще издаде разрешения за поставяне за всичките 23 спирки на градския транспорт. 54 625.00 65 334.00
Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строителномонтажните работи по рехабилитацията на бул. "Розова долина" - етап 1,, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. 5 062.50 4 776.00
Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите. 9 511.85 11 400.00
Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 протокол за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР. Комисия, назначена от Кмета на общината ще приеме доставката на електробусите, доставката и монтажа на зарядните станции и автобусните спирки, които ще бъдат извършени съгласно действащото законодателство. 0.00 0.00
Изпълнение на дейности по визуализация и публичност: 044 - Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; Пресконференция: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната след приключване на основните дейности и преди приключване на проекта; Официална церемония: Ще се проведе 1 церемония по "първа копка" и 1 церемония по откриване на обект. Церемония по "първа копка" ще се проведе след сключване на договор с изпълнителя на СМР, а тази по откриване след изпълнение на дейностите по СМР. Постоянна обяснителна табела табела пред сградата на Община Казанлък и на бул. "Розова долина" - 2 бр. Прессъобщения: През целия период на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта. Брошура/диплянка в тираж 1000 броя. Рекламни материали /папка и химикал/ 100 комплекта; Банер винилов без стойка 1 брой. Изява в национална медия 2 броя. Временен билборд, двустранен, размер 4х3 м. - 2 броя. Информационни стикери за цялото закупеното по проекта оборудване - електробуси, зарядни станции, информационни табла, автобусни спирки и др. Информационни плакети /формат А4/ на всички реконструирани спирки - 23 бр. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020. 10 484.78 12 581.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).