Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Within the framework of the project "Home Care for Persons with Disabilities and the Elderly in the Municipality of Kazanlak", will be provided support  in a home environment to elderly persons unable to care for themselves and persons with disabilities living on the territory of the Municipality of Kazanlak, providing them with hourly social and integrated health and social services. The aim of the project is social inclusion by improving access to integrated social services, as well as ensuring adequate social protection and basic services for all.
The implementation of the project will improve the quality of life and opportunities for social inclusion of the persons from the target group, providing a package of activities/services at their homes by qualified specialists. In this way, needy people with diverse and dynamic needs in their daily lives will be supported.
Within the current project, integrated services will be provided to 180 users, and for each one the service will be directed to individual leading needs in activities in which the persons encounter difficulty and need support.
For the implementation of the project,  will be appointed staff to organize and manage the service, home care specialists, support staff, consultants and trainers. Materials and consumables, equipment to provide the integrated service itself will be provided.
With this project proposal, the Municipality of Kazanlak will build on the implemented activities and achieved results under the project "Patronage Care in the Municipality of Kazanlak" - Component 2 and Component 3, as well as the project "Patronage Care + in the Municipality of Kazanlak".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: С изпълнението на тази дейност се цели да се надградят постигнатите резултати по проект "Патронажна грижа в община Казанлък" - Компонент 2 и Компонент 3, както и "Патронажна грижа + в община Казанлък" . Дейността е насочена към предоставяне на соц. и интегрирани здравно-соц.услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, както и осигуряване на психологическа подкрепа на минимум 180 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания, живеещи на територията на община Казанлък. Реализирането на Проект "Грижа в дома за лица с увреждания и възрастни хора в община Казанлък" ще осигури предоставянето на следните дейности за период от 18 месеца: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегр. здравно-соц. услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизии и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. УОИИ ще се предоставя 18 месеца и ще се предшества от 2 подготвителни месеца. В подготвителния период Общински съвет ще вземе решение относно определяне на доставчик на УОИИ. Кметът ще възложи с акт за възлагане на определения за доставчик предоставянето на УОИИ.Социални и интегрирани здравно-соц.услуги в домашна среда ще бъдат предоставяни от Домашен социален патронаж - гр. Казанлък. ДСП гр. Казанлък притежава необходимия опит, ресурси и квалифициран персонал, както и познава нормативните изисквания за осъществяване на този тип услуги. Услугата ще бъде предоставяна от месец 3. Услугите ще се предоставят на базата на идентифицираните потребности на лицата от целевата група, в резултат на извършена индивидуална оценка на потребностите и подбор на потребителите. За изпълнение на дейността ще бъде назначен екип за управление на услугата "Грижа в дома", включващ: 1 бр.Ръководител, 2 бр. диспечери и 1 бр. счетоводител, както и екип за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в дом. среда - до 16 мед. лица, 22 дом. санитари, 3 куриери, 4 социални работници/консултанти, 2 шофьори, 2 дом. майстори, психолог и рехабилитатор. Планира се всеки един от горепосочените специалисти да бъде нает по реда на КТ, като при невъзможност ще се прилага ЗЗД. Разходите, заложени за възнаграждения на персонала, са както следва: Ръководител/4ч./19 мес. - 19 152 лв; 1 бр. диспечер/8 ч./19 мес.- 31 920 лв.; 1 бр.диспечер/4 ч./18 мес.- 15 120 лв.; счетоводител/4 ч./19 мес.- 15 960 лв.; 1бр. шофьор/8ч./19 мес. -27 132 лв.; 1бр. шофьор/8ч./18 мес. -25 704 лв.; 1 бр. рехабилитатор/4 ч./18 мес.- 30 240 лв.; 1 бр. психолог/4 ч./18 мес.- 30 240 лв.; 16 бр. мед.лица/4ч./18 мес. - 241 920 лв.; 5 бр. дом.санитари/8ч./18 мес.- 136 080 лв.; 17 бр. дом.санитари/4 ч./18 мес.- 272 160 лв.; 2 бр. дом. майстори/4ч./18 мес. - 26 157,60 лв.; 4 бр. соц.работника/консултанти/4 ч./19 мес. - 86 184 лв. и 3 бр. куриери/8ч./18 мес.- 81 648 лв. При формиране на възнагражденията е взета предвид Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на соц. услуги. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, ще се проведе конкурс за подбор на персонал. С цел популяризиране на проекта и обхващане максимален брой кандидат потребители, ще се реализира инф. кампания сред всички потенциални кандидат-потребители от града и от всички 19 населени места. 1 442 734.20 508 257.65

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).