Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The overall objective of this application form is to provide a modern, healthy and functional educational infrastructure with high levels of energy efficiency in municipal kindergartens and urbanized areas adjacent to schools in the City of Panagyurishte.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта, тъй като е основополагаща за успешното му изпълнение. След одобряване на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от община Панагюрище и външни експерти. Екипа за управление на проекта се състои от следните експерти: - ръководител на проекта; - технически експерт; - счетоводител; - координатор; - юрист. 90 143.82 79 539.16
ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РЕМОНТ, ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ДОСТЪПНОСТ НА СРЕДАТА, БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПРИЛЕЖАЩИ ПЛОЩИ КЪМ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ В ГРАД ПАНАГЮРИЩЕ: За обекти Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащите площи към СОУ „Нешо Бончев”, към ОУ „Марин Дринов” и към ОУ „20-ти април” е необходимо да бъде изготвен идеен и работен и изпълнен одобрен работен проект, които предлага съвременно решение за обновяване, съчетаващо в себе си функционалност, надеждност и качество. Проектът да е съобразен с Наредба №7 за правилата и нормите на отделните видове територии и устройствени зони, Наредба №4 за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно физическо състояние и игрищата да са оразмерени в съответствие с изискванията на „Норми за проектиране на спортни сгради и съоръжения“. Да бъде предвидено минимум цялостно обновяване на старата компрометирана асфалтова настилка, реновиране на пешеходните зони и зелените площи и обособяване на места за отдих, възстановяване на дворна ограда. При възможност да бъде предвидено полагане на специализирани настилки и оборудване на спортните площадки. За обекти ЦДГ „Първи юни“, ОДЗ „Райна Княгиня“, ОДЗ „Райна Княгиня“– филиал, ЦДГ „Пролет“ и ОДЗ Звънче през 2016 г. са изготвени обследване за енергийна ефективност, технически паспорт в едно към него доклад за резултатите от техническо обследване и доклад за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строежа. Да бъдат изготвени идейни и работни проекти и изпълнен одобрен работен проект, които включва най-малко: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “В”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. 4 414 534.00 5 202 463.62
ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Изпълнението на дейността включва: - Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при изпълнение на проект, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция. Дейността ще подсигури: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Доклад за оценка на съответствието на идейните и работните проекти - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация, технически паспорт и др. 115 000.00 54 654.00
ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ДЕТСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ПРОЕКТА : Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения - обект на интервенция, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на детските заведения обект на интервенция по настоящия проект, с цел подобряване на жизнената среда в областта на образованието и грижите в ранна детска възраст. Предвижда се доставка и монтаж на нови мебели и оборудване за перално помещение и кухненски блок, съобразено със специфичните потребности на отделните обекти на интервенция съгласно изготвена техническа спецификация. След извършване на доставката ще бъдат спазени изискванията за информация и комуникация чрез поставяне на информационни стикери. 288 377.00 256 782.00
МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ : Целта на тази дейност е да се информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014- 2020 г., за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея. По този начин ще се гарантира прозрачност в процеса на усвояване на безвъзмездната финансова помощ и изпълнението на проекта. Дейностите за визуализация и публичност на проекта ще включват: 1) Провеждане на две пресконференции - Първата пресконференция ще се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъде представен проекта, неговите цели и очаквани резултати, финансиращата програма и екипа за управление. На събитието ще бъдат поканени представители на различни местни и регионални медии. След изпълнението на проектните дейности ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която да бъдат оповестени крайните резултати и ефекти от реализацията на проекта. 2) Официални церемонии "Първа копка"(2 броя) - Организиране и провеждане две официални церемонни при стартиране на строителството - една за детските градини и една за училищата. 3) Официални церемонии "Рязане на лента" (8 броя) - Организиране и провеждане официални церемонни при откриването на всеки обект. 4) Доставка и монтаж на временен билборд – поставен на видимо за обществеността място. 5) Доставка и монтаж на постоянни табели – До два месеца след приключване на строителството ще бъдат поставени постоянни табели на всички обекти на интервенция. 6) Публикации на официалната интернет страница на община Панагюрище – За хода на изпълнение на проекта и постиганите резултати. 7) Информационни стикери за брандиране на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане –ще бъдат изготвени информационни стикери, които ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период, името и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 8) Изработване на информационни материали – ще бъдат изработени банер (1 бр.), информационни брошури (250 бр.), дипляни (500 бр.) и промоционални материали (пакет от промоционални материали, съдържащ папка, листа за писане, химикал и USB памет). 28 000.00 16 134.00
ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да бъде проверено дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДБФП. След направената от одитора проверка, същият ще изготвя доклади за фактически констатации, които да бъдат приложени към междинните и окончателния финансови отчети по проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на процедура за избор на изпълнител. 20 000.00 2 520.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).