Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 души; закупуване на: Приложения за телефон - 2 бр; Лаптопи - 3 бр; Звукозаписна апаратура - 1 бр.; Принтер - 1 бр.; Машина за подвързване на книжни тела - 1 бр.; Звукоизолация за около 16 м2 площ; Разходи за услуги и Разходи за участия): В рамките на тази дейност ще бъдат наети 5-ма души персонал на трудов договор, ще бъдат закупени ДМА, НДМА и материали. Външен за фирмата изпълнител ще изготви Маркетингова стратегия за пазарна реализация на аудио резюметата и книгите, както и фирма Иком Медия ООД ще вземе участие в 4 бр събития, свързани с промотиране на продуктите й и извършване на продажби на място по време на събитията.
Разходите за заплати и осигуровки за сметка на работодателя са изчислени на база ангажираността на лицата. Ролята на всеки един участник от екипа, часовата заетост и продължителността на ангажиментите му по проекта са описани подробно в т. 9 Екип. Чрез избраните длъжности се запълва целият цикъл на производството на аудио резюмета на книги и аудио книги - от изборът на съответно заглавие, превод на вече издадените резюмета на други езици, изготвяне на резюме на бългаски език, адаптирано за българските читатели/слушатели, редакцията му, записът му в аудио формат, изготвянето на корица, до качването му в платформата за продажби.
За извършване на дейността на Иком Медия, ще е необходимо да бъдат наети 3 бр помещения с обща площ около 140 м2, които ще се използват за предпечатна и предзаписна подготовка на резюметата и аудио книгите, звукозапис и печат. Само помещението за звукозапис ще бъде около 16 м2, а помещението, в което ще се поставят машините за печат, ще е с приблизителна площ от 100 м2. Третото помещение ще бъде оборудвано с необходимото обзавеждане за оформяне на работни кътове на наетия персонал.
Преносимите компютри са необходими, за да се обслужи цикълът на производство описан в предния абзац, включително, рекламната дейност в социлните мрежи, печатна дейност, извършване на комуникацията с клиенти. Ще бъдат закупени 3 бр., тъй като два от тях ще се използват едновременно от по двама души, които ще работят на 4 ч.
Звукозаписната апаратура включва: Микрофон, USB Аудио интерфейс /конвертира аналоговия сигнал в дигитален, който да се приеме от компютъра/, микрофонна стойка с чупещо се рамо /за лесно нагласяне на микрофона в правилната позиция/, ластичен държач за микрофон - за прикрепяне на микрофона към стойката, XLR кабел - за свързване на аудио интерфейса към микрофон и поп-филтър - предпазва микрофона от компресивни звуци.
Звукоизолация за помещение от 16м2 - необходима за да се произведе аудио запис с по-високо качество. Други материали, които ще бъдат закумени са тонер касетите за първата част от ризюмета, книги и мисловни карти, които ще бъдат отпечатани. Предвидени са по 1 бр тонер от всеки цвят.
Машини за печатната дейност, при поръчки на резюмета и книги на хартиен носител - принтер, който да принтира както корици така и страници, ламинатор за кориците, машина за съединяване на корицата и хартията и гилотина, която да подравни страните на резюмето/книгата.
Приложенията за телефон са необходими, за да се извършват продажбите и слушането на аудио файлове чрез тях. Те са от изключително значение за разпространението на идеята на проекта и извършване на самите продажби защото клиентите ще са основно хора с дефицит на време, които слушат аудио файловете в движение, вършейки други задачи. По този начин Иком Медия ще бъде по-конкурентна на пазара защото ще се предостави на клиента по-добро изживяване.
Изработката на Маркетинговата стратегия за пазарна реализация ще допринесе за по-доброто проучване на нагласите на потребителите по отношение на продуктите на Иком Медия, както и ще предложи варианти за по-успешното им рекламиране с цел извършване на по-голяма реализация на абонаменти, съответно по-високи приходи от дейността.
За допълнително разпространение на знанието за аудио резюметата и аудио книгите, както и за увеличаване на продажбите им са предвидени участия в 4 бр събития: Пролетен панаир на книгата, Коледен панаир на книгата и Алея на книгата в гр. Бургас и гр. Пловдив или аналогични. За целта ще бъдат командировани по двама души персонал за по 6 дни, колкото е продължителността на събитията. |
0.00
|
191 778.29
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде реализирана чрез закупуване на 1 бр. табела и 11 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. табела и 11 бр. стикери.
През цялото изпълнение на проекта ще се спазват изискванията за информиране на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 2020 (ОПИК), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на вропейския парламент и на Съвета.
Всеки документ, подготвян във връзка с изпълнение на дейностите по проекта ще съдържа съответната символика, включваща информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта.
По време на изпълнението на проекта, на видно за обществеността място ще бъдат поставена 1 бр.табела с информация за проекта, в която се споменава финансовата подкрепа от ЕС, чрез ОПИК. Табелата ще бъде поставена на входа към помещенията, които ще бъдат наети за целите на изпълнение на дейностите по проекта.
Закупеното оборудване ще бъде означено със съответната символика чрез поставяне на специално изработени за целта стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта.
На уебсайта на фирмата, към момента на неговото изпълнение ще се публикува кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от ЕС. |
0.00
|
0.00
|