Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 781 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

ADL Ltd. has used new production equipment in recent years, which helps to increase the production capacity of the company. The new equipment in the implementation of the activities led to the basic need of the company at the moment, namely the improvement of the professional skills and knowledge and the key competency in "Foreign language communication" of the employed. Satisfying this need is one of the main objectives of the project proposal. Through the implementation of the activities envisaged under the project:
1. Selection of Employees for Inclusion in Vocational Training and Key Competence 2 "Communication in Foreign Languages";
2. Choosing a training organization;
3. Conducting training in "Poligraph" and "Office Manager";
4. Conduct of Key Competency Training 2 "Communication in Foreign Languages" will make it possible to achieve the overall goal of the project.

The expected results from its implementation are increasing the knowledge and skills of the employees, and hence their and the company's adaptability and competitiveness. The target group to be included in the project is 65 employees in the applicant company, with at least 50% of them meeting at least one of the requirements - not having higher than average education and / or aged over 54 years.

During the implementation of the project and its activities, ADL will use the experience accumulated over the years in the implementation of such activities and will monitor the strict observance of the horizontal principles of HRD OP - equal opportunities and non-discrimination, gender equality and sustainable
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на заетите от общия персонал на АДЛ ЕООД за включване в професионално обучение: Цел на дейността: Да се подберат лица от заетите в дружеството-кандидат АДЛ ЕООД за включване в обучение за придобиване на професионална квалификация по професии и за придобиване на Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - немски език, поради нуждите от по-добре подготвени кадри за предоставяне на качествени полиграфически услуги и продукти на своите клиенти, с оглед сложността на извършваната от дружеството дейност. В рамките на тази дейност се извършва подбор на заети в дружеството лица, както следва: - Подбраните 54 заети лица на длъжности – Книговезец, Контрольор качество, Машинен оператор зареждане-събиране на книги (картонаж), Машинен оператор печатарство, Оператор компютърна предпечатна подготовка, Специалист предпечатна подготовка, Печатар, Технолог-приемане на поръчки, Експерт предпечатна подготовка, Мениджър качество, Технолог ще преминат обучение за придобиване на квалификация по професия „Полиграфист“, код по СППОО 213030 и специалност към нея „Полиграфия“, код по СППОО 2130301 – III СПК. - Подбраните 6 лица на длъжности - Старши одитор, Счетоводител оперативен, Технически секретар, Търговски директор - ще преминат обучение за придобиване на квалификация по професия „Офис мениджър“, код по СППОО 346010 и специалност към нея „Бизнес администрация“, код по СППОО 3460101“,– III СПК. - Подбраните 65 заети лица ще преминат обучение по немски език за нива А1, А2, В1. АДЛ ЕООД е един от лидерите в българската полиграфическа промишленост. Дружеството периодично закупува и внедрява нови модерни машини, които позволят печатницата да оптимизира производствените процеси и да разшири продуктовия си асортимент. За задържане на извоюваните позиции на пазара е необходимо поддържане на високи нива на знания и умения в работната сила, влияещи пряко върху качеството на предоставяните услуги. Затова дружеството се стреми да повишава квалификацията и професионалните умения и знания на заетите лица. Удовлетворяването на тази потребност е и една от основните цели на проектното предложение. Очакваният резултат е подобряване на пригодността за заетост на преминалите обучението заети лица, повишаване на тяхната и на дружеството адаптивност и конкурентоспособност и предоставени по-качествени услуги. След приключване на обученията лицата ще придобият професионални знания, умения и компетентности за упражняване на професия, включващи дейности с комплексен характер, извършвани при изменящи се условия. При подбора на участници в обучението се спазват Държавните образователни изисквания и изискванията на чл. 14 от Закона за професионалното обучение и образование /ЗПОО/. 0.00 0.00
Избор на обучаваща организация, съгласно ПМС № 160/01.07.2016 год. : Цел на дейността: Провеждане на процедура по избор на обучителна организация, съгласно ПМС № 160/01.07.2016 год., с оглед предоставяне на качествена услуга по провеждане на обучение : - за професионална квалификация по професия "Полиграфист", КОД 213030, специалност "Полиграфия", КОД 2130301 – за 54 заети в АДЛ ЕООД лица; - за професионална квалификация по професия „Офис мениджър“, код по СППОО 346010 и специалност към нея „Бизнес администрация“, код по СППОО 3460101“– за 6 заети в АДЛ ЕООД лица; За провеждане на посочените обучения се обявява процедура по избор на обучителна организация, съгласно ПМС № 160/01.07.2016 год. Изискване към участниците в процедурата по избора е да имат актуална лицензия в НАПОО за извършване на обучение за професионална квалификация по професия "Полиграфист", КОД 213030, специалност "Полиграфия", КОД 2130301 и по професия „Офис мениджър“, код по СППОО 346010 и специалност към нея „Бизнес администрация“, код по СППОО 3460101“. 0.00 0.00
Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по професия : Цел на дейността: Повишаване на пригодността за заетост чрез придобиване на професионалната квалификация по част от професия на заети лица в АДЛ ЕООД, с оглед предоставяне на по-качествени услуги и изработване на широка гама продукти за клиентите на дружеството. Поради внедряването на все по-нови и модерни машини в производствения процес, ползващи софтуерни продукти, както и поради необходимостта от задържане на извоюваните позиции на пазара, АДЛ ЕООД следва да поддържа високи нива на знания и умения в работната сила, тъй като те влияят пряко върху качеството на предоставяните услуги. С тази цел дружеството е разработило настоящото проектно предложение, което предвижда провеждане на обучение за повишаване или подобряване на професионалните умения и знания на заетите лица, чрез включването им в обучение за придобиване на професионална квалификация по следните професии: - професия "Полиграфист", КОД 213030, специалност "Полиграфия", КОД 2130301 - професия „Офис мениджър“, код по СППОО 346010 и специалност към нея „Бизнес администрация“, код по СППОО 3460101“. Заложеното професионално обучение съответства на нуждите на работодателя, дейността на дружеството и е в съответствие с трудовите задължения на включените лица. Очакваният резултат е подобряване на пригодността за заетост на преминалите обучението заети лица, повишаване на тяхната и на дружеството адаптивност и конкурентоспособност и предоставени по-качествени услуги и продукти. След приключване на обучението лицата ще придобият професионални знания, умения и компетентности за упражняване на професии, включващи дейности с комплексен характер, извършвани при изменящи се условия. Дейността се извършва от организация-изпълнител на услуги по предоставяне на професионално обучение. Изборът на доставчик на тази услуга се осъществява от дружеството - кандидат в хода на изпълнението на проекта при спазване на изискванията на ПМС № 160/01.07.2016 г. Изискванията към доставчика са да притежава Лицензия като Център за професионално обучение, издадена от НАПОО, да е лицензиран да извършва професионално обучение по професия "Полиграфист", КОД 213030, специалност "Полиграфия", КОД 2130301 и по професия "Офис мениджър“, код по СППОО 346010 и специалност към нея „Бизнес администрация“, код по СППОО 3460101“– III-та степен на професионална квалификация. Обученията за професионална квалификация се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение, по предварително разработени и одобрени от НАПОО учебна програма и план. Обученията ще се извършват от преподаватели с образователна степен бакалавър или магистър. Методите, които ще се използват при реализиране на обученията, са практически и теоретични, насочени към решаване на образователни, възпитателни и развиващи задачи в процеса на обучението, които ще доведат до усвояване и надграждане на знанията и уменията по предвидената професия. Лицата, завършили обучението, са повишили пригодността си за заетост, придобили са нови или са подобрили знания и умения по посочената професия и са в състояние да предоставят по-качествени услуги на клиентите на дружеството. 108 000.00 106 200.00
Провеждане на обучение по ключова компетентност 2: Целта на дейността е да се организира и проведе обучение за придобиване на ключова компетентност на заети в АДЛ ЕООД лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” /немски език/ за 65-ма служители на компанията, разделени в групи по 15 човека максумум всяка, в зависимост от нивото на всеки един от тях. Всяко едно заето лице ще премине обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” /немски език/ в рамките на 300 учебни часа /1 учебен час = 45 минути/ и три нива на обучение. За гарантиране на максимална ефективност на учебния процес и усвояване на чуждата материя лицата ще бъдат разделени в поне 4 групи. Избраните за включване в обучението лица ще преминат входящ тест за определяне на нивото на владеене на немски език, за да се прецени дали има потребност от сформиране на повече групи - на начинаещи и напреднали. На успешно завършилите, които имат присъствие минимум 80% от хорариума за чуждоезиковото обучение /общо за 300 часа/ и са издържали заключителен изпит за придобити знания /теория и практика/, ще бъде издаден Сертификат за преминато обучение и придобито ниво на владеене на немски език. За качественото реализиране на заложените дейности и постигане за предвидените резултати, обученията ще бъдат организирани във времето така, че да могат съответните служители да отсъстват от работното си място и това да не се отрази на дейността на фирмата. Поради тази причини за тяхното осъществяване е планиран по-дълъг период от време . Видът на изучавания език - немски език е изцяло съобразен с нуждите на АДЛ ЕООД и има пряко отношение към ежедневните задължения на предвидените обучаеми лица. Това са служители от търговски отдел, администрация и производство, при които владеенето на немски език е потребност и необходимост за качественото изпълнение на длъжностните задължения. При търговския отдел и администрацията във фирмата се налага ежедневно ползване на немски език - при превеждане на оферти и релевантни документи, при кореспонденция с клиенти, доставчици и партньори, както и при водене на преговори за нови поръчки и навлизане на нови пазари. При производството - голяма част от специализираните софтуерни програми, с които се борави са на немски език, което изисква задълбочени познания, за да могат съответните служители да се справят с работата си и да разбират за какво става въпрос. В същото време, съвременните машини и хардуерно оборудване в нашата сфера на дейност, идват от чуждестранни фирми, които обясняват и обучават персонала за работа единствено на немски език. Ето защо, обучението по немски език е продиктувано от потребността на компанията да подобри нивото на владеене на чуждия език до степен, която ще позволи ефективна и ефикасна работа на служителите, което от своя страна ще даде възможност на АДЛ ЕООД да запази водещите си позиции в бранша и да повиши икономическите си показатели на национално и регионално ниво. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител за извършване на обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” /немски език/ - месец 2-3 включително Етап 2: Провеждане на обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” /немски език/ (от 11-15 месец). 45 500.00 44 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).