Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

With this project, the applicant plans to create a web-based platform FishWeek.eu to promote fishing territories, products and traditional fisherman crafts and organize a festival. The platform will contain useful and interesting information on the one hand about the fishermen and their daily activities, and on the other hand the information on the platform will promote the specifics of the FLAG, the fishermen's skills, the opportunities for people to feel the traditional fishing lifestyle and culture and take part in them. The platform will promote the cultural calendar on the territory of the FLAG, traditional foods, recipes and opportunities for their tasting, the opportunities for practicing sport fishing and various sports-related activities. The series of short documentaries (4-5 minutes) are planned to be filmed, which will tell stories about the daily life of people whose lives, food and crafts are related to the sea and its resources. The stories in the films will be of different energy and character from different places and will be told by fishermen, captains, crew, master craftsmen, athletes, a movie about a fisherman's daily life, masters of crafts related to fisheries, boating and more. The films will be strive to promote that beauty of the Bulgarian Black sea coast, which is outside the traditional sunbathing and usually remains hidden to tourists. It is also planned to organize a spring festival of the sea, fishermen and seafood, which will be located in the village of Ravda.The idea is to make the festival interactive, as a "street of crafts" and visitors can feel the life of the fishing community, to do different things with the fishermen, to cook, to taste and to keep the feeling of a vibrant and active fishing community and a territory that is worth a visit. The festival will be organized outside the official tourist season - in May in order to extend the season and attract new tourists to the territory.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на уеб-платформа: Дейността включва цялостно създаване на уеб-базирана платформа FishWeek, на която ще бъде качена цялата информация, която ще бъде събрана в рамките на изпълнението на проекта. Платформата ще бъде с възможност за постоянно обновяване на информацията, качване на нова информация, добавяне на нови папки с информация в зависимост от нуждите на рибарската общност и на територията на МИРГ Несебър - Месемврия. На платформата ще има папка с информация за всички други регистрирани като МИРГ територии в Р България, както и папка с интересна инормация за МИРГ от други страни от ЕС, така че платформата да бъде полезна на повече от една МИРГ и рибарска общност и да служи като инструмент за обмен на информация и знания между рибарските територии и работа в мрежа. Така териториите и общностите ще могат да си партнират и взаимно да се подпомагат в развитието и постигането на цели. В изпълнението на дейността ще бъде привлечена местната рибарска общност на Несебър, както и община Несебър. Техническото изпълнение на дейността включва планиране и архитектура на платформата, графичен дизайн, техническа разработка на платформата,, въвеждане и адаптиране на базата данни, която ще бъде събрана чрез другите дейности по проекта, адаптиране на мобилна версия, управление, комуникация и администрация на платформата и тестване и подобрения на резултата в реални условия в рамките на проекта. 29 500.00 57 960.00
Подготовка на информация и съдържание за уеб-платформа: Дейността представлява подготовка на информация за платформата. Включва обследване и проучване на различни източници на историческа, научна, статистическа и актуална информация за следните примерни категории на уеб-базираната платформа: o За Несебър - територия на МИРГ o Заливи и места за риболов o Видове риболов o Видове риби o Информация за възможностите за яхтинг, гмуркане и сърфинг в района o Информация за възможностите за хранене - обекти и традиционни рецепти от региона o Информация за фестивала FishWeek, който ще бъде организиран и проведен по настоящия проект С цел постигане на максимална полза от създадената платформа, ще бъде поместена информация и за други МИРГ от България и ЕС, информация за спецификата на рибарската общност и др. Събраната информация ще бъде селектирана, синтезирана и обработена, основно като текстова информация и снимков материал. Окончателният текстови продукт ще бъде обработен, форматиран и записан във вид - готов за качване на уеб-базираната платформа. Финалните текстове ще бъдат преведени на английски и руски език, с цел постигане на максимална полезност на платформата. 28 200.00 27 720.00
Дигитален маркетинг: Дейността по същество представлява цялостна онлайн-комуникационна кампания на проектните дейности. Една платформа за да е ползваема, постоянно да се актуализира с нова информация и да е полезна - първо трябва да бъде разпознаваема от хората, от рибарските общности, от бизнеса и от туристите. За да се постигне тази разпознаваемост за уеб-базираната платформа и за фестивала и те да бъдат търсени и възприемани като ценен информационен канал, по проекта се предвижда изработване на стратегия за онлайн позициониране и представяне на платформата и събитията по проекта в социалните мрежи. Разпознаваемостта и практическото ползване платформата ще се подсигури с изработването на дългосрочна комуникацията в социалните мрежи и медии. Планира се последователна комуникация на всички проектни дейности и най-вече на платформата, така че тя да се възприеме и ползва като нов продукт и услуга в територията на МИРГ Несебър - Месемврия. Ще бъде създадена комуникационна бизнес среда за потенциални партньори, изложители и участници във фестивала, за да може той да се наложи като ежегодно събитие, което да бъде очаквано от бизнеса и туристите и да привлича инвеститори и посетители в територията. Ще бъде създадена виртуална карта на фестивала - календар, участници, посетители, възможности, програма, секторна локация + подпомагане на партньорски инициативи, възможности за търсене и намиране на пратньори и др.. Дейността включва и предварително промотиране на активностите по проекта и създаване на уведомителен бюлетин, който да информира своевременно аудиторията за предстоящото събитие и да провокира интерес. Дейността ще обхваща целият период на реализация на проекта 29 200.00 0.00
Заснемане на видеофилми, клипове и фотосесии: Дейността включва заснемане на видео филми, клипове и фотосесии от територията на МИРГ Несебър - Месемврия във връзка с реализацията на проекта и набавянето на информация за платформа FishWeek. Ще се извърши проучване и обследване на информация свързана с местни занаятчии, рибари, лодкари, готвачи, капитани и други личности - свързани с морето и събиране на интересни истории и разкази за филмите и видеата. Ще се направи избор на локации подходящи за заснемане, подготвяне на сценарии, базиращ се на историите разказани от хората и организиране на видео заснемане, интервюта , снимкови кадри на процеса на работа, заснемане с дрон, последваща обработка и творческа организация, подбор, монтаж и цветови корекции, озвучаване, лицензирана музика. Предвижда се заснемане на кратък филм и клип за фестивала - видео от провеждането на събитието с дължина от 3-4 минути, предоставяне на подходящи формати за разпространение на клипа в различни социални мрежи - Facebook, Instagram, Youtube. За нуждите на уеб-платформата ще бъде създадена карта – заливи и места за риболов и заснемане на 360 панорамни снимки от земя и от дрон при подходящо време и светлина за панорамни снимки 29 800.00 29 400.00
Организиране и провеждане на фестивал: Дейността включва цялостна организация и провеждане на фестивал Fish Week Nessebar and Sea Food Festival. Фестивалът се предвижда да бъде организиран и проведен в с.Равда през месец май - преди началото на активният туристически сезон с цел привличане на туристи и посетители в територията преди официалното начало на сезона. За целта ще бъде разработен комуникационен план за промотиране на рибарските територии и по-конкретно на фетивала, информационното обезпечаване ще включва изработване и разпространение на листовки, плакати, кулинарна карта, онлайн книга с традиционни рецепти от рибарската територия, банер . Изработване на рекламни материали за посетителите на фестивала, участващи в състезанията и викторините с образователен елемент за спецификите на рибарските територии - готварски престилки, готварски шапки, готварски ръкавици, тениски с логото и бранда на проекта. Логистични дейности по организация на фестивала и цялостно модериране на провеждането на Fish Week Nessebar and Sea Food Festiva - оборудване, водещ на фестивала, шатри, маси и столове, хранителни продукти (20 комплекта) за интерактивните дейности по приготвяне на традиционни рибарски храни от състезателите. Във връзка със заснемането на филм за фестивала - организатора ще подпомогне цялостното заснемане чрез насочването на заснемащите към точно определени и важни моменти от целия фестивал, които е важно да бъдат включени и отсяти от целият фестивал, интересни участници, интервюта, мнения и др. 28 550.00 28 350.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).