Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Current project proposal aims to improve the quality of the working environment in BTG Ltd. by providing better and safer working conditions, as well as efficient and flexible forms of work organization and management of human resources for better reconciliation of work and personal life of employees. The necessary investments will be provided to create attractive and safer working environment, higher quality of jobs through effective and modern prevention of professional risks, flexibility of business processes that will directly affect in better performance of BTG LTD. Planned project activities include the implementation of a specialized software and equipment, needed for the use of innovative approaches for human resource management, optimization of business processes, creation of flexible forms of employment, taking into account the individual needs of workers to better reconcile work with personal life for equality and avoid discrimination.
The project implementation will lead to the creation of an attractive working environment, flexible forms of employment, promotion of professional and IT skills of the stuff and the digitalization of business processes and management of human resources, will help the company and its employees to adapt to specific needs of the labor market. Project activities meet identified needs and individual needs of the target groups tailored to the specific characteristics of the activity and business processes of the company and ensure the sustainability and synergy between this project and implemented in 2010 and 2011. projects of the company in Operational Program "Development of the Competitiveness of the Bulgarian Economy". The aim of the project corresponds to the role of the OP "Human Resources Development" 2014-2020, to actively implement two of the objectives of the EU strategy "Europe 2020" in the field of employment, as well as the purposes of this selection procedure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане в действие на система за развитие на човешките ресурси, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси. Въвеждане на иновативни модели за организация на труда в БТГ ЕООД, насочена към повишаване на производителността и опазване на околната среда. : В рамките на настоящата дейност ще бъде закупена и въведена система за развитие на човешките ресурси, включваща софтуерна платформа, хардуер, необходим за нейното инсталиране и автоматизирана система за контрол на достъпа, чрез които ще се въведе иновативен модел на организация на труда, ще се оптимизират работните процеси в предприятието, ще се въведат гъвкави форми на заетост, ще се подобри вътрешната комуникация и намалят грешките, което ще допринесе за подобряване на производителността на труда.Системата ще дигитализира процесите, свързани с човешките ресурси, обучението, атестациите и др., които са голяма част от вътрешнофирмената документация, като ще се намали драстично използването на хартия и ще окаже благоприятно въздействие върху околната среда като намали вредното въздействие. В рамките на настоящата дейност ще бъдат реализирани следните поддейности: 1.1. Ще бъде закупена и внедрена 1 брой софтуер (вкл. лицензи) за управление на човешките ресурси и ще бъдат обучени целевите групи по проекта за работа с нея - Обща стойност: 35 990 лв. Специализираният софтуер ще дигитализира процесите по наемане, назначаване, поддържане на електронни трудови досиета, включващи лични данни, данни за квалификации, планирани обучения, отсъствия и др. Системата ще дава различни нива на достъп чрез потребителско име и парола с цел защита на личните данни и информация. Служителите ще могат да попълват различни искания в системата, като прекият ръководител ше бъде известен електронно, че е постъпил документ за одобрение. Ще се намалят сроковете за разглеждане и одобряване на искания за издаване на документи, молби за отпуски и др.,свързани с човешките ресурси, които в момента се изготят на хартия от счетоводството, одобряват от прекия ръководител на служителя, а след това от управителя на фирмата. Този процес е ресурсо - и времеемък, а процедурата е тромава и неефективна. Чрез внедряване на системата за управление на човешките ресурси тези дейности ще бъдат максимално оптимизирани, което ще повиши производителността на труда на участниците в процеса. Специализираният софтуер ще създаде нови, по-ефективни методи за се следене срочността на квалификациите на служителите, планиране на обученията,като системата ще има възможност за изпращане на автоматични съобщения за предстоящи изтичащи срокове и др.В момента тези дейности се извършват от ръчно, като често възникват пропуски и грешки поради неактуалност на данните, тъй като в момента БТГ ЕООД не разполага с подходящ софтуер. Доставчикът на софтуера ще проведе обучение на лицата от целевите групи за работа с платформата за повишаване на техните ИКТ познания и придобиване на нови умения. 1.2.Ще бъде закупен 1бр. сървър, необходим за инсталиране на софтуерната платформа.Стойност: 7 490 лв. Закупуването на 1 брой сървър се обуславя от факта, че сървърите,с които БТГ ЕООД разполага в момента, работят на максимален капацитет и за осигуряване на безпроблемна работа на софтуерната система за развитие на човешките ресурси е необходимо закупуването на нов хардуер. 1.3. Ще бъде закупена и инсталирана автоматизирана система за контрол на достъпа до работните помещения. Стойност - 3 900 лв. Автоматизираната система за контрол на достъпа ще позволява гъвкаво отчитане на начало и край на работния ден, като служителите ще имат индивидуални електронни карти /чипове за достъп,с които ще имат достъп до различни помещения и ще се чекират в началото и в края на работния ден. Системата ще има мрежова свързаност и специално софтуерно приложение като ежемесечно ще дава възможност за различни справки - присъствен лист, отчет за работното време и др. Чрез реализиране на настоящата дейност по внедряването на интегрирана система от специализиран софтуер, хардуер и СМР ще се въведат иновативни практики в управление на процесите, свързани с личния състав в предприятието, ще се подобри вътрешната комуникация и обмен на информация, ще се въведат гъвкави форми на заетост, каквито в момента БТГ ЕООД няма. 47 380.00 47 380.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите.: В рамките на тази дейност са предвидени мерки и инвестиции в средства за колективна защита, лични предпазни средства, специално работно облекло и частична реконструкция на съществуващи помещения за осигуряване на по-добри и безопасни условия на труд. Предвидените под-дейности са следните: 2.1. Изграждане на 1 брой вентилационна система за печатащи машини и 1 брой вентилационна система за лазерно режещо устройство, с цел осигуряване на ефективна колективна защита от прах и вредни вещества - 9 050 лв. 2.2. Закупуване и монтаж на 11 броя климатици за колективна защита от неблагоприятен микроклимат в работните помещенията - 79 350 лв. 2.3. Частична реконструкция на печатница - изграждане на окачен таван с цел намаляване обема на помещението за подобряване на микроклимата - 3000 лв. 2.4. Частична реконструкция на офис етаж - изграждане на преградни стени от закалено стъкло с цел намаляване обема на помещението и подобряване на микроклимата - 14 200.20 лв. 2.5. Закупуване на ергономични работни столове за колективна защита на работещите в седнало положение и подобряване на ергономията на работното място - 6 бр. - 5 400 лв. 2.6. Закупуване на ЛПС и специално защитно работно облекло - зимно и лятно - за представители на целва група работещи в производството - 1 796лв. 112 796.20 112 796.20
Поддейност 2.1. Изграждане на 1 бр. вентилационна система за печатащи машини и 1 бр. за лазерно режещо устройство, с цел осигуряване на ефективна колективна защита от прах и вредни вещества - 6450 лв.: В рамките на тази поддейност ще бъдат извършени строително монтажни дейности за изграждане на 1 брой локална вентилационна система в работно помещение печатница , разположено на ет. 1 за аспирация на прах и други вещества, отделяни по време на работа на 3 броя печатащи машини, както и 1 брой вентилационна система в цех (ет.-1) за аспирация на лазерно режещо устройство. Към момента вентилацията на помещенията е естествена чрез осигуряване на приток на чист въздух отвън, но при интензивна натовареност и продължителна работа на машините се оказва неефективна, което налага принудително спиране на производството до нормализиране на микроклимата в помещенията. Вентилационните системи ще бъдат изградени при източника на отделяне на прах и вредни вещества. Ще бъдат изградени общо 4 броя смукателни ширма над печатащи машини в отдел „Печатница“. Вентилационната система за лазерно режещо устройство ще отвежда вредните вещества чрез директно заустване на вентилационната система към машината без допълнителен смукател (ширм). Чрез тяхното изграждане ще се осигури ефективна колективна защита на работещите в помещенията. 0.00 0.00
Поддейност 2.2. Закупуване и въвеждане в действие 11 броя климатици за подобряване на микроклимата в работните помещения : В рамките на настоящата дейност ще бъдат закупени 11 броя климатици (включващи вътрешно и външно тяло) за монтаж на стена или таван (без вграждане в прилежащи конструкции) за осигуряване на колективна защита от неблагоприятен климат за работещите в производството. Новото оборудването ще замени съществуващите амортизирани и неефективни отоплителни уреди, ще намали рисковете за здравето на работещите в производството като осигури по-високо ниво на колективна защита от неблагоприятен микроклимат. Предвидено е климатичната техника да е високо енергийно-ефективна, с енергиен клас мин. А++ , за да се гарантира положително въздействие върху опазването на околната среда и намаляване на вредното въздействие върху природата. Предвидени за закупуване са климатици, отговарящи на следните минимални изисквания: ---- 8 броя климатици, вътрешно тяло тип таванно, за открит монтаж (без вграждане), с проектен капацитет на охлаждане / отопление минимум 6,8 kW / 7,60 kW, с енергиен клас на охлаждане и /или отопление минимум А++, филтър устойчив на плесени. Част от тези климатици - 6 бр. ще бъдат монтирани в цеха на ет. -1 с площ 575 м2 и обем 2587 м3, като ще заменят неефективното отопление с твърдо гориво в момента, създаващо риск от пожар и ще подобрят микроклимата в помещението както при отопление, така и при охлаждане. 2 броя от същите климатици ще бъдат монтирани в работно помещение за асемблиране и опаковане, находящо се на ет. 1, където съществуващата климатична техника е амортизирана и недостатъчна за осигуряване на оптимална работна среда. Високият енергиен клас на климатиците А++ ще повлияе положително върху опазването на околната среда и намаляване на вредното въздействие върху нея. -----2 броя климатици, вътрешно тяло тип таванно, за открит монтаж (без вграждане) с проектен капацитет на охлаждане / отопление минимум 6,8 kW / 7,60 kW, с енергиен клас на охлаждане и /или отопление минимум А++, филтър устойчив на плесени. Тези климатици ще бъдат монтирани в работно помещение за ел. монтаж и работа с плоскости, находящо се на ет. 1 и ще заменят съществуващият 1 брой амортизиран и неефективен климатик. -----1 брой климатик , вътрешно тяло тип таванно, за открит монтаж (без вграждане) с проектен капацитет на охлаждане / отопление минимум 9,50 kW / 11,30 kW, с енергиен клас на охлаждане и /или отопление минимум А++, филтър устойчив на плесени. Този климатик ще бъде монтиран в печатницата, находяща се на ет. 1 и ще замени амортизирания и неефективен климатик тип колона, марка Hisense, използван в помещението. Високият енергиен клас на климатиците А++ ще повлияе положително върху опазването на околната среда и намаляване на вредното въздействие върху нея. 0.00 0.00
Поддейност 2.3. Частична реконструкция на печатница - изграждане на окачен таван с цел намаляване обема на помещението за подобряване на микроклимата : В рамките на настоящата поддейност ще бъде изграден окачен таван 60 м2 в печатница с цел намаляване обема на помещението за подобряване на микроклимата. В момента таванът на помещението е скосен, като в най-високата си част достига височина около 7 м, което възпрепятства ефективното поддържане на благоприятен микроклимат. Ще бъде изграден 60 м2 окачен таван от гипсокартон на височина 4.5 м. 0.00 0.00
Поддейност 2.4. Частична реконструкция на офис етаж - изграждане на преградни стени от закалено стъкло с цел намаляване обема на помещението и подобряване на микроклимата : В рамките на тази поддейност ще бъдат изградени 4 броя преградни стени от закалено стъкло, с обща площ 60 м2 за намаляване обема на помещението, находящо се на ет. 1 и представляващо еднообемно пространство с площ 312м2, използвано като офис на БТГ ЕООД. Големината на помещението прави затруднява поддържането на оптимални фактори на микроклимата в помещението - влажност, температура, въздушен поток. Преградните стени ще бъдат от закалено стъкло, за да се гарантира достъпа на дневна светлина в цялото помещение и да се избегнат рискове от нараняване при евентуално счупване. Чрез частичната реконструкция ще се постигне колективна защита на работещите в администрацията от неблагоприятен микроклимат. 0.00 0.00
Поддейност 2.5. Закупуване на ергономични работни столове за колективна защита на работещите в седнало положение и подобряване на ергономията на работното място - 6 бр. : По настоящата дейност ще бъдат закупени 6 броя ергономични работни столове за работещите в офиса с цел колективна защита и подобряване ергономията на работното място. Ще бъдат изцяло подменени съществуващите работни столове, които са вече амортизирани и не осигуряват нужният комфорт на работното място. 0.00 0.00
Поддейност 2.6. Закупуване на ЛПС и специално защитно работно облекло - зимно и лятно - за представители на целева група работещи в производството.: Характера на производството на компанията обуславя използването на различни видове режещи и пробиващи машини и ръчни инструменти, както имонтажни дейности, за които се изисква използването на лични предпазни средства и/или защитно работно облекло от работниците, като някои от тях използват по няколко защитни средства, съгласно изготвената оценка на риска. В отдел печатница работят 3 броя мастилно-струйни печатащи машини, които емитират прах и вредни вещества по време на работа. БТГ ЕООД е осигурила на работещите всички необходими предпазни средства, съгласно приложимито законодателство, видно и от изготвения на 30.06.2014г. списък на ЛПС и видовете работа, при които сеизползват, но срокът има на годност изтича на 30.06.2016г. и те следва да се подменят с нови такива. В рамките на тази поддейност е предвидено закупуване на ЛПС и защитно работно облекло, както следва: Антифони - 5 броя Предпазни очила - 8 броя Защитно работно облекло - зимно - полугащеризон зимен, блуза с дълъг ръкав, яке - 9 комплекта Защитно работно облекло - лятно - полугащеризон летен, блуза с къс ръкав - 9 комплекта Каска - 2 броя Предпазни колани - сбруи - 2 броя Ръкавици - предпазни - 9 броя Обувки с метално бомбе - 4 броя Маска противопрахова - 3 броя 0.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите - оборудване на места за отдих и хранене в предприятието.: Предвидените ивестиции по тази дейност включват оборудване на места за кратковременен отдих на служителите, като за целта ще бъдат оборудвани 3 броя битови помещения с хладилници, микровълнови печки, маси и столове за хранене, тъй като такива липсват към момента или са напълно амортизирани. Допълнително ще бъдат обособени кътове с мека мебел за почивка на служителите. Предвижда се да бъдат закупени общо: 3 бр. маса за хранене, 12 бр. стол за хранене, 3 бр. хладилник, 3 бр. микровълнова печка, 3 бр. мека мебел 12 243.33 12 243.33
Дейност по организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта ще бъде ръководена от управителя на фирмата, като в подготовката и реализацията на различните дейности ще участват експерти от компанията или външни експерти. Реализирането на проектните дейности и отчетната дейност ще бъдат осъществени при спазване изискванията на Управляващия орган, ДБФП и ръководствата към него, както и цялото приложимото законодателство. 17 553.80 17 553.80
Публичност и визуализация на проекта: Визуализация на проекта, съгласно условията на настоящата процедура, при спазване указанията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, Ръководство за изпълнение на ДБФП, договора за БФП и останалото приложимо законодателство. Предвидени са следните мерки за визуализация и публичност: а) информация на интернет страницата на фирмата относно проекта и открояване на финансовата подкрепа от ЕС; б) изработена и монтирана 1 брой временна информационна табела с плакат размер А3 в офиса на фирмата; в) изработена и монтирана 1 брой постоянна информационна табела, размер 500*700 мм на входа на сградата, в която се помещава БТГ ЕООД; г) изработени и монтирани стикери на новозакупеното оборудване. 1 200.00 1 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).