Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project is aimed at renewal and modernization of the educational infrastructure of the National Academy for Theatre and Film Arts to promote the link between vocational education, higher education and the real sector in order to create conditions for developing personal and professional skills and knowledge throughout life.
  Activities:
Engineering  Preparation of technical project, author supervision and implementation of construction works.
 Supply of equipment and furnishings.
 Construction supervision.
 Conformity assessment.
Investors control.
 Publicity and vizualization.
Project Management.
 Entering the building into operation.

This project is aimed at upgrading and modernization of the educational infrastructure of the Academy to improve the quality of the educational environment that contribute to an overall increase its attractiveness among learners and subsequently achieve - a high proportion of people with higher education. Improved and modernized educational infrastructure will contribute to improving the quality of education.
Renovation and modernization of the Academy related to energy efficiency and increase employment .
Improved conditions for the implementation of the educational process will ensure social inclusion and equal access of disadvantaged groups , including gypsies and people with disabilities to quality learning environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инженеринг /Изготвяне на технически проекти, авторски надзор и извършване на СМР/: Дейността се отнася към бюджетно перо 2. Извършване на СМР, т.4 Разходи за инженеринг и кореспондира с Насоките за Кандидатстване - т.13 "Допустими дейности", дейност Строителство, реконструкция и ремонт. По дейността се предвижда извършване на следните поддейности: 4.1. изготвяне на технически проекти 4.2. авторски надзор 4.3. извършване на СМР. В Сертификата за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвен по реда на чл. 48 от ЗЕЕ, е направена оценка на състоянието й и се препоръчва извършването на следните дейности: • Хидроизолация на нулев цикъл" следите дейности /земни работи, хидроизолация, вертикална планировка: • Основен ремонт на покрив на сграда, на покрив на аула, на покрив над тоалетни на партера и полагане топлоизолация с минерална вата с дебелина 150мм, λ ≤ 0,037 W/mK, ρ ≤140 kг/м3 - 565 м2; • Основен ремонт на остъклените ателиета -ремонт на покривна конструкция и цялостен ремонт на ламаринена обшивка, полагане на изолационни слоеве, ремонт на подова конструкция, окачен таван, фасадно остъкляване и полагане на настилки. • Основен ремонт на Аулата /СМР за осигуряване на достъпност, подмяна настилки; ремонт на стенни повърхности, акустични облицовки по стени, ремонт тавани, поставяне на акустични облицовки и стени, подмяна на врати, автоматични щори, ел. инсталация, осветителна инсталация, озвучителна инсталация, вентилационна и климатична инсталация, автоматика и управление на ОВК инсталация; • Ремонт на Фасади /уплътнение на фуги във фасадите, изчукване на подкоружената мазилка и подготовка на основата на бъдещата изолация. Предвижда се полагане на топлинна изолация на външните неизолирани стени за цялата сграда. Следователно изпълнението на дейностите по ремонта на фасадите ще подобри топлотехническите им характеристики и повиши енергийната ефективност. На представителната фасада - североизток е предвидена топлоизолация XPS с цел да се запазят архитектурните особености та същата. След полагане на топлоизолацията се предвижда повърхностно нанасяне на фасадна мазилка за естетическото оформяне на сградата. • Основен ремонт на Учебен куклен театър; • Ремонт на Учебен телевизионен център - голямо и малко студия • Подмяна на общи електрически инсталации в сградата • Изграждане на обща ОВК инсталация в сградата • Изграждане на Обща ВиК инсталация в сградата • Мерки за осигуряване на достъпност Предвидените ремонтни дейности са съобразени с изискванията за ефективност и ефикасност на инвестициите в образователната инфраструктура на Академията, с перспективата й за развитие; с постигане на енергийна ефективност на сградата. Ефектът от изпълнение на дейността ще предпази външните стени от разрушаване и компрометиране. Дейността ще допринесе за подобряване на енергийната ефективност на образователната инфраструктура на Академията, което е и една от специфичните цели на Проектното предложение. Мерките за енергийна ефективност ще се изпълнят въз основа на обследването за енергийната ефективност на сградата и препоръките в Доклада за извършено обследване за енергийна ефективност на сградата. В него е предвидена топлоизолация на стените с XPS 150 мм. Изпълнението на проекта ще подобри и модернизира образователна инфраструктура, което ще допринесе за повишаване качеството на образователния процес и повишаване на привлекателността й сред учащите. А това е в съответствие с политиката в сектора, потребностите на пазара на труда и бъдещата реализация на завършващите студенти. Проектът ще допринесе за създаването на по-благоприятна среда в Академията, което ще подобри конкурентоспособността й. От своя страна това съответно ще доведе до повишаване мотивацията на преподаватели и студенти за повишаване ефективността на образователния процес и ще насърчи заетостта на преподавателския персонал. 2 077 538.24 2 476 562.58
Доставка на оборудване и обзавеждане: Дейността се отнася към бюджетно перо 18 и кореспондира с Насоките за Кандидатстване - т.13 "Допустими дейности", дейност Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Академията, като част от цялостното й обновяване. Дейността включва доставка на оборудване, свързано с усъвършенстване методите на преподаване, изготвяне на презентации, подготовка на проекти от студентите по различни програми, свързани с образованието, както и провеждане на тържествени церемонии в Аулата. Подробното описание на необходимото оборудване е дадено в приложение Б2 – технически спецификации. По дейнстта се предвижда извършване на интервенции - доставка на оборудване и обзавеждане, които ще се ползват изцяло по нестопански начин. Дейността е необходима за усъвършенстване на учебния процес, а именно: прилагане на съвременни интерактивни методи на обучение, придобиване на умения за презентации на различни по предмет теми, разработване на проекти, развитие на клубна дейност по интереси и др. ОБОРУДВАНЕ 1. Озвучителна система за Аулата • Озвучителни тела - 2 бр.; • Озвучителни тела - 2 бр. • Смесителен пулт - 1 бр.; • Микрофони - 4 бр. • Кабели/конектори - 1 бр. • Таблетен компютър - 1 бр. 2. Сценично осветление за Аулата • прожектори - 5 бр.;, • табло за управление и други - 1 бр.. • Мултимедиен проектор за аулата - 1 бр.. ОБЗАВЕЖДАНЕ • Неподвижни тапицирани сгъваеми столове за зрители в залата на учебния куклен театър - 90 бр.; • Неподвижни столове с подлакътници и сгъваеми плотове за писане за обзавеждане на аулата - 160 бр.; • Лекторска банка за сцена на аулата: по архитектурен проект - 1 бр.; • Маси за президиум на сцена на аулата: по архитектурен проект - 3 бр.; • Столове за президиум на сцена на аулата - 8 бр.; • Шкаф за оборудване: по архитектурен проект - 1 бр.; • Бюра/работни маси - 10 бр.; • Шкафове за офиси или учебни кабинети - 20 бр.; • Работни столове - 20 бр; • Канапета за кътове с меко сядане във фоайетата - 24 бр.; • Ниски масички към мекото сядане - 12 бр.; • Голяма бяла дъска за аулата - размер по архитектурен чертеж - 1 бр.; • Бели дъски за учебните стаи - 6 бр.; • Огледала за санитарни възли 10 бр. Доставката на оборудването и обзавеждането е съобразена с изискванията за ефективност и ефикасност на инвестициите в образователната инфраструктура на Академията, с перспективата й за развитие, мястото й на пазара на висшето образование. Новата озвучителна и осветителна системи ще допринесе за обновяване и модернизация на Аулата, за подобряване качеството на образователната среда и на учебния процес. Новото оборудване и обзавеждане ще допринесат за обновяване и модернизация на Академията като цяло и подобрат визията й. 343 978.28 396 433.33
Управление на Проекта: Дейността се отнася към бюдж. перо 1 и кореспондира с Насоките за Кандидатстване. Задължения екип: Ръководител: •осъществява цялостен контрол върху хода на изпълнение на Проекта; •утвърждава длъжностните характеристики на членовете на екипа и графика на проекта; •утвърждава документацията на процедурите по ЗОП; •подписва Договорите с екипа по Проекта; •ежемесечно докладва на ректора за хода на Проекта; Главен координатор: •отговаря за цялостното изпълнение на дейностите по проекта; • изготви длъжностни характеристики на членовете на екипа; • оформя и изпраща кореспонденцията по проекта, • изготвя със счетоводителя на проекта договорите на членовете на екипа и заповеди; • контактно лице Координатор: •изготвя протоколи от работните срещи и да следи сроковете за изпълнение; •координира взаимодействието между участниците; •подготвя междинни и заключителен доклади по Проекта; •изготвя техническите спецификации за тръжната документация; • участва в подготовката на исканията за плащане по етапите на проекта; Счетоводител: •води финансово-счетоводната документация по проекта; •следи за правилно заплащане на данъчните и осигурителни задължения; •следи за изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; •подготвя финансовите документи за плащания към външни изпълнители; Технически сътрудник •изпраща покани до договарящия орган да вземе участие в качеството му на наблюдател във всяка предстояща процедура за възлагане на обществена поръчка по договора за безвъзмездна финансова помощ; •организира изпълнението на процедурите по провеждането на търговете и оценката на офертите; •води кореспонденцията по избора /писма спечелили, неспечелили/; •изпраща за публикуване в електронната страница на АОП в Регистъра на обществените поръчки решенията и обявленията за 0бществени поръчки по проекта; •подготвя договорите с изпълнителите на обществени поръчки; •изпраща информация за всеки сключен договор за обществена поръчка до Агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки; •събира техническа документация и подготвя досието на Проекта, Експерти: Тръжни процедури •изготвя и комплектова на тръжната документация: решението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка /ОП/; обявлението й; пълното описание на обекта на поръчката, вкл. обособените позиции; техническите спецификации; минималните изисквания, на които трябва да отговарят участниците, показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, когато критерият за оценка е икономически най-изгодната оферта; образец на офертата, както и указание за подготовката й; •контролира кандидатите за изпълнители на ОП и представените от тях документи дали отговарят на предварително обявените условия; Инвеститорски контрол •изготвя техническите спецификации на тръжната документация; •осъществява инвеститорския контрол върху обема и качеството на изпълнение на СМР, както и пряк контрол върху работата на изпълнителя на СМР ; •извършва документална проверка и проверките на място на изпълняваните СМР; •участва в подготвянето на документи при отчитането на Проекта съгласно Ръководствата на УО; •изготвя мониторингови отчети от проверките на място на СМР; •подписва Протоколите за приемане работата на изпълнителя на СМР; •осъществява контрол, извършва планирани и внезапни проверки на място при изпълнение на СМР; • изготвя технически документацията свързана с проверките; • изготвя протоколи за извършените дейности съгласно изготвените графици; Визуализация и публичност •отговаря за медийната популярност на проекта, за кампаниите по публичност и информиране на обществеността; •отговаря за изготвянето на информационните материали съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020; •води архив на проекта с информационни материали и всички възможни доказателства за публичност на дейностите по проекта 49 053.00 49 182.70
Публичност и Визуализация: Дейността се отнася към бюджетно перо 15 и кореспондира с Насоките за Кандидатстване. Проектът включва съпътстваща Програма за публичност и визуализация на Проекта, за хода на неговото изпълнение и за неговото успешно приключване. По нея се предвижда широко информиране на обществеността, заинтересованите страни и целевата група. Всички публикации и материали ще бъдат съобразени с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация на ОПРС 2014-2020 г. По дейността се предвижда: • информиране на обществеността за получената от ЕС финансова подкрепа чрез кратко представяне в уеб-сайта на Академията на Проекта, неговите цели и резултати, размера на финансовата подкрепа; • Организация и провеждане на пресконференции. Едната в началото, другата - в края за отчитане резултатите от изпълнението на проекта - 2 бр. • Официална церемония "Първа копка" със съответния снимков и видеоматериал. • Публикации в национален ежедневник - 2 бр.; • Отпечатване на рекламни листовки – 1000 бр., които ще бъдат раздадени на партньори,студенти, преподаватели с Протоколи; • Издаване и разпространение на информационни материали с логото на ОП „РР“ (химикали -1500 бр., папки - 1500бр. ) за участниците в целевата група; • Билборд с големи размери по време на изпълнение на проекта - 1 бр.; • Постоянна информациона табела (1 бр.), монтирана пред сградата на Академията, където ще се извършват дейностите по Проекта • Официална церемония "Първа копка" със съответния снимков и видеоматериал. Етапи на дейността: 1. Определяне на изпълнител за Визуализацията съгласно ЗОП. 2. Разработка на материала за уеб-сайта на Академията за финансовия принос на ЕС; 3. Разработка на Дизайн на публикациите за ежедневниците съгласно условията и изискванията, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 - 1 бр. 4. Организация на официалната церемония "Първа копка" - 1 бр.; 5. Дизайн за рекламна листовка съгласно условията и изискванията, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 - 1 бр. 6. Разработка на Дизайн за информационните материали с логото на ОП "РР" - 1 бр. 7. Разработка на Дизайн на Билборда с логото на ОП "РР" - 1 бр. 8. Разработка на Дизайн на информационната табела - 1 бр. 9. Провеждане на 2 пресконференции за стартирането и финала на Проекта - 2 бр. х 1 за начало и финал 10. Публикации в ежедневниците - национален х 2 бр.; 11. Отпечатване на рекламна листовка - 1000 бр. 12. Отпечатване логото на ОП "РР" върхурекламните материали - химикали и папки - х 1500 бр. 13. Изготвяне и поставяне на Билборда - 1 бр.; 14. Изготвяне и поставяне на Информационната табела - 1 бр. 5 400.00 5 142.00
Строителен надзор: Дейността се отнася към перо Бюджет, Раздел 2 Разходи за СМР, т. 10. Разходи за строителен надзор (в случай на инженеринг) и е съгласно Насоките за кандидатстване По проекта Строителният надзор ще осъществи: - Откриване на строителна площадка; - Заверка на заповедна книга; - Съставяне на актове по време на строителството обр 5,6,7,12; - Съставяне на акт обр 14 за изпълнената конструкция; - Изготвяне на Констативен акт обр 15 за готовността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Изготвяне на окончателен доклад обр 16 за държавното приемане на обекта; - Изготвяне на технически и енергиен паспорт на обектите; - Издаване на необходимите становища от общински и държавни органи и институции за въвеждане на обектите в експлоатация: от РС „ПБС”, СРЗИ, РИОКОЗ, ВиК, Електроразпределителните дружества - Осигуряване на необходимото съдействие и съвместна работа с участниците в процеса на строителството и узаконяването: Възложители /инвеститори/, проектанти, надзорници, строители, държавни и общински институции. - Подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на обектите в експлоатация В процеса на проектирането и строителството строителният надзор ще извършва постоянен контрол на дейностите, осигурявайки нужните специалисти и координатори. Строителният надзор упражнява контрол по спазването на ЗУТ (Закона за управление на територията), както и на нормативните актове по прилагането му при проектиране и строителство. - Контролира качеството на използваните строителни материали, за да се осигурят законовите изисквания към строежите в България, в т. ч. безопасност, сигурност, достъпност. - Следи се за спазването на законите по време на строителството във всеки един етап – проектирането на строежа, същинското строителство, получаването на разрешение за ползване на обекта, въвеждането в експлоатация на обекта. - Контролира се съответствието между одобрения проект и извършваното строителство. - Контролира се прилагането на нормативните актове по проектиране и строителство, строителните правила и изискванията към строежите. 18 026.61 16 764.74
Оценка за съответствие: Дейността се отнася към перо Бюджет, разходи за СМР ,т.6 Разходи, свързани със оценка за съответствие на проектите Тази дейност е важен момент в проектантския процес. Тя включва: 1. Комплексен характер на оценката за съответствие Съгласно чл. 142, ал. 5 на ЗУТ оценката обхваща проверка за съответствие с: 1. предвижданията на подробния устройствен план; 2. правилата и нормативите за устройство на територията; 3. изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2, в т. ч.: - носимоспособност, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания; - пожарна безопасност на строежа; - опазване на здравето и живота на хората и на тяхното имущество; - безопасно ползване на строежа; - опазване на околната среда по време на строителството и на ползването на строежа, включително защита от шум, икономия на топлинна енергия и топлосъхранение на обекта; - строежите да бъдат проектирани, изпълнени и поддържани в съответствие с изискванията за достъпна среда; 4. взаимната съгласуваност между частите на проекта; 5. пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; 6. изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; 7. специфичните изисквания към отделни видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива. По всеки пункт оценката трябва да се извършва от квалифицирани специалисти със знания и опит в проектирането. Всички становища на експертите по отделните части на оценката се оформят в един Комплексен доклад, където се прави заключение, дали инвестиционният проект отговаря на съществените изисквания към строежите. Накрая се предлага одобрението му по реда на чл.145 от ЗУТ от главния архитект на общината (района) за издаване на разрешение за строеж. При оценката за съответствие изключително важна е проверката на взаимната съгласуваност между частите на проекта (чл. 142, ал. 5, т. 4 на ЗУТ):. 1. Оценката на съответствието - съвместна дейност в процеса на проектирането. Експертите консултанти оценяват проектните материали след завършване на проекта и предаването му на инвеститора. 2. Обхват на оценката за съответствие Съгласно чл. 142, ал. 4 на ЗУТ “всички части на инвестиционните проекти, които са основни за издаване на разрешение за строеж, се оценяват за съответствието им със съществените изисквания към строежите”. При оценката за съответствие се разглеждат равностойно всички части на проекта. 3. Оценката за съответствие се извършва: 1. с приемане от експертен съвет на одобряващата администрация; 2. като комплексен доклад, съставен от лицензирана фирма - консултант, несвързана с проектанта; 3. 3. като съгласуване на част “конструктивна” от лице с пълна проектантска правоспособност, различно от автора на проекта; 4. като служебно съгласуване на проектните части от експертите на общинската администрация - за обекти, които не са внасяни в експертен съвет и не са придружени от доклад по т.2. Сумата за дейността е 7779 лв. 7 779.00 7 779.00
Въвеждане на обекта в експлотация: Дейността се отнася към перо Бюджет, Раздел 2 Разходи за СМР,т. 11. Разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация Процедурата е нормативно уредена в Закона за устройство на територията (ЗУТ), Наредба № 1 от 30.07.2003 г. Наредба № 2 от 31.07.2003 г. и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя. Екзекутивната документация съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Тя се заверява от възложителя, строителя, лицето, упражнило авторски надзор, от физическото лице, упражняващо технически контрол за част "Конструктивна", от лицето, извършило строителния надзор и под наблюдението на експерта инвеститорски контрол. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Екзекутивната документация е неразделна част от издадените строителни книжа. Когато строежът е изпълнен в съответствие с одобрените инвестиционни проекти, не се предава екзекутивна документация. След завършване на строежа възложителят, проектантът, строителят и лицето, упражняващо строителен надзор, съставят констативен акт, с който удостоверяват, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите за спазване на техническите спецификации и изискванията за достъпна среда, и условията на сключения договор. Към този акт се прилагат и протоколите за успешно проведени единични изпитвания на машините и съоръженията. С този акт се извършва и предаването на строежа от строителя на възложителя. След съставянето на акта за установяване годността за приемане на строежа, респ. част, етап от него ( Образец 15 от Наредба № 3/2003 г.) възложителят или надлежно упълномощено от него лице могат да предприемат действия за въвеждане в експлоатация. Той подава молба до компетентния орган /органите на общинската администрация, издали разрешението за строеж / за въвеждане в екстплоатация , придружена със съответните документи. Сумата предвидена за изпълнение на дейността Въвеждане на обекта в експлоатация ще бъде 5000 лв. 5 000.00 344.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).