Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: В рамките на посочената дейност ще се реализира предоставянето на услугата "ПГ". То ще се осъществява от екип от 65 специалисти. С назначените специалисти ще бъдат сключени съответните трудови договори по реда на КТ и по реда на ЗДСл, според характера на служебните отношения и спецификите на професионалните отговорности, които кандидатите ще изпълняват. Екипът за управление на услугата (ЕУУ) и персоналът ще включват експерти с различен професионален опит и компетенции – в сферата на социалните, здравни и медицински грижи и други, с което ще се осигури наличието на необходимите предпоставки за качествено и комплексно обслужване на нуждаещите се лица. Ще се провежда периодична супервизия, която ще допринесе за поддържане високото ниво на компетентност на персонала и предоставянето на качествени здравно-социални услуги до крайните потребители. Ефективното предоставяне на услугата ще бъде гарантирано и от разработените за целта правилници за функционирането й, ред и условия за обслужване на потребители и др. Услугата ще се осъществява съгласно разработената от МЗ методика по Процедура BG05M9OP001-2.028 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1“. Ще се извършва предоставяне на: 1. Почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за 561 нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора (до 2 часа на ден), като услугите ще се комбинират съобразно индивидуалните нужди и предписания за потребителите; 2. Психологическа подкрепа и консултиране; 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с др.средства, разл. от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с др.средства, разл. от тези по Операцията); 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Мобилните екипи от специалисти, назначени по проекта, ще предоставят „на място“, в дома на потребителя, комплекса от здравно-социални услуги. Заетостта на специалистите и работният им график ще бъдат определяни и координирани от управителя на услугата „Патронажна грижа“, съвместно с диспечерите на услугата. Заявките за услугата ще се обработват по ред на постъпване и ще се приоритизират по най-рационален начин с оглед максимална ефективност при планиране на графика на специалистите и качественото и комплексно задоволяване потребностите на ползвателите. За улесняване изпълнението на преките задължения на специалистите за предоставяне на медико-социалните услуги, ще бъде осигурено закупуването на транспортни карти, с които ще се облекчи придвижването на екипите до домовете на потребителите в максимално кратък срок, създавайки им възможност за гъвкавост и ефективност при изпълнение на задълженията им. Периодичното провеждане на супервизия (индивидуална и екипна) на персонала ще осигури експертно, професионално ориентирано, наблюдение върху работата на екипа за предоставяне на интегрираната социална услуга за целевата група, при съблюдаване нормативните изисквания и критериите за предоставяне на сходен род услуги, предоставяне на професионално ориентирано консултиране и методическа подкрепа, оказване на контролни и мониторингови функции върху работата на екипа и оптимизиране на служебните процеси, повишаване на уменията за взаимодействие с потребителите и др. В рамките на Процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, по ОПРЧР, е обособено подходящо помещение за услугата, находящо се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Петко Д. Петков“ №33. Офисът ще бъде поддържан за целия срок на предоставянето на услугата, като, в рамките на проекта, ще се осигуряват и необходимите средства за неговата издръжка. 0.00 1 173 778.91
НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: В рамките на 12 месеца, по Дейност 2, ще се осигури реализирането на следните поддейности, насочени към 639 служители в 52-те социални услуги – ДДД, на територията на Община Пловдив, обслужващи 1391 потребители, а именно: 1. Осигуряване на ЛПС – ще се закупят предпазни средства за служители и потребители на социалните услуги ДДД; 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги ДДД; 3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги ДДД за COVID-19; 4. Въвеждане на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения – ще се извърши, където е небходимо, обособяване на помещения за потребителите в социалните услуги - ДДД, чрез поставяне на закупените, чрез проекта преместваеми съоръжения - паравани. Това ще позволи максимална гъвкавост при обособяване на изолационни пространства с цел отделяне на потребители, засегнати от Ковид или рискови групи, ползващи услуги ДДД; 5. Осигуряване на допълнителни плащания на персонала на социалните услуги – ДДД; 6. Осигуряване на компютърна техника, лаптопи, таблети, телефонни апарати и др. с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги - ДДД, в контекста на съществуващата епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране, скайп връзка и др.) – за целта ще се закупи необходимата компютърна техника и др.; Дейността ще обхване 1391 потребители , 20 новоназначени служители (за позиции "социален работник", при прилагане на СРЗ от 995,00лв., които ще се назанчат по реда на КТ/ЗДСл), както и 619 специалисти, заети в социалните услуги - ДДД, а именно: ръководител –52 бр.; средна работна заплата за длъжността (СРЗ) – 1587 лв.; психолог -29 бр., СРЗ – 1134 лв.; социален работник – 136 бр., СРЗ – 995 лв.; хигиенист– 31 бр.; СРЗ–914 лв.; възпитател–3,5 бр; СРЗ – 918 лв.; счетоводител–19 бр., СРЗ – 1417 лв.; касиер, счетоводство – 5 бр; СРЗ – 1050 лв.; инкасатор – 3 бр; СРЗ – 869 лв.; началник склад – 5 бр., СРЗ – 850 лв.; ЗАС – 2,5 бр., СРЗ –951 лв.; трудотерапевт –25бр; СРЗ – 960 лв.; шофьор – 21 бр; СРЗ – 1005 лв.; работник поддръжка – 10 бр., СРЗ – 894 лв.; лекар – 1 бр., СРЗ– 1250 лв.; фелдшер – 2 бр., СРЗ – 1155 лв.; мед. сестра – 47 бр., СРЗ– 1095 лв.; рехабилитатор – 10 бр., СРЗ– 1004 лв.; готвач – 20 бр., СРЗ – 913 лв.; работник кухня – 14 бр., СРЗ – 867лв.; перач – 4 бр., СРЗ – 844 лв.; гладач – 1 бр., СРЗ – 800 лв.; санитар – 47,5 бр., СРЗ – 800 лв.; експерт ТРЗ – 11 бр., СРЗ – 1133 лв.; детегледач – 32 бр., СРЗ– 1133 лв.; административен специалист – 1 бр., СРЗ – 1133 лв.; логопед – 1,5 бр., СРЗ – 898 лв.; рецепционист – 2 бр., СРЗ– 800 лв.; социален асистент -25 бр., СРЗ – 975 лв.; юрисконсулт – 2,5 бр., СРЗ –1173лв.; болногледач – 8 бр., СРЗ – 977 лв.; пазач – 1 бр., СРЗ– 840 лв.; зидаро-мазач – 1 бр., СРЗ – 826 лв.; домакин – 4 бр., СРЗ – 976лв.; щлосерелектрозаварчик–1 бр., СРЗ–1165 лв.; бояджия сгради – 1 бр., СРЗ – 940 лв.; градинар – 2 бр., СРЗ – 1008 лв.; управител стол – 1 бр., СРЗ – 1062 лв.; музикален ръководител – 0,5 бр., СРЗ – 853лв.; продавач закуски–1 бр., СРЗ–671 лв.; музикант – 0,5 бр., СРЗ – 671лв.; дърводелец – 1 бр., СРЗ – 671лв.; инструктор диетично хранене – 2 бр., СРЗ – 917лв.; технически секретар – 3 бр., СРЗ – 924лв.; калкулант – 2 бр., СРЗ –748лв.; фризьор – 0,5 бр., СРЗ – 744 лв.; шивач – 1 бр., СРЗ – 743 лв.; оператор парогрейни водни машини – 2,5 бр., СРЗ – 743лв.; финансов контрольор – 1 бр., СРЗ–715лв.; автомеханик – 1 бр., СРЗ – 902 лв.; разносвач на храна – 11 бр., СРЗ – 684лв.; домашен помощник – 9 бр., СРЗ – 684лв.; експерт връзки с обществеността – 0,5 бр., СРЗ–855лв. Дейността ще подпомогне адаптирането на социалните услуги ДДД в отговор на предизвикателствата, свързани с разпространението на COVID-19, както и ще осигури адекватен отговор на актуалните нужди в тези услуги, свързани с потребностите на уязвимите групи в контекста на пандемичната ситуация в страната. 0.00 2 253 337.27

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).