ОПТИМИЗИРАНЕ НА СИСТЕМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ: Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси в "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД. Необходимостта от въвеждане на промени в системата е обвързана със стратегията за развитие на дружеството за постигане на устойчив растеж, която освен с подобряване на качеството на предлаганите продукти, е насочена и към подобряване на работната среда за служителите и намаляване негативното въздействие върху околната среда. Целта на настоящата дейност е да бъде изградена ефективно функционираща система за управление на човешките ресурси, чрез създаване на вътрешно фирмена нормативна уредба, обслужване на процеса по подбор и наемане, обучение и преквалификация на персонала, отчитане на труда при прилагане гъвкави форми на заетост, комуникационни канали и взаимовръзки, контрол на работното време и достъпа, анализи, прогнози и др., която да бъде управлявана от специфично разработен софтуер. Акцентът при въведените нови мерки за управление на човешките ресурси в "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД ще бъде поставен върху:
А/ Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост – предвидените промени в системата за управление на човешките ресурси ръководството на дружеството цели оптимизира раб. процеси, като:
- Въведе гъвкави граници на работното време; -
- Въведе гъвкави работни часове за определен период;
-.Въведе възможност за ротация на длъжности в рамките на организацията;
- Въведе възможност за промяна на трудовите задължения в рамките на длъжността;
Горепосочените въведения са пряко обвързани с производствения процес. Чрез въвеждането на тези мерки ще бъде осигурен възможност, на лицата от целевата група, за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, както и възможност за учене на работното място.
Б/ Насърчаване на по-възрастните служители и удължаване на професионалния им живот - възрастните работещи са съществена част от работната сила в развитите общества. В тази връзка, а и като част от политиката на дружеството по отношение на служителите над 54-годишна възраст, ръководството на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД ще въведе мерки, свързани с адаптирането на личните работни задачи съобразно силните страни, нуждите и възможностите на възрастните служители, като:
Намаляване на физическото натоварване;
Въвеждане на кратки почивки в работния процес;
Менторство от страна на по – възрастните по отношение на младите и неопитни служители.
С успешното изпълнение на дейността ще допринесе за развитие на политиката на дружеството в областта на опазването на околната среда, чрез ресурсна ефективност - виртуализиране на голяма част от документооборота на хартиен носител. |
77 000.00
|
76 500.00
|
ЗАКУПУВАНЕ НА ЛПС И СПЕЦИАЛНО ОБЛЕКЛО: В рамките на дейността ще бъдат закупени лични предпазни средства за заетите в предприятието служители. Въз основа на извършена оценка на риска, определените рискове при различните извършвани трудови дейности, допълнителните рискове и политиката на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД, насочена към подобряване на професионалния и здравен статус на работниците, се предвижда закупуването на лични предпазни средства, които отговарят на всички изисквания на приложимото законодателството в областта на безопасните условия на труд. Предвидените за закупуване лични предпазни средства ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и интензивността на работния процес на служителите, вече са загубили част от защитните си качества и представляват риск за осигуряване здравето и безопасността на работещите. Необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства е породена от амортизация на значителна част от тях вследствие на продължително им използване в цеховете на предприятието. Бройките на ЛПС и специалното облекло са предвидени спрямо цикълът им на износване и продължителността на проекта |
84 080.00
|
84 051.67
|
ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Настоящата дейност е насочена към закупуване на средства за колективна защита за заетите в дружеството, чрез които да се повиши безопасността при работата. Предвидените за закупуване колективни средства за защита са изцяло съобразени с предписанията СТМ в изпълнение на програмата за минимизиране на риска. Необходимите средства за колективна защита, които ще се използват от служителите на дружеството, ангажирани с заваръчният процес -локални мобилни аспирационни системи за заварчици – поемат целия поток отделени газове и дим по време на заваряване.Локалните аспирационни системи пречистват газовете като задържат фините частици и връщат пречистения въздух обратно в помещението. Предпазния, шлем който се използва за предпазване на очите, предпазва донякъде и от директното вдишване на тези газове, но при по - интензивна и продължителна работа на закрито газовете не могат да се разсеят толкова бързо, което налага прекъсване на производствения процес. С предвидените за закупуване колективни средства за защита ще се отстранят вредните пушеци и прах във въздуха, от мястото на образуването им, като вредните емисии се улавят преди да достигнат зоната на дишане с цел отстраняване на риска от респираторни, алергични и дерматологични заболявания. |
24 000.00
|
24 000.00
|
ОБСОБЯВАНЕ НА МЕСТА ЗА СПОРТ И ПОЧИВКА: В рамките на дейността ще бъдат обособени 2бр. места за спорт хранене и отдих и ще бъде осигурена достъпна архитектурна среда за едно лице с увреждане. Към момента в базата на предприятието няма спортна - фитнес зала и място за хранене, в които работници от офиса, цеховете да спортуват и хранят през работният ден и след него. След направено прочуване за спортните интереси на заетите в дружеството, ръководството на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД взе решение за обособяване на фитнес зала, в която работниците ще поддържат физическата си форма - необходимо условие за извършване на трудовата им дейност, както и да съчетават личния живот с професионалните ангажименти. В допълнение в изпълнението на дейността е предвидено създаването на място за хранене в самостоятелна постройка, находяща се отново във производствената база на дружеството, с което да осигури на служителите си възможността за спокойно хранете при спазване на ФРТП на предприятието. Помещенията са занемарени и за създаване на нормални условя за експлоатацията им, като първа стъпка е необходимо извършването на текущ ремонт, като в самостоятелната постройка ще се постави дограма, а в помещението към базата ще извърши текущ освежителен ремонт. Лицето с увреждания част от целевата група по проекта има проблем с придвижването и за да бъде достъпно мястото за хранене се предвижда се залепят ленти против подхлъзване и да се изгради парапет към самостоятелната постройка предвидена за целта.
За обособяването на помещение в базата на предприятието за фитнес зала е необходимо да се закупи следното професионално оборудване:
Тенис маса -1бр.
Кростренажор - 1бр.
Велоергометър -1бр.
Бягаща пътека - 1бр.
Лежанка - 1бр.
Лост с успоредка - 1бр.
Климатик - 1бр.
За обособяването на самостоятелната постройка в място за хранене е необходимо да се закупи следното оборудване::
Климатик, колонен - 1 бр.
Хладилник - 1 бр.
Миялна машина - 1 бр.
Микровълнова печка - 1бр.
Печка готварска - 1бр.
Кухненски шкафове - модулна система - 5 бр.
Кафе машина - 1бр.
Диспенсър за вода - 1бр.
Диван - 2бр.
Телевизор - 1бр.
Маси за хранене - 4бр.
Пейки - 8бр.
Изпълнението на дейността ще създаде социални придобивки - места за спорт хранене, и като резултат са очаква да се засили мотивацията и лоялността, както и да се намали стреса на работниците и служителите - основни предпоставки за повишаване на производителност на труда в дружеството. Продължителността на дейността включва времето за извършването на ремонтните дейности, както и очакваното време за доставка на оборудването и обзавеждането. |
90 150.00
|
89 650.00
|
ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ: Дейността е свързана с прилагане на мерки за осигуряване на информираност, публичност и комуникация по проекта. Чрез тях ще бъдат популяризирани - настоящия проект, неговите цели, изпълнените дейности, постигнатите резултати, както и осигурената финансовата подкрепа от Европейският съюз. Мерките ще бъдат времево съобразени с напредъка по проекта, с цел гарантиране на прозрачност при изпълнението и взимането на решения. Информация ще достигне до клиентите, партньорите и служителите на фирмата, както и до широката общественост. Повишената обществена осведоменост ще доведе до интерес и сред други работодатели, които е възможно да реализират някои от дейностите заложени в проектното предложение. Като резултат ще се подобри качеството на работните места и в други предприятията, респективно ще се повиши общото ниво на производителност на труда в частният сектор. |
1 850.00
|
1 850.00
|
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Контрола по изпълнението на проекта ще се осъществяват от Ръководителя, според описаните му задължения в секция „9. ЕКИП“ от формуляра за кандидатстване. Той ще бъде назначен на граждански договор за 18 месеца с обща заетост 756 часа, със часова ставка 10 лв./час - общо за проекта 7 560 лв.
Воденето и изготвянето на техническата и финансовата документация по проекта ще са обект на възлагане по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. -с прогнозна стойност 19 000 лв. - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти.
Като избраният изпълнител следва да:
- Координира проекта, като изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях отразява: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на изпълнение; всички проверки на място и срещи от страна на ДО, УО, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Следва да поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за всички лица от целевата група, както и задължителен архив по проекта. Когато е необходимо разработва въпросници, анкетни карти и др., като следи за попълването им и анализира резултатите от тях. Изготвя месечни справки, както и всички технически доклади за отчет на проекта пред УО;
- Изготвя цялата необходима документацията за провеждане на всички процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/20.05.2014 г.
- Осчетоводява проекта, като води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства и следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга да изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители - изготвя ведомости за заплати; изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски; изготвя всички справки и декларации за подаване към НОИ и НАП. Своевременно изготвя всички финансови отчети и доклад по проекта, както и искания за плащане към УО;
Цялата документация ще се събира и класифицира и ще бъде на разположение в офиса на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. |
26 560.00
|
26 560.00
|