Информиране и публичност: Кандидатът рекламна агенция Медия Крос, осъществява търговска дейност за пълно рекламно обслужване на своите клиенти, която комбинира стандартното комуникационно планиране с креативността. По тази причина дейностите за информиране и публичност по проекта ще бъдат реализирани по възможно най-високите стандарти за производството и креативната дейност в тази област.
За пълно постигане на целите на проекта, кандидата е предвидил професионални решения, благодарение на които дейностите за информиране и публичност да повишат информираността на целевата група, за възможностите, които предоставя проекта, ОП РЧР и ЕСФ.
Като база, дейностите за информиране и публичност по проекта ще са в пълно съответствие с условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Наред с това, кандидата е разработил конкретни концепции, които ще подпомогнат проекта да постигнете целите си. Специално внимание е отделено на изграждането на успешни връзки с обществеността, включително рекламно присъствие на местно ниво. В конкретика, дейностите за информиране и публичност по проекта ще включват:
1. организиране на начална пресконференция по проекта
2. публикуване на обяви за набиране на кандидати за заемане на свободните работни места в 2 сайтове за обяви за работа, (вкл. осъществяване на контакти със съответната ДБТ)
3. поставяне на плакат с информация за проекта (описание на целите и задачите, частниците, очакваните резултати и източника на финансиране на проекта) на входа на сградата и на кандидата
4. поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване с необходимите реквизити
5. разпространение на 500 бр. брошури в град София с информация за проекта (вкл. в съответната ДБТ)
6. организиране на заключителна пресконференция за обявяване на резултатите от изпълнението на проекта.
Всички тези мерки за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по проекта възлизат на обща стойност на 2 300 лв. В тях са предвидени средства дизайн, отпечатване и разпространение на 500 бр. брошури, 2 плаката с информация за проекта и стикери за закупеното оборудване на обща стойност 900 лв., организиране на начална и заключителна пресконференция: 1000 лв., 4 бр. обяви за набиране на кандидати за заемане на свободните работни места на 400 лв.
|
2 300.00
|
2 500.00
|
Наемане на безработни младежи до 29 г. за период до 12 месеца : Набирането на човешките ресурси за заемане на новите работни места, разкрити благодарение на проекта в рекламна агенция Медия Крос е процес на търсене, привличане и намиране на потенциалните кандидати и тяхното прецизно селектиране. Особеността на сферата на дейността на работодателя, налага, наетите в неговата организация служители да притежават отлични комуникативни способности и креативно мислене. Това предполага внимателно планиране и подготвяне на процеса по тяхното селектиране и назначаване. Поради тези причини, дейността е замислена като съвкупност от под-дейности по проучване на възможните кандидати, притежаващи необходимите качества, тяхното селектиране и последващо наемане в агенция Медия Крос.
- Под дейност 1: Проучване. Проучването на най-подходящите измежду привлечените кандидати ще се осъществи въз основа на оценката за съответствие на изискванията на длъжностите за новите работни места и притежаваните качества от съответния кандидат. То ще се извършва от екип за подбор. Критериите, по които ще се осъществява изборът на кандидатите за заемане на новите работни места по проекта са: образование; професионална подготовка; квалификация; професионални умения или трудови навици, трудов стаж или опит, специфични умения и знания, знания и умения в други области, интелигентност, обща култура, общообразователна подготовка; интереси; психофизиологично състояние; комуникативни качества;
- Под дейност 2: Селекция. Първоначално ще бъде извършена селекция по документите на кандидатите от екипа за подбор. След това, селектираните кандидати ще бъдат поканени на интервю. Резултат от процедурата по селекция ще бъде избор на подходящи кандидати за новите работни места. Ще се изложат ясни мотиви за избора и публично оповестяване. Документите на кандидатите, които отпадат от процедурата по подбор на персонал ще се съхраняват в архив.
Дейностите по проучване и селекция ще се осъществят в рамките на 1 месец.
- Под дейност 3: Назначаване. Назначаването на избраните кандидати ще се извършва в определените от закона срокове.
Като резултат от гореизброените под-дейности, работодателят ще осигури заетост по трудово правоотношение за период до 12 месеца на 8 безработни младежи до 29 г. на следните длъжности:
• 4 бр. офис мениджъри: длъжност по НКПД: Офис мениджър, код по НКПД: 33413004,
• 4 бр. мениджъри продажби: длъжност по НКПД: Специалист продажби, код по НКПД: 33393004.
Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица и работодателя ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Разходите за заетостта на лицата възлизат на 54 720 лв. за периода на изпълнение на дейността, в които се калкулират освен възнагражденията и дължимите работодателски вноски. Работодателят ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта.
Наред с това, предвид ангажимента на работодателя да осигури обслужване на работещите от регистрирани служби по трудова медицина, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, за дейността са предвидени и средства в размер на 800 лв., които представляват разходи за трудова медицина за 12 месеца на наетите по проекта лица.
|
55 520.00
|
63 564.75
|
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Сферата на услугите, в която развива дейността си рекламна агенция Медия Крос, предопределя, че в нея работят служители, които могат да общуват с клиенти й на високо професионално ниво. Това налага новоразкритите по проекта 8 нови работни позиции да бъдат подплатени с адекватните професионални познания за заемане на съответните длъжности. Имайки предвид и факта, че проекта се стреми да предложи реализация на една от най-деликатните групи на пазара на труда в България – безработните младежи до 29 г. вкл., които именно поради липсата на професионален опит не са атрактивни за повечето работодатели, е предвидено новоназначените служители да преминат професионални обучения, съответстващи на характеристиките на новите работни места. В тази връзка, за 8 те служители, назначени на длъжностите офис мениджър и мениджъри продажби (съответно по 4 лица на длъжност) се предвижда да бъдат реализирани следните обучения дистанционна форма:
• Административно обслужване. Наименование и код на професията, и код на специалността: 346020 Офис секретар, 3460201 Административно обслужване. Хорариум на обучението: 660 уч.ч. Теория: 313 уч.ч. Практика: 347 уч.ч. Брой на обучаваните лица: 4 бр. Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Степен на професионалната квалификация: втора. Цена: 1200 лв.
• Специалност търговия: 345120 Икономист, код 3451202 Търговия, част от професия по трета квалификационна степен, Документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Цена: 1125 лв. Лицата ще бъдат обучени в модули:
1. Обща задължителна професионална подготовка, Хорариум: 195 уч. часа, Теория: 95, Практика: 100, Бр. обучавани лица: 4 бр.;
2. Специфична задължителна професионална подготовка, Хорариум: 453 уч. Часа, Теория: 219, Практика: 234, Бр. обучавани лица: 4 бр.
Общ хорариум: 648 уч. Часа, Теория: 314, Практика: 334, Бр. обучавани лица: 4 бр.
Разходите за заетостта на лицата възлизат на 9 300 лв. |
9 300.00
|
9 260.00
|
Закупуване на оборудване и стопански инвентар за създадените нови работни места.: Наред дейностите за осигуряване на заетост и професионална квалификация на младите кадри, за да им бъдат осигурени подходящи условия на труд, новосъздадените работни места ще бъдат оборудвани с необходимите за изпълнение на служебните задължения оборудване и стопански инвентар. Предвидените активи са изцяло съобразени с функциите на новоназначените специалисти. И за 8те служителя ще бъдат закупени преносими компютри, с които да могат да покриват ангажиментите на работодателя за осигуряване на бързо, професионално и персонално обслужване на клиентите на фирмата. Имайки предвид, че спецификата на дейността на рекламната агенция, налага работата на 4те мениджър продажби да не бъде ситуирана в офиса на работодателя, а напротив: да бъде мобилна между обектите на клиенти и контрагенти, за изпълнение на служебните им задачи ще бъде закупен 1 бр. лек автомобил. Същият ще се ползва и от 4те мениджъра продажби за обезпечаване изпълнението на функциите им по:
-Провеждане на цялостни рекламни кампании за продуктите и бизнеса на клиентите на агенцията и предоставяне на консултации по разработка на маркетингово позициониране и стратегии
-Потрбителски и търговски промоции в различни обекти
-Организиране на събития и промоционални кампании: специални и развлекателни събития, годишнини, празненства, корпоративни срещи и конференции.
Този род дейности е много динамичен, защото организирането на всяко едно такова събитие е предизвикателство и индивидуалният подход е изключително важен. Още повече рекламна агенция Медия Крос предлага услуги, които да отговорят на изискванията на всяко събитие. навсякъде и по всяко време. Това включва още редица организационни ангажименти на мениджърите продажби, за които те следва да бъдат технически обезпечени, за да ги осъществят:
-Провеждане на срещи в офисите на клиентите за изготвяне на концепции и идейни проекти
-Проучване, огледи и избор на място
-Избор и подготовка на материали и спонсорски пакети
-Подготовка на списък с гости; координация на покани и потвърждаване на присъствие; организиране изработване на интернет страници, плакати, банери, радио и ТВ анонси, управление на медийни кампании
-Организиране осигуряване на публичност-дизайн и изработка на информационни материали за медиите; подготовка на говорители; координиране на интервюта и медийни участия; подготовка на съдържание според профила на отделните медии; медиа мониторинг
-Организиране на техническо изпълнение-озвучаване, осветление и прожекционна техника; изграждане и оформление на сцена, конструкции и инсталации; заснемане с фотограф и/или видео оператор и изготвяне на албуми и АV продукции; транспорт и настаняване на гостите
-Дизайн и специални моменти - цялостно оформление на събитието; декорация и цветни аранжировки; музикално оформление, артистични програми и специални моменти; професионални екскурзоводи и аниматори; изготвяне на подаръци.
Освен тези разностранни функции на позицията мениджър продажби в рекламна агенция, закупения за ползване от 4-те служителя автомобил ще им служи и за покриване на друг основен ресор от сферата на дейност на работодателя, а именно: директния маркетинг, които агенцията предлага като услуга на клиентите си, за да комуникират със своите потребители. От мениджър продажбите се очаква да открият онази таргет група, която от една страна да може да си позволи продукта на клиента и от друга да има нужда от него. За успеха на една промоция те трябва да предложат продукта на клиента по най-заинтригуващия начин и на най-подходящото място.
Разходите за дейността възлизат на 36 400 лв., в т.ч. 27 000 лв. без ДДС за закупуване на автомобил, 5 400 ДДС за закупения автомобил, съгласно чл.70, ал.1, т.4 от ЗДДС, 2 000 лв. за закупуване на 4 бр. преносими компютри и 2 000 лв. за застраховки на придобитите активи. Благодарение на тяхното закупуване ще се увеличи производителността на работата на агенцията и ефективността от назначаването на новите служители в работния процес. |
36 400.00
|
36 768.49
|
Организация и управление: Цел на дейността - Постигане на целите на проекта и осигуряване на качествено, ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, и икономично и целесъобразно разходване на средствата.
Под-дейности:
1. Стартиране на проекта и разпределение на отговорностите.
2. Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите
3. Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението.
4. Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически и финансови доклади и отчети и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта.
5. Координационни, административни и счетоводни дейности.
Екипа за организация и управление на проекта - като типове позиции и брой хора, които ще бъдат ангажирани в екипа са: ръководител – 1 бр. и външен изпълнител– 1 бр.
Отговорности на екипа:
Ръководител:
- Отговаря за цялостното изпълнение на проекта и проектните дейности
- Провежда комуникацията с Управляващият орган
- Създава организация за постигане на изпълнение на дейностите
- Контролира подготовката на междинни и окончателен технически и финансови отчети
- Осъществява мониторинг върху изпълнението на проекта – както на дейностите, така и на сроковете
Външен изпълнител:
- Оказва техническо съдействие на ръководителя на проекта;
- Подсигурява навременното изпълнение на планираните дейности;
- Организира и провежда процедурите по подбор и назначаване на кандидатите за заемане на новите работни места;
- Координира, подпомага и организира дейностите по провеждане на обучения на включените в проекта лица;
- Изготвя графици и списъци на групите обучаеми. Следи за тяхното спазване;
- Изготвя отчети за извършените дейности по проекта.
- Изготвя технически и финансови доклади за изпълнение на проекта.
- Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на проекта, вкл. обработката на първичните счетоводни документи;
Дейността по организация и управление включва разходите за дейността на външен изпълнител, който да подпомага експертно и технически процеса по администриране и отчитане на проекта, подбор на персонала и др. в размер на около 11 500 лв. За ръководителя на проекта не е предвидено възнаграждение.
|
11 500.00
|
11 450.00
|