Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

With the implementation of this project in the municipality of Kaspichan a model for the provision of home care for disabled people or for old people with limitation or incapability for self-care will be established. The hourly-paid, mobile integrated, health and social services will be granted for a period of 18  months to a total number of 51 (fifty one) beneficiaries on the basis of the identified needs of the people of the target group. For the provision of the mobile integrated health and social services will be hired 7 (seven) home assistants on 8 (eight) hour shifts, 5 (five) home assistants on 4 (four) hour shifts, 1 (one) medical specialist at a 4 (four) hour shift and each person from the target group will receive health and social service per hour according to the identified needs, as a result of a performed assessment of the individual needs and a selection of the beneficiaries. For the project will be hired 1 (one) coordinators at 4 (four) hour shifts who will be engaged with the receipt and allocation of the beneficiaries’ applications. Based on the applications, schedules for the health and social services will be prepared and will be hired 1 (one) drivers at 4 (four) hour shifts to transport the medical specialist to the homes of the beneficiaries for the provision of the relevant health service required in the submitted applications. The project will improve the quality of life and the opportunities for a social engagement of the disabled and old people through the provision of a service network in a home environment and the establishment of a capacity for granting these services on the territory of Kaspichan municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижи в дома: Дейността е насочена към предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.Предоставяне на услугите ще се предоставят за период от18 месеца на минимум 51 лица на базата идентифицираните нужди на лицата от целевата група.Ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост,както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др.специалисти при необходимост. Предоставянето на грижи в дом.среда ще се осъществява съобразно разработената от Министерството на здравеопазването методика.Всяко лице ще получава грижи в дом. среда почасово на базата на идентифицираните нужди в резултат от извършената индивидуална оценка,която включва обследване на здравния статус на всеки един от тях и подбор на потребителите.Заявки за услугите ще се приемат през целия период на проекта.Оценката на потребностите ще се извърши от екипа за управление. Целта на извършените оценки на потребностите ще бъде за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и др. услуги в зависимост от индивидуалните му нужди,потребности и проблеми. Персоналът,който ще предоставя здравно-социалните услуги ще се състои от:1.бр.Координатор;12бр.дом помощници; 1бр.мед специалист и 1бр.шофьор, също така ще има екип,за управление на услугата-1бр.ръководител и 1бр.счетоводител.Подборът на персонал ще бъде извършен след публикуване обява в сайта на общината, местния вестник, соц.мрежи информацията касаеща проекта ще бъде разпространена и по всички населени места на община Каспичан.Подборът ще бъде извършен от специално назначена комисия,която ще бъде назначена от кмета на Общината. Грижа в дома е вид мобилна форма на социална услуга,която се фокусира върху предоставянето на грижа и подкрепа за хората в тяхната дом.среда.Услугите които ще се предоставят,че се осъществявят по график от мед.сестра, дом.помощници и при необходимост психолог и др.специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група.Контрола за предоставяне на услугата,графиците изготвени на база потребности на потребителя, ще бъде възложен на координатора, а за набиране на персонал ще се проведе конкурс за подбор и наемане на персонал.Непосредствено преди стартиране на услугата на персонала, ще бъде проведено въвеждащо обучение, чрез което ще се дадът единни указания за предоставяне на услугате.Предвидено е и текущо провеждане и на надграждащи обучения на наетите лица. Дейноста на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супер визиая със служителите.Фокусът на провежданите супер визии ще бъде поставен върху работата с целевата група според спецификата на характерите и поведението им.Врамките на супервизиите ще бъдат аналицирани и комуникативните възможности на служителите и техните умения за оказване на подкрепа.Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали в хода на предоставянето на услугите, както и начина за тяхното преодоляване. Ще се работи усилено върху изграждането и формирането на положителни навици и поведение сред назначените служители. С назначеният персонал ще бъдат сключени срочни трудови договори по стандартите за заплащане труда на служителите за осъществяващи дейности по предоставяне на социалните услуги с ПМС №343 от 07.12.2020г. в сила от 01.01.2022г. Общата стойност на разходите за възнаграждение и осигуровки за съответните лица е на стоиност 291981.92 лв. 408 774.69 211 160.74

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).