Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 666 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

With this project the municipality Kirkovo will be implemented social service "Public room" which will provide free hot meals to needy litsa.Proektat is part of a purposeful social policy Kirkovo Municipality in support of people living in material deprivation and at risk of social izolatsiya.Obshtina Kirkovo held a contest SAA and IRSAA, but due to large fragmentation and remoteness of the areas in the municipality Kirkovo have a choice of more than one provider of social services for the respective rayon.Kam time of submission of the project proposal municipality Kirkovo yet to conclude contracts with the selected competitions held dostavchitsi.Deynostite purchase food and cooking hot lunch will be performed by selected suppliers button.You will make an information campaign to familiarize citizens with the objectives of the project, with service activities expected effect on the target group and rezultati.Shte organize recruitment applications from candidates within the target grupi.Sas order of the mayor of Kirkovo will form a committee that will develop a procedure for selection and will determine the persons who will use social services .Po a list over time will provide hot meals, including soup, main dish and hlyab.Pri savings will be provided and dessert. In this way every day of 1234 persons lists prepared by the Directorate "Social Assistance" and experiencing material deprivation will provide support. In parallel with the provision of social service "Public room" Kirkovo Municipality will also provide accompanying measures in terms of consultation of representatives of target groups .Activities will include specific actions as follows: counseling, information on possible administrative services provided by different institutions and promote access to them - support working with relatives of vulnerable people, providing a secure environment, informing the Directorate "Social assistance" -Kirkovo and others.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: За определянето на целевите групи са изготвени списъци от Дирекция "Социално подпомагане"-Кирково с лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП и списък с лица и семейства получили целева помощ за отопление 2015/2016г.и представени на община Кирково. Лицата желаещи да се възползват от услугата ще подадат заявления, които ще бъдат регистрирани в регистър на заявленията за предоставяне на социалната услуга"Топъл обяд".Заявленията и придружаващите документи се разглеждат от специална комисия, която да - установи истинността на обстоятелствата декларирани в подаденото заявление;-идентифицира специфичните потребности на лицето;-състави списък на лицата, които ще се възползват от предоставяните услуги в рамките на проекта;-състави списък на чакащи, които да се включат в проекта, в случай на отпадане на потребител.В основната целева група за предоставяне на топъл обяд ще бъдат включени:-лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП;-самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии-за осигурителен стаж и възраст, инвалидност,наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност;-скитащи и бездомни лица;-лица от уязвими групи.В допълнителната целева група ще бъдат включени:-лица и семейства,подпомагани по Наредба No РД-07-5 от 2008 г.;- лица и семейства получили еднократни или месечни помощи предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства;-лица и семейства инцидентно пострадали от бедствия и аварии; За хора затруднени в предвижването ще бъде осигурен транспорт от доставчик за съответният район на топлия обяд, като това ще бъде заявено на етап подаване на заявление за ползване на услугата. Кметовете по населени места ще следят за скитащи и бездомни лица, както и ДСП-Кирково и информацията за наличие на такива лица ще бъде предоставяна на екипа ангажиран с изпълнението на проекта. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти- трапезария Кирково: Общия брой дни, в които ще се предоставя топлия обяд е 683 работни дни за периода от 01.04.2017г. до 31.04.2017г.; на 303 бр. потребители за 18 работни дни - разход за хранителни продукти 2,30лв - 12 544,20лв. от 01.05.2017г. до 28.02.2018г. на 403бр. потребители за 209 работни дни - разход единица продукт 2,50 лв. - 204 250,00лв. от 01.03.2018г. до 30.09.2018г. на 443бр.потребители за144 работни дни - разход единица продукт 2,50 лв. - 145 250,00лв. от 01.10.2018г. до 31.10.2019г. на 390 потребители за 272 р.д. - разход единица продукт 2,50лв.- 256 647,50 лв. от 01.11.2019г. до 31.12.2019г. на 370 потребители за 40р.д. - разход единица продукт 2,50лв - 37 000,00лв. Общо разход за храна - от 01.05.2017г. - 643 147,50 лв.+12 544,20лв. до 31.04.2017г. - 655 691,70лв. 643 098.01 507 843.04
Предоставяне на съпътстващи мерки: Общината разполага с човешки ресурс, който притежава опит в социалната работа и консултиране.Ръководителят на екипа притежава юридическо образование и работи на трудов почасов договор по проект "Интегрирани социални услуги за деца от 0до 7 г.и техните родители в община Кирково" като юрист и познава приложимото законодателство в сферата на социалното подпомагане.Консултантът работи в Общинска администрация като младши експерт "Протокол и връзки с обществеността", познава районите в община Кирково и проблемите,умее да планира и организира различни кампании и осъществява връзка и комуникация с населението.Счетоводителят по проекта е дългогодишен служител на общината с доказани качества и умения за изпълнение на извършваната работа.Конкретните дейности по съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и информиране за ползването на административни и социални услуги,предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях, подкрепа ,работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда и информиране на ДСП-Кирково. Дейността ще се осъществи чрез преки разговори с уязвимите лица,като се изготвя протокол и при възможност снимков материал. 140 147.80 141 674.08
Осигуряване на топъл обяд: Ще бъде приготвяна храна в помещение на доставчика и разнасяна с транспортно средство на определените от целевите групи лица.Трапезария Бенковски ще се намира в сградата на СУ"Н.Й.Вапцаров",находящо се в УПИ I,кв.34 по плана на с.Бенковски,актуван с АОС No446/07.09.2005г.За трапезария Бенковски включваща и район Фотиново приготвянето на храна ще се осъществява от един и същ доставчик ,като за район Фотиново храната ще сеприготвя в СУ"Н.Й.Вапцаров",находящо се в УПИ I,кв.34 по плана на с.Бенковски,актуван с АОС No446/07.09.2005г. Превоза ще се осъществи с транспорт на доставчика до потребителите във Бенковски и Фотиново. Същият доставчик разполага и с друго транспортно средство-товарен автомобил.Доставчикът на Трапезария Бенковски включваща район Фотиново разполага с подготвен персонал, като е предоставил дипломи на работниците за професия "Готвач"и помощен персонал.Трапезария Кирково се намира в Землище с.Домище, общ.Кирково, от 01.11.2019г. доставчика е уведомил че материалната база се променя и е с адрес ученически стол на СУ “Отец Паисий“ в с. Кирково с Удостоверение №101/27960 07.11.2018 по ЗХ, като е посочил, че разполага с необходимото обурудване и разполага с квалифициран персонал.Трапезария Чорбаджийско се намира в с.Чорбаджийско в сградата на СУ"Христо Ботев".Доставчикът на Трапезария Чорбаджийско разполага с готвач и помощник-готвач с дългогодишен опит и организационен персонал.При необходимост ще бъдат наемани транспортни средства от доставчиците за осъществяването на разнос на топлия обяд и работен персонал.Доставчиците разполагат с договори за наем на помещенията за приготвяне на топлия обяд.Разносът на топлия обяд ще се извършва в населеното място по обявен график от доставчика на видно място в самото населено място и доставян на целевите групи директно от транспортното средство на потребителя на услугата.При непотърсен обяд ще се носи на адреса на потребителя, а когато и там не е получен топлия обяд ще бъде разпределен на лица от допълнителната целева група по реда на подреждането им в списъка на чакащи до изчерпването му. 140 147.80 0.00
Закупуване на хранителни продукти- трапезария Чорбаджийско: Общия брой дни, в които ще се предоставя топлия обяд е 683 работни дни за периода от 01.04.2017г. до 31.04.2017г.; на 374 бр. потребители за 18 работни дни - разход за хранителни продукти 2,30лв - общо изразходвани 15 453,70лв. от 01.05.2017г. до 28.02.2018г. на 490бр. потребители за 209 работни дни - разход единица продукт 2,50 - общо изразходвани за периода - 250 245,00лв. от 01.03.2018г. до 30.09.2018г. на 570бр.потребители за 144 работни дни - разход единица продукт 2,50 = 199 212,50 лв. от 01.10.2018г. до 31.10.2019г. на 550бр. потребители за 272 работни дни - разход единица продукт 2,50 = 365 160,00лв. от 01.11.2019г. до 31.12.2019г. на 534 потребители за 40р.д. - разход единица продукт 2,50лв - 53 400,00лв. Общо разход за храна за трапезария Чорбаджийско – 868 017,50 лв. от 01.05.2017г. + 15 453,70лв. до 31.04.2017г. - 883 471,20лв. 868 017.49 993 609.67
Закупуване на хранителни продукти- трапезария район Бенковски и район Фотиново: Общия брой дни, в които ще се предоставя топлия обяд е 683 работни дни за периода от 01.04.2017г. до 31.04.2017г.; на 557 бр. потребители за 18 работни дни - разход за хранителни продукти 2,30лв - общо изразходвани 22 878,10лв. от 01.05.2017г. до 28.02.2018г. на 807бр. потребители за 209 работни дни - разход единица продукт 2,50 - общо изразходвани за периода - 403 252,50лв. от 01.03.2018г. до 30.09.2018г. на 837бр.потребители за 144 работни дни - разход единица продукт 2,50 = 291 032,50 лв. от 01.10.2018г. до 31.10.2019г. - на 775бр.потребители за 272 работни дни - разход единица продукт 2,50 = 479 762,50лв. от 01.11.2019г. до 31.12.2019г. на 670 потребители за 40р.д. - разход единица продукт 2,50лв - 67 000,00лв. Общо разход за храна – 1 241 047,48 лв. от 01.05.2017г.+22 878,10лв. - 1 263 925,58лв. 1 240 964.48 1 435 730.85

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).