Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The basic needs of the "Smart Synergy Consult" ltd. are related to digitization, expansion of the  production capacity and improve quality control of the enterprise. For this, it is necessary:
- Delivery of new digital equipment;
- Acquisition of a license for specialized ERP software for the needs of the enterprise;
- Improving efficiency of the employees in the enterprise, through digitalization.
The main task of this project proposal is to meet precisely these needs of the candidate enterprise. The main activities of the project include:
- Delivery and commissioning of new high-tech equipment;
- Implementation of specialized ERP software in the enterprise;
- Providing information and publicity about the project.
The project proposal has the following objectives:
- Objective 1: Improvement of the enterprise's production capacity;
- Objective 2: Digitization of the applicant's activity to improve the quality of the products;
- Objective 3: Increase the efficiency of the employees in the enterprise.
By implementation of the current project, "Smart Synergy Consult" ltd. will purchase and put into operation modern, high-tech, high-class equipment for performing quality control in the production activity. The project will lead to a reduction in the company's operational operating costs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови технологии (ERP система) с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет: Дейността е насочена в едно основно направление: Внедряване на специализиран софтуер (ERP система), която да дигитализира процеса на производство в предприятието. Внедряване на интегрирана система представлява закупуване на безсрочен лиценз за използване ERP система за инсталиране на неограничен брой компютри в предприятието със следните характеристики: 1. ФУНКЦИОНАЛНОСТ „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“, която включва: 1.2. Лична информация; 1.3. Назначаване; 1.4. Инвентар; 1.5. Болнични; 1.6. Отпуски; 1.7. Командировки; 1.8. Документи; 1.9. Професионална квалификация; 1.10. Нотификации; 1.11. Подбор; 1.12. Интервюта; 1.13. Кандидати; 1.14. Служители. 2. ФУНКЦИОНАЛНОСТ „ЗАДАЧИ“, която включва: 2.2. Създаване на задача; 2.3. Обработване на задача; 2.4. Основен екран; 2.5. Предефинирани филтри. 3. ФУНКЦИОНАЛНОСТ „КЛИЕНТИ“, която включва: 3.1 Договори; 3.2 Оферти; 3.3 Поръчки; 3.4 Документи; 3.5 Фактури; 3.6 Отстъпки; 3.7 Комисионни; 3.8 Запитвания; 3.9 Докладвани грешки и оплаквания; 3.10 Задачи. Към момента, кандидатът няма внедрена ERP система в предприятието, внедряването на такава ще доведе до увеличаване на производствения капацитет и дигитализация на производствения процес. ERP системата ще съкрати времето за работа на служителите и ще оптимизира възлагането на задачите в предприятието. Ще се скъси веригата между задачите, които се извършват в производствената база на предприятието и клиентите. Лицензът и респективно софтуерът ще бъде инсталиран на работни станции в седалището на фирмата в гр. София. С отдалеченият достъп до ERP системата, която е инсталирана на хардуер в седалището в гр. София ще се осигури оперативната връзка между производствената база и търговската част (връзката с клиентите). Оптимизираното време ще позволи на служителите да увеличат производствения капацитет в производствената база, за което ще спомогне спестеното време по веригата. ERP системата ще дигитализира производствения процес като премахне хаотичните канали за процедиране на задачи, свързани с производствената дейност на кандидата. ERP системата ще дигитализира и обхване процесите в предприятието, свързани със създаването, разпределението, изпълнението, качествения контрол от производствената дейност на кандидата. Целият процес на работа от производствената база към седалището на компанията ще премине и ще се извършва изцяло в дигитална среда, в това число целият вътрешен документооборот. Внедрената ERP система, освен дигитализация и увеличен производствен капацитет ще: 1. Оптимизира производствените разходи; 2. Намали загубата на приходи от непредвидено неоперативно време; 3. Подкрепя ръководството в упражняването на оперативен и дигитален контрол върху производствената дейност в предприятието; 4. Фокусира екипа върху задачите, свързани с производствената дейност на предприятието. 5. Автоматизира производствените операции, увеличава продуктивността на персонала и значително ще намали грешките. 6. Ще позволи ежедневно дигитално управление на информационните канали в предприятието За изпълнението на тази дейност кандидатът предвижда 12 календарни месеца, поради спецификата на интегриране на софтуера, обучението, пилотното стартиране и трудностите, които може да се появят при служителите до пълното интегриране на ERP системата към работния ритъм и процесите в предприятието. 45 000.00 45 000.00
Придобиване на нови технологии (високотехнлогично оборудване)с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет: Дейността е насочена в едно основно направление: Доставка и въвеждане в експлоатация на дигитален високотехнологичен ретрорефлектометър за ускоряване и подобряване на качествения контрол в производствения процес. Ретрорефлектометърът, обект на инвестиция по проектното предложение е специализиран единствено и само за пътна маркировка - Измерва видимостта и светлоотразителността на произведената пътна маркировка по 5 показателя: RL сухо (нощна видимост); RL мокро (нощна видимост); Qd (дневна видимост); °C/°F (околна температура); rH % (относителна влажност). Петте показателя са достатъчни за покриване на всички сертификационни изисквания за пътна маркировка в ЕС. Основната дейност на предприятието-кандидат е производството на специализирана боя за пътна маркировка: Акрилати, Пластици, Шприц пластици и много други. Предприятието работи по собствени рецепти и се стреми постоянно да повишава качеството на продуктите си при запазване на съотношението качество-цена. Производственият процес се състои в: Заявка от клиент, Производство, Разфасоване (най често в баки по 25 кг.), Качествен контрол, Потвърждение на качеството, Доставка до клиента. Към момента част от готовите количества от пътната маркировка се изпращат във външна лаборатория за Качествен контрол, преди завършване на поръчката и доставка на клиента. Това води до съществено забавяне, намален производствен капацитет (поради спиране на процеса на създаване на боя до потвърждение на резултатите по всяка индивидуална рецепта) и в някои случаи до големи количества бракувана продукция (Към смесите за пътна маркировка могат да се добавят съставки и примеси до 24 часа след приготвяне и добавяне на смолата). I. Доставката и въвеждане в експлоатация на нов дигитален високотехнологичен ретрорефлектометър за ускоряване и подобряване на качествения контрол в производствения процес ще разшири производствения капацитет чрез: 1. Възможност на новото оборудване да принтира резултатите в реално време, с което се спестява време и в ERP системата (Придобита по проекта), веднага да бъдат качени резултатите за последващи действия. 2. Ще се намали забавянето в производствения процес, тъй като ще се избегне загубата на време от изпращане на материали във външна за предприятието лаборатория за качествен контрол (При поръчка от няколко партиди от един вид маркировка Дисолварът /машината, в която се смесват съставките за боята/ не работи, докато не се потвърди качеството на рецептата от лабораторията). 3. Новото оборудване е професионално и високотехнологично, така ще позволи потвърждение на резултатите със 100 % само от едно замерване /5 показателя наведнъж с HD камера за сензор/, което допълнително ще съкрати времето. 4. Новото оборудване осигурява точно и свръхбързо измерване на обратно отражение на пътна маркировка (RL и Qd) за само около 2 секунди. II. Доставката и въвеждане в експлоатация на нов дигитален високотехнологичен ретрорефлектометър ще дигитализира производствения процес чрез: 1. Интегриран софтуер за моментален анализ на данните от резултатите (data analysis software). Софтуерът самостоятелно разчита данните и дава цялостна картина от качествения контрол, който може веднага да се изпрати по компетентност по цифров път. 2. Наличие на дигитална памет, която позволява множество измервания преди анализ на данните и пренос на данни за анализ чрез цифрово свързване. 3. Наличие на 5,7 инча, тъчскрийн дисплей за работа с интегриран софтуер (Интуитивно потребителско навигационно меню за улеснена и бърза работа). Планира се при реализация на проекта оборудването да бъде приведено в експлоатация в гр. София, където да се обособи звено за качествен контрол. 52 000.00 51 950.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).