Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 678 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal "Find the new jobs at "Buletera" Ltd." responds the national policy to promote employment for vulnerable groups in the labor market, by opening new jobs for the following specific categories of the target group:
Prolonged unemployed and inactive persons;
Unemployed persons aged '54 .;
Unemployed youths up to 29 years incl.
The main objective of the project proposal focuses on increasing economic activity and market integration of vulnerable groups in the labor market by providing incentives for employers to create new jobs.
And define the following specific objectives:
• Promoting employment for the unemployed and inactive persons, by providing 15 new jobs at "Buletera" Ltd.
• Increasing the competitiveness of newly hired employees by involving them in training
Basic activities:
1. Perform selection and employment
2. Organizing and conducting training for new recruits
3. Delivery of tangible fixed assets for new jobs
4. Organization and management, promotion and reporting of project activities

The project will provide 15 unemployed, the target group for the region of Plovdiv and Stara Zagora, access to employment and training, adequate demand for business on the one hand, on the other - in support of the employer "Buletera" Ltd. to open up new job places and the opportunity to invest in updating the knowledge and skills of their newly hired staff.
The project implementation will contribute to meet the needs of the target group by:
- Earning income and receipt of benefits from there and improve their general well-being;
- Ensuring their full participation in society and decent work;
- Increased opportunities for lifelong learning in the workplace and the opportunity for professional development;
- Increase the adaptability and competitiveness.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на подбор и осигуряване на заетост: Цел на дейността: Повишаване нивото на интеграция на уязвимите групи на пазара на труда, чрез подбор и осигуряване на заетост в „Булетера” ЕООД. В основата на успешния бизнес и развитието на една организация стои най-важната инвестиция - човешкият ресурс. Подборът на персонал, като процес, отдавна е излязъл от рамката на традиционния начин за набиране и наемане на нови служители. Когато се извършва подбор на персонал, това се базира на обявяване на критерии, чрез които се селектират най-добрите кандидати за конкретна вакантна длъжност. Всяка от позициите се разглежда от различни аспекти, като се търсят най-подходящите кандидати, отговарящи в детайли на длъжностния профил. Набирането и подборът на персонал включва привличане на кандидати, анализ и преценка на качествата им, съгласно изискванията, поставени за всяка определена позиция. Тази дейност се изпълнява в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” със задължителен характер. Обхватът на дейността ще бъде за област Пловдив и обл. Стара Загора. Това се налага поради факта, че административният офис на фирмата е разположен в гр. Пловдив, а производствената база на фирмата се намира с. Дъбово, общ. Мъглиж, обл. Стара Загора. Още през първият месец на реализация на проекта, ще се публикуват обяви в популярни интернет сайтове и платформи за търсене/предлагане на работа. В обявата ще бъде отбелязана информацията, че това са работни места, финансирани по проект чрез средства от ЕС (съответно ще се спазят изисквания за информираност и публичност). Ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване, етапите на подбор и срок за подаване на документи. Също така ще се потърси съдействие от ДРСЗ в Пловдив и Стара Загора за обявяване на свободни работни места в ДБТ по места, за да може да бъдат насочвани подходящи безработни кандидати за длъжностите: - 2 бр. Шофьор, товарен автомобил НКПД 83322010; - 1 бр. Експерт, маркетинг НКПД 24316002; - 2 бр. Експерт, външна търговия НКПД 24316005; - 1 бр. Счетоводител НКПД 24116004; - 2 бр.Дестилатор НКПД 81602050; - 1 бр. Асистент, офис НКПД 33433011; - 1 бр. Организатор, стопански дейности НКПД 24216011; - 1 бр. Домакин НКПД 43213022; - 4 бр. Пазач-портиер НКПД 54140015. Тъй като по настоящата схема за безвъзмездна помощ, част от целевата група включва и неактивни лица, т.е. такива, които не са регистрирани в ДБТ и не са ангажирани в заетост, ще се разчита и на неформални и формални лични контакти и канали за информация, чрез които да се разгласи достатъчно за извършването на този подбор. Дейността ще обхване кандидати от следните специфични категории от целевата група: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл., които ще бъдат селектирани за заемане на 15 нови работни места. „Булетера” ЕООД се ангажира минимум 50 % от целевата група да е съставена от поне една от определените специфични категории. Планираме времева продължителност за процеса за 3 месеца. Планираме в ситуация, в която имаме одобрени кандидати още през втори или трети месец за някой от длъжностите, с тях ще бъдат сключени трудови договори за срок от 12 месеца и същевременно ще се продължи да се извършва подбор и в следващите месеци от реализацията на дейността. Като се изхожда от презумпцията, че човешкия фактор е променлива величина, при необходимост от заместване на напуснали проекта лица и постигане изпълнението на индикатора, ще се провежда и допълнителен подбор в последствие до края на проекта. Чрез изпълнение на дейността, ще се даде възможност на наетите лица да натрупат достатъчно практически опит, ако до момента не са имали, да придобият и/или развият личностни и професионални умения, които ще спомогнат подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост и повишаване на производителността. 111 840.30 82 929.78
Организиране и провеждане на обучение за новонаети служители: Цел на дейността: Повишаване на конкурентоспособността на новонаетите лица, чрез включването им в обучения по ключови компетентности. Стратегията на ОП РЧР дава отговор на едно от структурните предизвикателства пред българския пазар на труда – несъответствието на знанията и уменията на работната сила с търсените на пазара на труда. Осигуряването на такова съответствие е ключ за справянето с предизвикателствата на високите нива на безработица. Инвестиции в знанията и уменията на работната сила е не само пътят към постигане на по-високи равнища на заетост, доколкото хората в трудоспособна възраст могат да бъдат по-адаптивни към променящите се условия в икономиката, но и пътят към постигане на по-висока производителност и конкурентоспособност на българската икономика. Инвестициите в развитието на хората имат най-висок коефициент на възвращаемост, както и пряк ефект върху бизнес растежа. Провеждането на инвестиционна политика в развитието на човешките ресурси същевременно води и до повишаване стандарта на живот на обучените служители и за повишаване на тяхната мотивация и удовлетвореност от работата. Чрез обучението се осъществява процес на обогатяване на знанията, уменията и нагласите на служителите, с цел да се усъвършенства тяхното трудово представяне. Знанията отразяват това, което служителя трябва да знае, за да осъществява определени трудови задачи. Уменията обхващат това, което служителя трябва да може да извършва, за да осъществява трудовите задачи. Нагласите се свързват с отношението, което служителя трябва да показва към своите трудови задачи и към хората, с които се среща при тяхното изпълнение. Резултатите от обучителният процес рефлектират върху производителността на труда, в следствие на повишените професионалните компетентности и квалификация на заетите. С оглед на това предвиждаме включване на 6 от новонаетите служители в два вида обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, съгласно разписаното в Насоките за кандидатстване. Предвиждаме включване в обученията на следните служители: - 1 бр. Експерт, маркетинг; - 2 бр. Експерт, външна търговия; - 1 бр. Асистент, офис; - 1 бр. Счетоводител; - 1 бр. Организатор, стопански дейности. Съгласно Насоките за кандидатстване ще бъдат съобразени минимални изисквания към всяко от обученията за продължителност: • за обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” продължителност от 300 учебни часа и три нива на обучение; o теория – 140 часа o практика – 160 часа • за обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” продължителност от 45 учебни часа o теория – 20 часа o практика – 25 часа • Изборът на лица за включване в обучение за съответната ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. • Обучението за ключови компетентности, ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. 5 700.00 5 700.00
Доставка на ДМА за новоразкрити работни места: Цел на дейността: Обезпечаване на изпълнението на служебните задължения на новонаетите служители, чрез доставка на ДМА. Дейността е в съответствие с Насоките за кандидатстване и се предвижда закупуване на 1 бр. Трактор за служебни нужди – ще бъде използван от назначените шофьори за превозване на суровината от местата за приемане до производствената база. Тракторът ще се използва от повече от едно лице, представител на целевата група. Основни характеристики, които трябва да притежава трактора, за да бъдат подсигурени новоназначените шофьори да изпълняват служебните си задължения са: - Трактор тип – 4х4; - Мощност – до 50 к.с.; - Захранване – Атмосферно; - Тип двигател – дизелов; - Резервоар – минимум 30 л.; - Трансмисия тип – Механична, синхронизирана; - Скорости (предни, задни) – 8 / 8; - Товароподемност – минимум 800 кг.; - Експлоатационна маса – минимум 2500 кг.; - Блокаж на диференциала – Заден, механичен; - Кормилно управление – Хидростатично. Прогнозна стойност: 36 234 лв. Тракторът ще бъде визуализиран по подходящ начин, че е закупен със средства по схемата BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. Фирмата се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. 36 234.00 36 000.00
Организация и управление, популяризиране и отчетност на проектните дейности: цел на дейността: Постигане на общата и специфични цели на проектното предложение, чрез осигуряване на качествено и навременно логистиката, изпълнение и отчетност на заложените дейности. Дейността е от значение за осигуряването на успешно управление и изпълнение на проекта. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансовите ресурси и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. Изпълнението на проекта и процесите по създаване на организационна управленска структура са реализирани съгласно добрите практики за управление на проекти. Във връзка с това, изпълнението на дейността стартира с формиране на екипа за управление на проекта (ЕУП), който включва: ръководител, координатор, счетоводител. ЕУП ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Също така ЕУП: • Ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели; • Отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта; • Изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган; • Контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител по ПМС 118/2014 на МС за целите на проекта. • Подготвя тръжно задание/ документация за избор на Изпълнители по реда на ПМС 118/2014 на МС. • Изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган; По време на цялото 18 месечно изпълнение на проекта, екипът сформиран за неговото управление ще гарантира добросъвестното му реализиране, чрез упражняването на постоянен контрол на дейностите, мониторинг на графика за тяхното изпълнение, както и съответствие с одобрения бюджет. ЕУП ще бъде ангажиран и отговорен за администрирането на всеки аспект на проекта: изпращане на покани, писма, телефонни обаждания, организиране на срещи, координиране на дейностите. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. Съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и възоснова на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета се предвижда за извършване на информираност и публичност на проекта следното: • изработка на 2 бр. информационна табела; • 300 бр. информационни брошури; • 10 бр. плакати; Документите по проекта ще са снабдени със съответната визуализация и на бланка, съгласно изискванията на УО. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. 17 550.00 17 437.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).