Дейност за услуга по въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугата по въвеждане на стандарт ISO 14001 представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на Би Ес Ейч да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги, съобразени с опазване на околната сред. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите.
Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на стандарт за система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 Фокусът на стандарта е във възможността чрез поддържането и постоянното подобрение на система за управление на околната среда, организациите да идентифицират, следят и управляват екологичните си аспекти като по този начин свеждат риска за околната среда до допустими нива.
Дейността по предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на СУОС ще обхваща следните етапи
-Одит–Консултантската организация ще осъществи първоначален одит с оглед установяване на съответствието на действащата система в организацията със специфичните изисквания на система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на ISO 14001и ще изготви анализ на състоянието на дружеството
-Разработване на документация–ще бъдат изготвени процедури, оперативни документи и други приложими към дейността на организацията документи
-Ангажимент на ръководството чрез политиката по околната среда за непрекъснато подобряване и предотвратяване на замърсяването
-Планиране–непрекъснат процес на идентифициране на аспектите, оценка на тяхната значимост при отчитане на информацията за приложимите законови и други изисквания.
-Внедряване и функциониране–осигуряване на ресурси, необходими за създаването, внедряването, поддържането и подобряването на системата за управление на околната среда.Осигуряване на необходимата компетентност на всички лица,работещи за организацията или от нейно име,които могат да причинят значими въздействия върху околната среда.
-Оперативно управление–създаване на процедури и/или инструкции за оперативно управление на тези операции, които са свързани със значимите аспекти на околната среда, за да се осигури, че те се извършват при определените условия.
-Определяне на потенциалните извънредни ситуации и потенциалните инциденти, които могат да окажат въздействие върху околната среда и как организацията ще реагира на тях. Съставяне на планове за действие при извънредни ситуации и обучение на персонала
-Мониторинг и измерване.Оценяване на съответствието–мониторинг и периодично измерване на ключови характеристики на операциите и дейностите, които могат да имат значимо въздействие върху околната среда.
-Провеждане на специализирани обучения и инструктажи;
-Непрекъснато подобряване–управление на действителни и потенциални несъответствия и предприемане на подходящи коригиращи действия, проследяване и анализ на ефикасността на предприетите действия, извършване на вътрешни одити за цялостен анализ на резултатността по отношение на околната среда.
Постигането на съответствие с международно признат стандарт в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч. |
14 000.00
|
13 500.00
|
Дейност за услуга по сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугите за сертифициране се предвиждат във връзка с въвеждането на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 и в съответствие с изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Услугите за сертифициране ще бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 или EN 45011 от българския национален орган по акредитация и/или орган по акредитация на друга държава.
Дейността ще бъде възложена за изпълнение на консултантска сертифицираща организация. Основните етапи при разработване и въвеждане на интегрираната система включват:
- Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи;
- Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001;
- Провеждане на сертификационен одит в дружеството - осъществяване на сертификационен одит в Би Ес Ейч ООД съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган.
- Издаване на сертификат за съответствие на Системата за управление на околната среда /СУОС/ с изискванията на международния стандарт ISO 14001, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на СУОС;
Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи.
Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч ООД |
5 000.00
|
4 890.00
|
Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран специализиран софтуер за управление на работата с клиентите (CRM);
: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез кол център оператори, частично се обобщава в документи, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост,мониторинг и контрол.
Липсата на CRMзатруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.В съответствие на специфичните нужди на Би Ес Ейчще бъде разработенаCRMсистема със следните изисквания:
•достъпна през браузър,след логване със служебни акаунти на потребителите;
•управление на правата заView/Edit за отделни модули/папки/документи;
•възможност за съхраняване на информация за клиенти,в това число данни за контакт,списък с проекти,по които е работено,получени RFP и запитвания,официални оферти със статус на одобрение/реализация, оценки.Системата трябва да съхранява информация дали даден клиент има договор за поддръжка за Би Ес Ейч ООД, както и лесно да се визуализира информация за параметрите на този договор–начална и крайна дата,SLA,брой часове месечно,проекти за клиента;
•функционалност за създаване на работно пространство за отделни проекти,до което да има:
-Internal достъп за работещи по проекта;
-External достъп за клиента,като трябва да може да се дефинира до кои папки,функционалности в работното пространство има достъп;
•Работното пространство за проект със следните характеристики:
-съхранение и споделяне на документи,генериране на уеб линк за споделяне на документ с вътрешен или външен за системата потребител;
-История на документи;
-Създаване на списъци със задачи.За всяка задача трябва да може да се задава responsible,описание, начален и краен срок,статус,коментари;
-имейл известяване при създаване/промяна/възлагане на задача;
-Различни view-та за преглед на задачите,сортиране/филтриране по показатели като статус,крайна дата и др.
-Списък с issues;
-Timeline функционалност с milestones по проекта;
-анонсиране на съобщения в работното пространство,видими за потребителите;
•Help Desk функционалност/модул,достъпен за клиентите:
-Създаване на тикет от клиента,в което трябва да може да се посочи спецификата на проблема нивото спешност на проблема;
-Имейл нотификация на проджект мениджър или съпорт екипа по проекта за новосъздаден тикет;
-Генериране на задача към проекта,асоциирана към този тикет;
-Статус на тикета,ъпдейтван на база статуса на задачата;
-Възможност клиентът да проследява статуса на тикета;
•Отчитане на изработеното време от служителите по задачи:
-Времето трябва да се отчита регулярно,в предварително дефиниран времеви период;
-Функционалност за нотификация на служители,които не са отчели времето,както и нотификация към техен ръководител;
-одобряване на отчетеното време;
- справки за отчетеното време по проект/задача за дефиниран от потребителя период;
-Достъп до опростена справка за изработеното време в рамките на определен период,спрямо параметрите на договор за поддръжка.Справката трябва да е достъпна за клиенти на компанията с договор за поддръжка и до ръководителя на проект,така че лесно да предоставя информация за изразходените включени часове или допълнителни часове според параметрите на договора;
•Данните за клиенти,проекти, изработено време и др.данни,които вече съществуват в системите на компанията трябва лесно да бъдат прехвърлени към новата CRMсистема;
•Системата трябва да позволява конфигурирането и генерирането на справки и отчети на базата на данните,в това число и графични справки;
Обобщено, въвеждането наCRMсистема ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието |
480 000.00
|
478 800.00
|
Дейност по визуализация на проекта;: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба.
Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са:
1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията;
2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (5 броя) върху всеки актив, закупен по проекта.
3) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификата за съответствие със стандарт ISO 14001. |
1 000.00
|
105.00
|
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенит /CRM/ : Би Ес Ейч ООД по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на CRM система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента е достатъчен единствено за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността, но не и на екипа /мобилни групи/ които отиват на място при клиенти на компанията за гаранционна поддръжка. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има CRM системата, се установява, че Би Ес Ейч ООД ще трябва да закупи и въведе в експлоатация 5 броя мобилни устройства, със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, за гарантиране на безпрепятственото функциониране на CRM системата.
Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на:
2) Мобилно устройство – лаптоп – 5 бр. Устройствата са необходими за отдалечен достъп до CRM системата, откриване и отстраняване на проблеми на място, както и провеждане на тестове при клиенти и или изнесени точки с активно оборудване на Би Ес Ейч ООД. Чрез тях, всеки един мобилен екип автоматично ще получава своите задачи, както и ще попълва резултата от изпълнението им. Мобилните устройства ще позволят онлайн комуникация съв CRM системата и другите администратори в компанията, което ще осигури бързо изпълнение на възложените задачи, а също така и адекватни решения на възникнали проблеми. |
13 500.00
|
13 245.00
|