Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

With the project proposal aims to update the administrative building of the municipal administration, through the implementation of energy efficiency measures that are prescribed as mandatory in the building energy audit and activities constructive restoration, prescribed as mandatory in the technical inspection. Will be fulfilled and associated works related to the implementation of energy efficiency measures and restoration of the original condition impaired due to renovation. With the implementation of the activities will extend the life of the building and reduce maintenance costs, thereby improving working conditions and providing services to the population.
City Hall is centrally located and framing the eastern part of the town square. According to the regulation plan of the town. Nikopol building is located in Building I, sq. 24 with ID 51723.500.19 the cadastral map of the city. Nikopol. The building was built and put into operation in 1969. A three-storey building with basement and attic, built with skeletal concrete construction and the sloping wooden roof. As a function is an administrative building. The first three floors is situated administration management with service rooms and bathrooms. The attic floor is not operated and maintained. Under the building is built basement with storage and utility rooms and 3 pcs. garages, which are accessible via ramps on the east side of the building. The site is designed and built solid with concrete construction scaffolding. The surrounding walls / internal and external / are brickwork.
The building of the municipal administrations is the only city that provides administrative services. After an analysis it is found that the building which houses the municipal administration g. Nikopol has the greatest need of renovation and potential energy savings.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Да създадем ефективна система за организация, изпълнение, наблюдение, оценка и отчитане на дейностите по проекта, така че да постигнем заложените цели и резултати при навременно изпълнение и в рамките на предвидените ресурси. 11 922.00 11 800.53
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители по ЗОП: И1. Подготовка на документация по реда на Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП за избор на изпълнител на инженеринг, проектиране и авторски надзор; 2. Подготовка на документация за възлагане под праговете на ЗОП - публичност и визуализация, и одит на проекта. 3. Подготовка на документация по чл. 187, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и във връзка с чл. 20, ал. 3 , т. 2 от Закона за обществените поръчки, в съответствие с реда и условията на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП с предмет: "Строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие". 0.00 0.00
Инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР : Етап 1: Проектиране: За обекта няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност, затова в тази дейност ще се изработи инвестиционен проект, в който ще бъдат включени: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “С”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата /съгласно Техническият паспорт на сградата, част Б"Мерки за поддържане строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 " Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"/. След изработването на инвестиционния проект, същия ще бъде съгласуван и след изготвената оценка за съответствие, ще се издаде разрешение за строеж. Етап 2: Изпълнение на СМР и авторски надзор Изпълнението на СМР за обекта ще се осъществи от фирма с регистрация в Камарата на строителите в България. Всички видове строително-монтажни и строително-ремонтни работи ще се изпълнят съгласно техническа спецификация, техническото и ценово предложение на фирмата изпълнител. По време на изпълнение на строителството ще се осъществява независим строителен надзор и инвеститорски контрол от страна на бенефициента. Авторският надзор по време на строителството ще се изпълнява съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително. 564 700.00 677 631.60
Строителен надзор и оценка за съответствие: Изготвяне на доклад за съответствие по смисъла на член 143, ал.1 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на мерки осигуряващи енергийна ефективност. Дейността е разделена в две отделни, но взаимосвързани дейности, съобразно специфичните изисквания на ДБФП и ЗУТ: 1. изготвяне на доклад за съотвествие на проектната документация със съществените изисквания към строежа 2. упражняване на строителен надзор по време на строителството Дейностите по изпълнение на задълженията ще започнат след като техническия проект е предаден на възложителя и ще продължат до приключване на строителството 19 299.00 23 158.80
Публичност и визуализация: Изпълнение на дейности по информация и визуализация на проекта, с цел популяризиране на подкрепата от Европейските фондове. 2 200.00 2 640.00
Финансов одит: Извършване на независим финансов одит на изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Одитни проверки се извършват при подаване на искане за плащане по Проекта, съгласно Общите условия за предоставяне на БФП. Одитните проверки ще се възлагат писмено. 1 800.00 2 160.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).