"Кажи ми как се чувстваш?" - проучване на нуждите: Tази дейност включва индивидуален анализ на целевата група. По време на изпълнение на дейността ще се направи индивидуален профил на всяко едно от децата и младежите, които ще участват в проекта и ще включва минимум следната информация:
– възраст;
- пол;
-лични интереси;
-таланти;
-трудности и проблеми и т.н.
В следствие на събраната информация, ще бъде изготвен писмен индивидуален психологически анализ на всеки участник, който следва да завърши с това, какво се препоръчва за детето/младежа. В следствие на тази дейност ще бъдат организирани обученията по интереси. |
17 325.00
|
26 400.06
|
"Да направим програма за теб" - разработване на индивидуални програми за развитие: Дейността включва разработване на програми за личностно развитие за участниците в проекта и включва следните етапи:
-формулиране на темите за обученията по личностно развитие
-определяне на брой часове за обученията по личностно развитие за всяка една от темите
-текстово описание на темите във вид на учебен материал
--разработване на предложения за интерактивни методи на обучения, включваща методи на "учене чрез преживяване" - работа по групи, игрови модели, ментори, решаване на казуси, използване на демонстрационни модели и др. |
9 000.00
|
14 760.00
|
"Да се научим уверено сами да летим" - обучение по личностно развитие и таланти: Дейността влючва следните етапа:
1. Закупуване на оборудване
2. Закупуване на материали и пособия
3. Провеждане на пилотни обучения по личностно развитие
4. Провеждане на обучения по таланти
5. Работа на социален работник с участниците от целевата група
За целите на изпълнение на дейността ще бъдат закупени компютърна техника, с които се цели по - добро онагледяване на темите, които ще бъдат представени по време на обученията. Ще бъдат закупени мултимедия, лаптом, принтер и интерактивна дъска, на които ще се представят презентации, ще се визуализират различни теми, ще се прожектират кратки филми и клипове или ще се създават презентации. Голяма част от децата настанени в центровете от семеен тип нямат достъп до модерните технологии, като целта е да бъдат обучени и как да ги използват чрез таблетите, които ще бъдат закупени, за да бъдат в съответствие със съвременните технологии.
Обученията по личностно развитие ще бъдат организирани за 6 от темите, за които ще бъдат разработени програми, като темите ще бъдат адаптирани за двудневни обучения.
В тях ще вземат участие всички представители на целевата група, които ще бъдат разделени на 2 групи - едната от 12 участника, а другата от 13 участника, за да бъдат приложени и интерактивни и групови занимания с цел оказване на по - голямо въздействие върху участниците.
Ще бъдат определени 5 вида обучения по таланти, в които ще бъдат разпределени участниците от целевата група. Това ще бъдат обучения като рисуване, музика, танци, дизайн и др., които ще бъдат определени в зависимост от индивидуалните анализи, които ще бъдат извършени в рамките на дейност 1 от проекта.
Продължителността на всяко от обученията ще бъде веднъж седмично по 2 часа в продължение на 4 месеца (общо 32 ч.)
Обученията по личностно развитие ще бъдат организирани първите два месеца от стартиране на дейността, а обученията по таланти ще стартират след тях и ще продължат общо 4 месеца. |
32 766.00
|
18 556.14
|
"Да се позабавляваме заедно" - заключителен концерт: Проектът ще приключи с организиране на заключително мероприятие, в което ще бъдат представени резултатите от извършените дейности.
На концерта ще бъдат поканени всички участници в проекта, доброволци на фондация "Дечица", представители на центровете за настаняване, представители на районна община, местни медии и други.
Стъпките, които са необходими за изпълнение на дейността са:
1, Изготвяне на програма за събитието
2. Подготовка на покани
3. Закупуване на материали
4. Организиране на кетъринг за събитието
5. Организиране на стена на проекта със снимки от събитията, картини, нарисувани в ателиетата и др.
|
1 925.00
|
1 260.02
|
"Чуйте нашия анонс" - информация и публичност по проекта: По време на целия проект ще бъдат предприети различни мерки за популяризиране на дейностите по проекта и полученото финансиране, като основните дейности, които ще бъдат извършени по публичност и информация са:
1. Организиране на встъпителна среща по проекта
2. Изработване на рекламни материали
3. Публикуване на прессъобщения и онлайн информация
С цел популяризиране на проекта сред местната общност ще бъде организирана встъпителна среща по проекта. На срещата ще бъдат поканени представители на местна власт от района на Столична община, доброволци, деца, настанени в домове от семеен тип, граждани. По време на срещата проекта ще бъде представен с неговите дейности и очаквани резултати. Брой участници - 30
Встъпителната среща по проекта ще бъде организирана чрез следните стъпки:
1. Определяне на дата за събитието;
2. Подготовка на програма за събитието;
3. Подготовка на списък с участници;
4. Изпращане на покани до участниците;
5. Подготовка на презентации
6. Провеждане на събитието;
На встъпителната среща ще бъдат поканени и представители на медии, които да отразят събитието с информация за предстоящи дейности по проекта.
За подготовка на рекламните материали в рамките на проекта ще се направи избор на изпълнител съгласно изискванията на ОП "Развитие на човешките ресурси".
Предварително ще се подготви техническа спецификация, която ще включи всички изисквания относно визуализация, брой, параметри на отделните рекламни материали. След избор на изпълнител, ще се сключи договор за изпълнение, а готовите продукти ще бъдат приети с приемо - предавателни протоколи.
Рекламните материали, които ще бъдат изготвени по проекта ще бъдат:
Табелата ще бъде със следните показатели:
Формат: 297 x 420 mm
Материал: PVC
Обем: 1 страници
Цветност: 4+0 цвята (CMYK)
Брой: 1
Флаерите ще бъдат със следните параметри:
Формат: А5
Обем тяло: 1 страници
Цветност: 4+4 цвята (CMYK)
Хартия : 130 гр/м2 двустранен хром гланц
Брой: 300
Тениските ще бъдат със следните параметри:
Цвят: бял с пълноцветен печат
Материал: 125 гр. 100% памук
Размер: S и М
Стил: Унисекс
Количество: 200
Ключодържатели:
Брой: 100
Видът на ключодържателите и визуализацията им ще бъдат уточнени по време на изпълнение на дейността с избрания изпълнител.
Актуална информация за проекта ще бъде публикувана на сайта на фондацията, като информационни плакати ще бъдат поместени и в центровете за настаняване от семеен тип. Ще бъде поместена регулярна информация и във фейсбук страницата на фондацията, където ще бъдат споделяни всички снимки и информация от проведени събития по проекта. |
1 200.00
|
1 200.00
|