Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 226 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal is to create a mobile application, which is a software service with a savings character called "App Cafe". In addition to the main functions, the app has entertainment, marketing and educational features.
A partner network of cafeterias (cafes, patisseries, bars, restaurants, and other coffee shops) will be set up in the mobile application, attracted by the ability to promote their business by positioning it among a clearly targeted group of mobile users. In order to attract these users physically, partners are provided with an agreement to serve free coffee to "App Cofe" users.
The mobile app will also create a network of users attracted by the opportunity to consume their coffee advantageously in a pre-established network of cafes. The app will have two mobile versions, which are free to download. The version will depend on the users mobile operating system. The application will be provided with three subscription packages. The first is completely free and limited to the consumption of three free coffees per month in the affiliate network. The second one is paid and is limited to thirty coffees per month. The third, premium, is also paid and allows the use of ninety coffees, with pre-arranged bonuses included.
In addition to its core features, the app will retain users' interest by providing them opportunities to communicate with the rest of the coffee community, giving information about coffee by articles on a variety of coffee related topics and benefits, part of the entertainment is getting virtual luck with every coffee.
 T-ADE Ltd. isn't registered for VAT and it will be not registred until the end of the program. Therefore, the Value Added Tax on the project proposal is not a reimbursable cost for the company, and the same should reimburse this project cost. All described tangible fixed assets and intangible fixed assets in the project proposal are with VAT included.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез осигуряване на офис, наемане на квалифициран персонал от петима души и закупуване на ДМА и ДНА): Целта на дейността е да осигури ресурсно обезпечаване както за реализиране на предприемаческата идея, така и за по-нататъшното осъществяване на устойчив и конкурентен бизнес в областта на информационните и комуникационни технологии. За реализирането на предприемаческата идея е необходимо създаването на подходящи условия и протичането на няколко успоредни процеса: Като начало е предвиден подбор и наемане на подходящ работен обект (офис) с бюра и столове, където да се помещават наетите служители и съответната техника (ДМА). Офисното помещение следва да е достатъчно голямо за целия екип от 5 човека (трима - квалифицира персонал, част от екипа на кандидата - обект на оценка и двама, квалифициран персонал, който не е обект на оценка). След наемане на офис, следва да се оборудват работни станции за 5-те служителя. В наема ще бъдат включени режийните разходи. За тази цел, ще се проведе процедура за подбор на доставчик на необходимата техника, въз основа на предварително зададени критерии, представляваща (ДМА). Проектното предложение се нуждае от 5 бр. лаптопа и 5 бр. мишки към тях, които ще се използват от екипа за индивидуализирането, доизграждането, тестването и др. на техническите модули и завършването на процеса по създаване на работещо мобилно приложение, обект на проектното предложение. По време на изграждането и след създаването на приложението, служителят, отговорен за тестването на софтуера, ще се нуждае и от 2бр. мобилни устройства - телефона (с различни операционни системи), тяхната задача е да тестват работата на софтуера на практика, което ще позволи отстраняване на възникнали грешки и усъвършенстване. Предвидено е и закупуването на 1бр. рутер, с цел снабдяване на работните станции с интернет по безжичен начин. Също така, екипът ще се нуждае и от 1бр. мултифункционално устройство - принтер и тонери, който ще служат за разпечатване на поставени задачи на хартия, работни указания, работни графици, QR кодове, договори, сключвани с партньори и др. Успоредно с горепосочените действия, ще се проведе и процедура за избор на софтуерна фирма, която да създаде софтуерната платформа. Фирма ще създава платформа от модули, представляваща ДНА, за доизграждането от екипа на предприемача, на специфично, работещо мобилно приложение. Ще бъде създаден специализиран дизайн и архитектура за мобилното приложение, които ще са основа за развитие. За успешната реализация на предприемаческата идея ще бъде създадена оптимизирана интернет страница с различни езикови версии, която да представя актуална информация, статистики и форма за запитване. Ще бъдат наети 5 лица на трудов договор. Екипът се състои от: Камелия Племенова Михайлова (предприемач), заемаща длъжност експерт връзки с обществеността на пълен (8-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Найден Костадинов Ценов, заемащ длъжност - експерт, системно осигуряване на непълен ( 4-часов) работен ден. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Емил Валентинов Павлов, заемащ длъжност - бизнес консултант, информационни технологии на непълен (4-часов) работен ден. Лице 1 част от квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - програмист, софтуерни приложения на непълен (4-часов) работен ден. Лице 2 - квалифициран персонал, който не е обект на оценка, заемащ длъжност - специалист, тестване софтуер на непълен (4-часов) работен ден. Лицето следва да е лице с трайни увреждания. Предвидено е и осигуряване на устойчива заетост на лицето за период от 6 месеца след приключване на изпълнението на проекта. Изработване на маркетингова стратегия, включваща, предварителен анализ и сегментиране на пазара, изготвяне на маркетинговия план и изработка на маркетингови управленски системи за контрол. При изпълнение на проекта са предвидени участия в събития и фестивали, както в страната, така и извън нея. 240 700.00 235 018.73
Визуализация на проекта: Основната цел на тези дейности е да популяризира приноса на ЕС и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност”. Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, както и да популяризира приноса на Европейския съюз и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност” за насърчаването на предприемачеството в България. Дейността ще се изпълнява съгласно изискванията на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" през целия период на изпълнение на проекта. За целите на популяризиране на проекта ще бъде изработена информационна табела, съдържаща основна информация за проекта и получената финансова помощ. Табелата ще бъде поставена на подходящо място на входа за офисните помещения на фирмата. Закупеното по проекта ново оборудване ща бъде обозначено с визуализационни стикери, съдържащи съгласно Наръчника изискуемата информация и визуализационни елементи. За да се осигури по-голяма публичност и прозрачност при изпълнението на проекта ще бъде изработена брошура с основна информация за проекта в тираж 200 бр. В допълнение на тези визуалидационни материали, всички документи, разработвани в хода на изпълнение на проекта ще съдържат също визуализационните елементи на Европейския съюз, оперативната програма, инормация за проекта и др. По този начин обществеността ще получи информация за публичната подкрепа на ЕС, чрез ЕФРР и ОП "Иновации и конкурентоспособност и " за изпълнение на проекта и реализиране на предприемаческата идея. 1 500.00 1 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).