Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Pancor Ltd. was founded in 2007 and presently its main activity includes rental of real estates - code 68.20 according to the Classification of economic activities 2008. Future plans for activity development include the start-up of a new activity related to the assembling of electric switches of different types – from 6A (amperes) to 63A for equipping switchboards to protect electrical circuits. The technology for ensuring this manufacture includes the assembling of particular details (15 to 20 components applied in each article) that requires the performance of a number of manual operations according to the products’ technological scheme. This is a precondition for the creation of new jobs in the company, as we plan to provide employment to unemployed youths aged up to 29 years, unemployed people aged over 54 years, as well as unemployed aged between 30 and 54 from the region of Gotce Delchev. This has motivated us to seek the support provided under the Operational Programme “Development of human resources” within the procedure “New Job 2015”. The project proposed includes the implementation of activities oriented to the provision of new jobs to unemployed people for a period of 12 months at the position “Worker, assembling of details”. Thus the action will contribute to the sustainable employment of 12 unemployed youths aged up to 29 years, 25 unemployed people aged over 54 and 35 unemployed people at the age from 30 to 54 years, who will be provided with a total 72 new jobs created by the company. These results will ensure the accomplishment of the project overall objective to provide support to Pancor Ltd. towards the creation of new jobs for unemployed people from the selected target groups, including people with secondary and lower education and without a particular professional qualification answering their needs for sustainable employment and stable incomes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на безработни лица в Панкор ЕООД за период до 12 месеца: Цел на дейността: Основна цел на настоящата дейност е създаването на 72 нови устойчиви работни места в компанията за безработни лица от следните три целеви групи: безработни младежи на възраст до 29 години включително, безработни лица на възраст над 54 г, както и безработни на възраст от 30 до 54 години, включително. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Изпълнението на дейността включва осигуряването на заетост за период до 12 месеца за: - 12 безработни млади хора на възраст до 29 г., включително; - 25 безработни лица на възраст над 54 г., включително, и - 35 безработни лица на възраст от 30 до 54 г. включително. За целта фирма „Панкор” ЕООД ще разкрие общо 72 нови работни места. Всички нови служители ще бъдат назначени на позицията „Работник, сглобяване на детайли” с код съгласно НКПД 2011 – 9329 0008 от групата на професиите, неизискващи специална квалификация. С всички наети по проекта нови служители ще бъдат сключени трудови договори при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапите на изпълнение на дейността включват: Етап 1: Набор и подбор на новите служителите от целевата група сред безработните лица в община Гоце Делчев, които търсят възможности за започване на постоянна работа. За тази цел Ръководителят на проекта ще организира и проведе работна среща с представители на Дирекция „Бюро по труда” – гр. Гоце Делчев за представяне на проекта и изготвяне на база данни с регистрираните безработни лица, отговарящи на профила на основните целеви групи, както и на изискванията за заемане на планираните за разкриване нови работни места. За привличане и на безработни лица от целевите групи, които нямат регистрация в Бюрото по труда, планираме да публикуваме обява за новите позиции в местните ежедневници, разпространявани в региона. Водещи критерии при избора ще бъдат освен принадлежността на кандидатите към предварително определените целеви групи на проекта, и мотивацията за започване на работа в компанията, както и готовността за установяване на постоянна работа. При подбора на новите служители, компанията ще гарантира равни възможности на всички потенциални кандидати, като няма да допуска дискриминация, основана на пол, възраст, етнически произход и други дискриминационни фактори. Етап 2: Назначаване на подбраните служители в компанията. Трудовоправните отношения с всички наети в рамките на настоящата дейност, безработни лица ще бъдат уредени съгласно действащото трудово и осигурително законодателство, както и в съответствие с конкретните изисквания на програмата и указанията на Управляващия орган на ОП РЧР. На новите служители ще бъде осигурена заетост с подкрепата на схема „Ново работно място 2015” за срок от 12 месеца, като разходите за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост по проекта ще бъдат в размер на Минималния осигурителен доход и дължимите вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване за длъжността „Работник, сглобяване на детайли”. Етап 3: Провеждане на въвеждащ инструктаж на наетите служители за запознаване с правилата за работа, както и с изискванията за здравословни и безопасни условия на труд при сглобяването на автоматични прекъсвачи. 388 730.88 367 317.56
Дейност 2: Управление и организация на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейностите за организация и управление на проекта е да се осигури ефективното, ефикасно и навременно изпълнение на планираните дейности при спазване на всички изисквания съгласно Ръководството за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР за процедура „Ново работно място 2015 г.”. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Дейностите за управление и организация на проекта включват: - Сформиране на екип за изпълнение на проекта, включващ Ръководител на проекта с необходимата квалификация и практически опит в изпълнението на проекти. - Изготвяне на план-график за изпълнение на дейностите по наемане на персонал в компанията. - Гарантиране спазването на изискванията на действащото трудово и осигурително законодателство при наемането на новите служители. Осигуряване на счетоводната отчетност на проекта, както и изготвянето на междинните доклади и заключителния доклад за изпълнението на планираните дейности; - Въвеждане на система за наблюдение, контрол и отчитане на заложените по проекта резултати и основни индикатори съгласно изискванията на Управляващия орган на ОП ”Развитие на човешките ресурси”. Дейностите за организация и управление на проекта ще бъдат обезпечени от Ръководителя на проекта, който е и Управител на компанията-кандидат. При изпълнението на тези дейности ще се разчита на опита му по предходни проекти (описани в т. 11.2, по-долу), финансирани със средства от Европейските структурни фондове, реализирани от други компании, в чието изпълнение и управление е бил ангажиран Ръководителя на настоящия проект. 0.00 0.00
Дейност 3: Информиране и публичност на проекта: Основната цел на тази дейност е осигуряването на необходимата публичност и информираност на широката общественост относно проекта и предоставената подкрепа от Европейския социален фонд (ЕСФ) чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Дейностите за информиране и публичност на проекта ще бъдат организирани и изпълнени в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, съгласно Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тези дейности ще включват: Поддейност 3.1. Поставяне на плакат на входа на базата, която фирма „Панкор” ЕООД ще наеме в гр. Гоце Делчев във връзка с развитието на дейността по сглобяване на електрически прекъсвачи и обособяването на новите работни места, с цел информиране на обществеността относно проекта и получената финансова подкрепа от ЕСФ за създаването на нови работни места в компанията. Плакатът ще бъде с размер минимум А3 и ще съдържа информация за проекта и финансовата подкрепа от ЕС, при спазване на всички изисквания за визуализация: - Поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с приложимите технически изисквания и характеристики, с упоменаване на Европейския съюз; - Упоменаване на наименованието на Европейския социален фонд (ЕСФ); - Поставяне на общото лого за програмен период 2014-2020 в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност; Поддейност 3.2. Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез ОП „РЧР” във всички писмени материали и документи, които ще бъдат изготвени във връзка с изпълнението на проекта, включително официална кореспонденция, предоставяни материали на участниците в проекта, изготвяна информация за местните медии, годишни отчети за дейността на компанията. Всички посочени материали и документи ще бъдат обозначени съгласно приложимите правила за информиране и публичност на ЕС и изискванията на УО на ОП РЧР. 576.00 140.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).