Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project "Care at home in the Municipality of Montana" provides for the provision of mobile health and social services to over 256 persons (elderly unable to care for themselves and people with disabilities, including in the context of pandemic situations) on the territory of the Municipality of Montana for a period of 18 months. The implementation of the project will contribute to improving the quality of life and opportunities for social inclusion of elderly people unable to care for themselves and people with disabilities, as well as to the prevention of the risk of institutionalization of these people, provision of social and health services offered in the homes of the users. Planned mobile services aim for these individuals to be independent and stay as long as possible in their usual environment /in their home/. Social and health services will be fully oriented to the prevention of loneliness and isolation and will be adapted to the basic needs of users, including activities for personal assistance, social support and social inclusion, communal - household activities, medical care / eligible for provision outside a medical facility /, psychological support and counseling. For this purpose, a team will be formed directly involved in the provision of health and social services, including psychological support and counseling. Provision of transport of the personnel providing the services from/to the users' homes will be carried out with a car purchased under the "Patronage care" project. Component 2
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. : В рамките на дейността ще бъдат предоставяни почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на минимум 256 потребители (възрастни лица в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания) от град Монтана и 23-те населени места към Общината. Дейността има за цел да подпомогне ежедневието на възрастите хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, както и на хората с увреждания, за да могат те да останат в семейната си среда и да преодолеят ограниченията пред самостоятелния начин на живот, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението. Потребителите ще могат да бъдат лица с постоянен и настоящ адрес в Община Монтана. Дейността ще бъде осъществявана за период от 18 месеца, като услугите които ще получава едно лице ще са почасови и в зависимост от индивидуалните потребности ще включват: 1. Здравни услуги: измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, предоставяне на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с различни специалисти при необходимост. 2. Социални услуги- подкрепа на лицата за осъществяване на ежедневните им дейности и постигане на социално включване: пазаруване, доставка на храна и необходими продукти, включително лекарства, заплащане на сметки /със средства на потребителите/, административни и битови услуги, помощ в домакинството, помощ при поддържане на лична хигиена и хигиена в дома, придружаване до различни институции включително и до личен лекар, подкрепа в придвижването, разходки и др. 3. Психологическо консултиране и подкрепа.Услугите ще бъдат предоставяни след оценка на индивидуалните потребности на всяко лице, като ще бъдат изготвени Индивидуални оценки на потребностите. Кандидат-потребителите подават Заявление до Директора на Домашен социален патронаж - Монтана с приложения: Документ за самоличност/за справка/; копие от ТЕЛК/НЕЛК/ЛКК, при наличие; служебна бележка за настоящ адрес (при разлика с постоянния). Документ удостоверяващ представителство/при наличие на такъв/.Заявленията се регистрират в специален дневник. Ще се разработи формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индивидуалните потребности на потребителите и ще включва минимум: 1.Обща информация за лицето /име, възраст, контакт и лица, които могат да окажат подкрепа; 2.Информация за здравословното състояние; 3.Информация за ползване на други услуги от кандидата; 4.Информация за оценка на рисковете за лицето; 5.Информация за потребностите от мобилна подкрепа - придвижване и разходка, общуване и социално включване, административни услуги, готвене, хранене, почистване на дома, мобилност и други специфични за потребителя области; 6.Информация за комуникативните и когнитивните способности на потребителя, често тези ограничения водят до допълнителни рискове за потребителите и/или трудност в предоставянето на услугата. Информацията ще бъде събирана от социален работник с активното участие на потребителя и по възможност с участието на негов близък. За всеки кандидат потребител ще се води лично досие. Въз онова на индивидуалната оценка на потребностите, ще се изготви индивидуален план за социални дейности, здравни грижи и психологическа подкрепа и консултиране. Осигуряването на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потребителите ще се осъществява с лек автомобил, закупен в изпълнение на дейностите по проект "Патронажна грижа " Компонент 2. Предвижда се въвеждащо обучение за служителите предоставящи услугите, които не са преминали подобно обучение по друг проект или програма. Предвижда се надграждащо обучение 1 път през периода на изпълнение на дейностите по проекта. Предвиждаме провеждане на супервизия на екипа - периодично 4 пъти по време на изпълнение на проекта, като тя ще бъде: екипна, групова и индивидуална. Обученията и супервизията ще се извършва от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. 2 013 173.76 1 376 744.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).