Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The product innovation "Virtual Office", which falls within priority areas of ISIS thematic areas – “New Technologies in Creative and Recreational Industries” will be marketed through the implementation of project activities, creating market advantages and increase of competitiveness both within the company and in companies that will benefit from the innovative service. 
The "Virtual Office" offers an integrated solution for innovative communication service aimed at improving the systems for business management, communication and learning needs of different user groups: small and medium enterprise sector, corporate sector, educational and governmental organizations. The service allows achieving greater efficiency in the exchange of information and ongoing management of business processes by providing a flexible work environment, unified platform for data exchange, and easy integration with existing information systems used by the businesses.
The innovative product "Virtual Office" enables full integration of the activities in a company, especially in conducting virtual conferences, briefings and workshops, conduct training and creating e-multimedia content in case there are several distance office (in different cities or countries).
Proposed innovation is own work, which has all the necessary qualities to be defined as an innovative, integrated, interactive multimedia system on a global level, as superior to alternative solutions on the market known at the time.
Implemented innovative product will implement electronic communications and processes that significantly reduce the consumption of natural resources – paper, energy, materials and supplies, transportation, etc. of the wider group of users of innovation, which increases resistance to environmental pressures.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт – (Дейността ще бъде изпълнена, чрез разработване на специализиран софтуер – 1 брой): В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт 1 брой. За внедряването на иновативния продукт обект на проекта е необходимо да бъде разработен специализиран софтуер, които покрива дефинираните изисквания в подробно описани в техническата спецификация - нейните функционални изисквания. Инвестицията ще допринесе за изпълнението на целите на проекта, като позволи внедряването на продукт, без аналог в световен мащаб. Чрез инвестицията ще се разработи необходимия софтуер, необходим за внедряване на иновативната услуга на пазара, която се отличава с висока функционалност по отношение на комуникативни роли при конферентни разговори, използване на презентационни дъски, обмен на файлове, което прави възможно нейното използване за образователни и презентационни цели. Услугата няма нужда от инсталация на отделен софтуер или хардуер, което позволява ползване от всеки компютър на интернет връзка. Предлагайки уникално по рода си разделение на потребителите на участници и презентатор, където презентатора осъществява контрол върху конферентната връзка, а участниците могат да подават заявки за поставяне на въпроси и лични съобщения към презентатора, услугата създава по-гъвкава работна среда. Възможността на презентатора за манипулация и контрол над работната среда чрез задаване на правомощия на участниците за контролирано (чрез символично вдигане на ръка) или свободно участие в разговора допринася за по-високата ефективност при екипна работа или обучение. Уникалната възможност за работа върху общ документ/проект/презентация от всички потребители ще намали съществено разходите за транспорт и комуникация. Услугата предоставя възможност за лична кореспонденция между потребителите при ползването на видео/аудио конферентна връзка и лични съобщения в реално време, което подобрява между-груповата комуникация в една работна среда. „Виртуален офис”, като комбинацията от иновативни показатели и стандартните функционалности интегрирани в единно решение ще позволи предлагането на цялостна услуга без еквивалент на пазара по отношение на всеобхватност и мащаб, базирана на най-нови технологии. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са следните: Избор на изпълнител – 1-3-месец (включващ всички нива на предварителен контрол) Сключване на договор 4-5 месец Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол 17 месец 429 000.00 429 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите (дейността ще бъде извършена чрез заплащането и получаването на Помощна услуга в подкрепа на иновацията - пазарно проучване 1 брой): В рамките на дейността ще бъде извършена и заплатена Помощна услуга в подкрепа на иновацията - пазарно проучване Инвестицията в помощна услуга в подкрепа на иновацията ще допринесе за изпълнението на проекта, като ще даде картина за реализацията на иновативната услуга. Ще позволи да се определи посоката и принципите на развитие на предприятието за налагане на иновативния продукт и предполагаемото развитие на пазара в средносрочен и дългосрочен план. Пазарното проучване следва да очертае структурата и тенденциите на пазара, да даде информация за по – значимите предприятия, на база сравнителна финансова информация. Помощната услуга в подкрепа на иновацията следва да очертае мрежите за разпространение на иновативния продукт, фактори влияещи на търсенето, както и да даде ясна представа за проблемите в сектора, които биха имали влияние по отношение на продукта. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността са следните: Избор на изпълнител 9-10-месец Сключване на договор- 11 месец Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол 18 месец 20 000.00 20 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).