Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project "Care at home in the municipality of Kameno" has set itself the goal of providing support in a home environment for persons with disabilities and elderly people dependent on care and to expand the possibilities of providing social and integrated health and social services in a home environment, including in the context of pandemic situations.
To fulfill the set goal, the following activities will be implemented: Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities; Delivery of food and essential products; Providing the persons from the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with specialists if necessary; Provide supervision and training to staff providing hourly mobile integrated health and social care services in a home environment. The duration of the project is 22 months, and in the first month a needs assessment will be carried out. Within 22 months, health and social services will be provided to a minimum of 63 users from the target groups. The total value of the project activities is BGN 622 991.90 lv. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома: Дейност "Грижа в дома" включва 4 поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа на възрастни хора в невъзмжност за самообслужване и лица с увреждания Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, в т.ч. предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране, доставка на храна, хранителни продукти, заплащане на битови сметки, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги ; транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата; осигуряване на лични предпазни средства. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/ През предстоящите 22 месеца на 63 възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще бъдат предоставяне следните услуги: Доставка на храна, хранителни продукти , както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания, вт.ч. консултации със специалисти. За нейната реализация ще подготвим пакет информационни материали /брошури, листовки, указания, процедури и др./, които насърчават здравословния начин на живот. Ще подготвим протокол за реакция при кризи на потребителите и бедствия и аварии. 4. Осигуряване на супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда Настоящата дейност е планирана в изпълнение на Наредба за качество на соц. услуги, приета с ПМС 135, от 22.06.2022 г., Приложение № 4 към Чл. 6. "Социалната услуга Мобилна превантивна общностна работа се предоставя съгласно стандартите за качество и критериите за тяхното изпълнение, определени в приложение № 4 "Стандарти и критерии за качество на общодостъпна социална услуга Мобилна превантивна общностна работа и по конкретно: Критерий 8.2: "Доставчикът на соц. услуга осигурява въвеждащи и надграждащи/специализирани обучения за служителите" предвижда за новопостъпилите служители да се осигури 36-часово въвеждащо обучение и на всеки 12-месеца да се планира минимум 24-часово надграждащо обучение. В изпълнение на Критерий 8.3: "Доставчикът на соц. услуга осигурява на служителите професионална подкрепа чрез наставничество, групова и индивидуална супервизия" сме планирали групова супервизия на всеки 3 месеца /7 за периода на изпълнение на проекта/ и индивидуални супервизии на всеки 4 месеца - т.е. по 5 супервизии за всеки служител. 622 991.90 418 101.77

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).