Наемане на 28 безработни и неактивни лица за период до 12 месеца.: По тази дейност ще се наемат лица за следните длъжности:
общ работник - 10,
мотокарист - 2,
заварчик - 2,
електромонтьор - 2,
монтьор на подемно транспортна техника - 2,
шофьор вътрешни и международни превози на товари - 1,
оператор на пътно строителни машини - 1,
касиер-счетоводител - 1,
специалист човешки ресурси - 1,
технически сътрудник - 1,
специалист опасни отпадъци - 1,
специалист системи за разделно събиране - 1,
еколог - 1,
специалист вътрешна търговия - 1,
снабдител-доставчик - 1.
Финансовият ресурс по проекта ще бъде насочен към следните специфични категории лица:
- безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3) - 10 (общ работник - 10);
- безработни младежи до 29г. вкл. - 8 (касиер-счетоводител - 1, специалист човешки ресурси - 1, технически сътрудник - 1, специалист опасни отпадъци - 1, специалист системи за разделно събиране - 1, еколог - 1, специалист вътрешна търговия - 1, снабдител-доставчик - 1).
При планиране на разходите за възнаграждения предприятието предвижда и залага 10% резерв, в случай, че настъпи промяна в размера на МОД по време на изпълнение на проекта. |
176 207.00
|
157 667.71
|
Закупуване на телехендлер. : По тази дейност ще бъдат предприети всички необходими стъпки за закупуване на телехендлер. Целта на ръководството е да осигури устойчиви работни места. |
43 100.00
|
43 100.00
|
Обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка по: ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на вече наети по проекта лица.
: По тази дейност ще бъде организирано обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" след провеждане на входящ тест за определяне на нивото за следните длъжности:
касиер-счетоводител - 1,
специалист човешки ресурси - 1,
технически сътрудник - 1,
специалист опасни отпадъци - 1,
специалист системи за разделно събиране - 1,
еколог - 1,
специалист вътрешна търговия - 1,
снабдител-доставчик - 1.
1. Хорариум на обучението - 45 учебни часа;
1.1. Теория - 20 часа;
1.2. Практика - 25 часа.
2. Брой на обучаваните лица - 8.
3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат за успешно завършен курс.
Целта на предвиденото обучение е постигане на по-качествена заетост. |
1 680.00
|
1 680.00
|
Застраховане на придобитото обзавеждане и оборудване.: По тази дейност ще се направи застраховка на придобитото обзавеждане и оборудване, която ще е в размер до 0.7% от стойността на обзавеждането и оборудването. |
148.39
|
273.07
|
Осигуряване на трудова медицина за периода от 12 месеца за всички наети по проекта.: По тази дейност ще бъде извършено следното от Службата по трудова медицина:
1.Разработване на програма за оценяването на риска.
2.Извършване на оценка и преоценка на риска за здравето и безопасността на наетите по проекта, съгласно изискванията на нормативните актове за осигуряване на здраве и безопасност при работа, която обхваща:
- работните процеси;
- работното оборудване;
- помещенията;
- работните места;
- организацията на труда;
- използването на консумативи, суровини и материали;
- други странични фактори, които могат да породят риск.
3.Разработване на програма с мерки, срокове и отговорни лица за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска и начини на контрол на изпълнението на тези мерки;
4.Предоставяне на информация на наетите по проекта за здравните рискове, свързани с работата, и за резултатите от проведени медицински прегледи и изследвания;
5.Даване на индивидуални съвети на наетите по проекта във връзка със здравето и безопасността при работа;
6.Участие в реализирането на програми за промоция на здравето на работещите на работното място, отстраняване на рисковите фактори на начина на живот, опазване и укрепване на работоспособността и преодоляване на стреса при работа;
7.Подпомагане на работодателя при разработването на правила, норми и инструкции в предприятието за осигуряване на здраве и безопасност при работа и даване на съвети на наетите по проекта за правилното им прилагане;
8.Наблюдение, анализ и оценка на здравното състояние във връзка с условията на труд на тези с повишена чувствителност и намалена резистентност.
9.Изготвяне на заключение за пригодността на работещия да изпълнява даден вид работа.
10.Разработване на препоръки за работодателя за преустройството на работното място, организацията на труда и трудовото натоварване на лицата, които се нуждаят от специална закрила.
11.Участие при разследване на съобщения на случаи на професионални заболявания и трудови злополуки.
12.Изготвяне на производствени характеристики на работещи явяващи се пред ТЕЛК.
13. Разработване на физиологичен режим на труд и почивка по време на работа.Наредба №15 ДВ бр.54/1999г.
14. Участие в определяне условията и редът за осигуряване на наетите по проекта лица с безплатно работно облекло.
15. Участие в определяне на работните места и видовете работа, при които се използват лични предпазни средства, въз основа на извършена оценка на риска на работното място, вида, наименованието и точната идентификация на всяко лично предпазно средство, конкретните опасности, за които се прилагат посочените лични предпазни средства и срока за износване на личните предпазни средства.
16.Даване на препоръки по отношение на избора и ефективността на средствата за колективна и лична защита.
17.Организиране и провеждане обучението на работещите по правилата за първа помощ, самопомощ и взаимопомощ във връзка с конкретните опасности на работното място;
18.Организиране и анализ на задължителните и други проведени медицински профилактични прегледи. |
1 940.00
|
1 940.00
|
Публичност и визуализация.: Съгласно изискванията на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, Насоки за кандидатстване и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на праавилата за информация и комуникация 2014-2020г., в рамките на проекта ще бъде популяризирано обстоятелството за получената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз и ЕСФ.
|
1 290.00
|
1 290.00
|
Закупуване на офис оборудване за разкриване на 8 нови работни места в администрацията.: По тази дейност ще бъде закупено следното:
мебели (8 бюра, 8 столове, 8 контейнера за бюро и 2 стелажа);
техника (8 компютърни конфигурации; 1 принтер; 1сървър с клавиатура, мишка, монитор, суитч; 1 непрекъсваемо захранване (ups));
софтуер (за компютрите - 8 Windows 10 Pro 64bit и 8 Office Home amp; Business 2013 32/64 BG ELIC, за сървъра - Windows предназначен за 8 работни места). |
21 950.00
|
21 950.00
|
Закупуване на ЛПС и работно облекло за лицата от целевите групи назначени по проекта.: Въз основа определяне на рисковете при различните извършвани работи, допълнителните рискове и политиката насочена към осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на назначените по проекта в предприятието, МЕТАРЕКС ООД предвижда:
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло, които освен че ще удовлетворят изисквания на законодателството, ще осигуряват допълнителна защита от различните външни влияния в процеса на изпълнения на трудовите задълженията.
Защитни ръкавици – гумирани работни ръкавици,
Комплект облекло - Ватиран полугащеризон и яке, промазан плат,
Антифони - пластмасов предпазител за слуха,средна норма на заглушаване 23 dB,
Зимни обувки цели от естествена кожа с акрилна подплата, с метална пластина и метално бомбе
Летни обувки цели и половинки от естествена кожа с метална пластина и бомбе
Защитни очила за резачите – предпазен щит от поликарбонат, който предразполага към възпрепятстване работата с две ръце и увеличава риска от трудови злополуки
Други защитни очила - от поликарбонат, странична защита – отворен тип, удароустойчиви, незащитен визьор от изпотяване.
След избиране на изпълнител за дейността, ще бъдат закупени:
Защитни ръкавици - Износоустойчиви, срезоустойчиви ниво 5.
Външни антифони с минимален вътрешен резонанс, с по-висока средна норма на заглушаване, двойна стена на мидата
Летни и зимни обувки с устойчиво на пробождане ходило с композитно бомбе, кевларена пластина, олекотени и по-еластични
Термично облекло със светлоотразителни ленти, ветроустойчиво, влагоустойчиво, улесняват идентификацията на работниците при затруднена видимост и допълнително ги осигуряват срещу неблагоприятни фактори на околната среда.
Защитни очила, затворен тип панорамни, ударозащитни, неизпотяеми, с ластична лента за главата
Противопрахова маска
Изолиращи /диелектрични/ обувки (допълнителни)
Защитни шлемове – олекотени и осигуряващи защита за очите както във връзка с естеството на работата, така и във връзка с предпазване от влияние върху вниманието на работещия.
Защитата на хората при осъществяване на трудовата им дейност е приоритетна грижа при управлението на човешките ресурси и с оглед дейността на МЕТАРЕКС ООД осигуряването на лични предпазни средства и специално работно облекло е особено важно.
Използването на лични предпазни средства и специално работно облекло не може да премахне рисковете и опасностите, но позволява да се осигури превенция и/или да се отстрани възможността за тяхното неблагоприятно въздействие.
Предвидените за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло ще:
- Осигурят защита от рисковете, при които се прилагат;
- Отговарят на условията на съответното работно облекло с по-високо качество и допълнителна защита
- Бъдат съобразени с ергономичните изисквания и целите по здравословното състояние на работещите, които ги използват
По тази дейност в зависимост от длъжността ще бъде закупено следното за всички наети по проекта:
1. Монтьор на подемно-транспортна техника - ръкавици, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло, защитни очила;
2. Заварчик - кожени ръкавици, външни антифони, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), защитно облекло, термично облекло, защитна маска;
3. Електротехник - ръкавици, изолиращи обувки, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло;
4. Мотокарист, шофьор - обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло;
5. Снабдител доставчик, еколог - обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло;
6. Общ работник, Специалист опасни отпадъци и Специалист системи за разделно събиране - ръкавици, защитни очила, обувки с устойчиво на пробождане ходило (летни и зимни), термично облекло. |
7 093.92
|
7 093.92
|
Организация и управление (режийни, консумативи и материали, наем, разходи за командировки).: Екип за организация и управление на проекта:
ръководител - 1;
счетоводител - 1;
технически сътрудник - 1;
координатор човешки ресурси - 1.
Предвидени са разходи за канцеларски материали и гориво за служебен автомобил, с който ще се пътува до базите и офисите на дружеството, където ще има назначени по проекта служители. |
19 101.23
|
19 773.46
|