Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 656 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal generates ideas and mechanisms aimed at enhancing the ability of the employees of Evgeniya Nikolova Accounting LTD to develop adequate labor market behavior related to the rapid changes taking place as a result of globalization, the current needs of the business, the technological changes, the aging Of the population and others.
The project is aimed at providing training for the employees in the company to acquire or increase their professional qualification and training on key competencies. The training fully corresponds to the employer's need, the company's business and the current business needs of the sector for the provision of accounting and tax services.
The project addresses intentions for initiatives in the context of the objectives and priorities set out in the HRD OP 2014-2020 and is aimed at supporting employees to meet the changing changes and the ever-increasing requirements of the employer towards the workforce in terms of knowledge and Working skills.
The main activities of the project are:
-Providing training to improve the professional qualification of part of a profession: "Office Manager".
-Provide training to acquire KC2 "Communication in foreign languages".
-Information and communication;
-Organization and project management.
The activities are for inclusion in training and equal opportunities of representatives of the project target group - 8 persons employed.
The activities envisaged are entirely aimed at achieving the objectives of the project proposal - increasing the ability of the employees to face the coming changes in the labor market, improving the quality of the workforce and its competitiveness. The following activities will be achieved through the implementation of the activities:
- increased adequacy and work skills;
- increased productivity of labor;
- created conditions for quality jobs and sustainable employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Офис- мениджър“ на заетия персонал в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 8 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията "Офис- мениджър", според специфичните нужди, необходимостта и изискванията на работодателя за конкретните трудови операции към работещите, съобразени с дейността на фирмата и спецификата на бранша. Дейността на „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството на юридически и физически лица. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти, както и ежедневна работа за подаване на данъчна и осигурителна документация с електронен подпис. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически секретар", "Счетоводител" и "Архивист офис". През 2016 г. управителят на счетоводната къща е въвел иновация за клиентите на счетоводната къща, като е поръчал на IT специалисти разработването и внедряването на индивидуален софтуерен продукт за електронно архивиране на счетоводната документация на всеки един от клиентите на фирмата, като за всеки клиент се изгражда индивидуален профил за достъп и се качва цялостната му документация за съответният отчетен период по години. Софтуерният продукт има модули: "Договори", "Картони", "Кореспонденция", "Регистри", "Банка", "Клиенти", "Доставчици" и др. Целият персонал на счетоводната къща от 2016 г. освен текуща счетоводна дейност, работи и със новия софтуерен продукт. Работодателят е преценил, че служителите не притежават достатъчно знания и умения за административна работа, делова и бизнес кореспонденция, работа с архиви, картотекиране и организация на документооборота. Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Офис- мениджър", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата - предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения. Лицата участват активно в развитието на стопанската дейност на фирмата, извършват различни трудови дейности свързани с работата по електронното архивиране на отчетната и счетоводна документация на клиентите на дружеството, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения за административна и офис работа, работа с архиви, картотеки, електронни платформи, софтуерни продукти, сканираща и копираща офис техника . По-възрастните заети лица имат остарели знания, умения и компетенции за административна и офис работа, а при част от по-младите заети лица липсват базови теоретични и практически професионални знания. Налице е висока конкуренция между фирмите предлагащи счетоводни услуги. С въвеждането на иновативния софтуерен продукт, кандидатът цели запазване и разширяване на клиентите на счетоводната къща, а това изисква персонала на дружеството да притежава отлични умения за административна и офис работа. Предвидената дейност по обучение по част от професията "Офис- мениджър" на заетите лица е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на: -способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заети лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. 9 000.00 9 900.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД : Дейността има за цел да осигури включването на 8 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", Английски или Немски език, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. Целевата група по проекта- 8 лица ще преминат по едно квалификационно професионално обучение и по едно за ключова компетентност. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски или Немски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по английски или немски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на английски или немски език. Заетите лица в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми извън територията на Р България и/или извършващи дейност или сделки в Европейският съюз и държави извън него. Част от отчетните и счетоводните документи са на западен език, освен това софтуерните продукти и информационните портали към НАП и НОИ работят с основни функции на английски език. Естеството на съвременната счетоводна дейност налага нуждата персонала на фирмата да придобие основополагащи, базови знания и умения по КК2 "Общуване на чужди езици". По-възрастните заети лица във фирмата не притежават дори и минимални познания и компетенции по западен чужд език, а при част от по-младите заети лица знанията са недостатъчни и неефективни. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително и работа с технологично оборудване и познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски или Немски език. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски или немски език, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. Заетите лица придобили знания и компетенции по Английски или Немски език притежават реални шансове за посещение на различни информационни и специализирани курсове в областта на счетоводното и данъчно законодателство на Р България и ЕС, където често лекциите се водят на западен език , както и шанс за кариерно израстване. Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за обслужване на клиенти осъществяващи бизнес, извън територията на страната, това е свързано с по-високо ниво на предоставяне на счетоводни услуги, респективно и по-висока печалба за дружеството и по-стабилна заетост и по- високи доходи за заетите лица. 5 600.00 6 160.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).