Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

INTECH 2018 Ltd. in Pleven is a newly established company with activity oriented to engineering studies, analyses, design and realization on the market of new products in the field of intelligent mechatronic systems. The goal is to achieve a successful start and sustainable growth of INTECH 2018Ltd., which will contribute to the more balanced territorial development of the regions in the country.
A smart entrepreneurial initiative has been chosen to design an intelligent indoor microclimate maintenance system. The system will control and manage the parameters: temperature, humidity and illumination, with the option of adding additional parameters (e.g. dust monitoring, etc.). Integrating different sensors into intelligent management systems is not a new idea, but the ambition of the expert team is to create innovative solutions for microclimate maintenance units and assemblies. The system is intended to collect and store a database of the a monitored parameters on a server and to provide emergency signals when critical parameter values ​​are reached. The implementation of such a system is of great importance for the health status and quality of life of a wide range of consumers and would bring significant added value to society. In this way INTECH 2018 Ltd. will contribute with its experience and competence to achieve integrated energy management of buildings with minimal energy consumption.
A team of highly qualified specialists in the fields of radioelectronics, automation and mechatronics will be formed to implement the launch of the initiative. The main activities of the project are: renting of premises, purchase of high-tech equipment and specialized software needed for designing, design and development of the project, purchase of materials and consumables for developing the experimental model, participation in exhibitions in the country and abroad in order to study the new trends in the field of mechatronic technologies and to popularize the company's work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализация на пазара на предприемаческата идея: 1. За реализацията на пазара на предприемаческата идея ще бъде нает квалифициран инженерен проектантски персонал: предприемач инженер- конструктор; инженер-проектант, ръководител на екипа; инженер -проектант- автоматизация на производството; инженер- проектант, радиоелектроника ; инженер -автоматика и телемеханика, оперативен мениджър; инженер -проектант, радиоелектроника и технически изпълнител - инженер -електроника и автоматика. 2. За реализация на предприемаческата идея ще бъде закупено следното оборудване: 2.1. Хардуер необходим за процеса на проектиране: Настолна работна станция 1 бр. , комплект с монитор - 1бр.. - за работа със специализирания софтуер за проектиране, симулация и тестване на микроконтролери, както из а проектиране на печатни платки. Настолен компютър 1 бр., комплект с монитор 1 бр.- Използва се за мониторинг на измерваните параметри, комуникация с локалните контролери и обобщаване на данните Преносими компютри 4 бр. Използват се от екипа за проектиране, съставяне на техническа документация, изготвяне на отчети, за връзка чрез Интернет с външни изпълнители, консултанти и клиенти, както и при при събиране на предварителна информация за конкретните помещения и сгради в етапа на проучване. Лазерно многофункционално устройство 1 бр. - ще се използва за изготвяне на документация за различните етапи на проектирането. Цялата текстова част ще се принтира черно-бяло, с което се цели и намаляване на разходите за консумативи Непрекъсваем ТЗИ 1 бр. - необходимо за защита на информацията от токови уреди и пренатоварване на мрежата 2.2. Специалзирана измервателна апаратура Двуканален цифров осцилоскоп 100MHz, с памет -1 бр.- за наблюдение изменението на електрическите сигнали във времето, а също и за измерване стойностите на това напрежение при експериментите на опитния образец. Едноканален функционален генератор, 20 MHz -1бр. използва се за имитиране на сигнали от сензорите и командни сигнали към изпълнителните устройства в етапа на лабораторни изследвания и при експериментиране на оборудването в помещенията. Програмируем захранващ блок 1 бр. - Използва се за захранвания за сензорите и изпълнителните устройства в етапа на лабораторни изследвания и стартиране на оборудването. Цифров осцилограф, логически aнализатор, сигнал генератор, захранващ блок и мултимер захранващ блок- използва се за визуализиране и сравняване на данни, както за запис и възпроизвеждане на серийни данни и за съхраняване на анализираните данни за последващо използване.. 3. За реализацията на проекта ще бъде закупен специализиран софтуер за автоматизирано проектиране в електрониката - за проектиране на печатните платки на синтезираните устройства, за проектиране с микроконтролери и симулация на схемите, с цел оптимизиране. Функционални изисквания към пакета програми: -да позволява изчертаване на принципни електрически схеми на устройства, с богат набор от графични елементи (библиотеки); -да позволява извършване на симулация на принципните електрически схеми;-Да позволява извършването на анализ на принципните схеми (честотен, фурие, шумов и др.); -да позволява проектиране на печатна платка на електронно устройство с един, два и повече проводни слоя; -да осигурява изходна документация, необходима за производството на печатните платки. 4. За реализацията на предприемаческата идея ще бъдат доставени материали и консумативи: За разработване на модулите и възлите на опитния образец ще са неоходими: Сензори: за температура, за влажност, за осветеност, за дим, за запрашеност; Управляващи елементи за обектите за управление Електронни елементи за опитния образец Комплект инструменти лабораторни Комплект инструменти монтажни Станция за запояване; кабели и др. Материалите и консумативите ще се заявяват след 3 месец. 249 793.03 194 573.05
Реализация на предприемаческата идея - продължение: 5. Наемане на производствено помещение - Интех 2018 ООД е стартираща проектантска компания, която към този момент не развива дейност и няма собствен офис. Поради това се предвижда наемане на помещение в гр.Плевен, където е регистрирано дружеството и където ще се реализира проекта. В тази връзка в проекта се предвиждат разходи за наем на помещение, включващи режийни и консумативи. 6. Изработване на икономическа и финансова оценка - тази дейност е необходима за реализацията на предприемаческата идея на пазара, тъй като чрез нея ще се изследва съотношението между прогнозните разходи и очакваните резултати. На обстоен експертен анализ подлежи извършването на: - икономическа оценка - икономически анализ на приходните и разходните парични потоци - финансова оценка - нетна настояща стойност; вътрешна норма на възвръщаемост; индекс на рентабилност; срок на откупуване 7. Разработване на технологии за производство на стоки и/или предоставяне на услуги Ще бъдат привлечени външни експерти за консултации с цел измерване и изчисляване на енергийните характеристики на избрана сграда, както и да бъде определен потенциала за намаляване на разхода на енергия на нея. На тази основа ще се създаде конкретно обосновано проектно задание и ще бъде избрана технология на проектиране. 8. Проучване и анализ на пазара и на тази основа подготовка на маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - в рамките на тази дейност ще бъде направено проучване и на тази основа - анализ, с цел идентификация на пазарните ниши, идентификация на целивите групи потенциални клиенти. На тази база ще бъде разработен маркетингов план за пазарна реализация на продукцията, в който по-детайлно ще се очертае комплексното представяне и пазарна реализация на продукцията. Маркетинговият план ще осигури успешната работа на Интех 2018 ООД в условията на непрекъснато променящата се социална среда. В маркетинговия план ще се включат: изходни показатели за дейността на компанията; оценка на текущата маркетингова ситуация; анализ на позициите на фирмата на пазара; краткосрочни и дългосрочни цели и маркетингова стратегия; програма и план за действие; бюджет; процедури за контрол на изпълнението на маркетинговия план и др. 9. Създаване на интернет страница на компанията - предвижда се изработване на интернет страница, тъй като компанията е нова и все още непозната. В съдържателен план, интернет страницата ще бъде фокусирана към популяризация на иновативната дейност на Интех 2018 ООД и в частност на предприемаческата идея. 10. Участието в публични събития - ще позволи допълнителното популяризиране на разработваните от екипа иновативни интелигентни мехатронни системи за контрол на параметрите на микроклимата. Чрез тях ще се представи проектантската дейност на ИНТЕХ 2018 в България и по света, което ще позволи интеграцията на дейността му в специализирани проектантски мрежи. Предвижда се участието в общо 10 събития - 8 събития в България и 3 извън страната. В България - 16-18 април 2019 Inter Expo center Sofia, Изложение и конференцият "Smart Cities" Останалите събития в България ще се уточнят в хода на проектирането. За събития в чужбина са избрани: 1. 6-11.09. 2019, Берлин, Потребителска електроника без граници - IFA Costumers electronics unlimited 2. 16 – 19.06. 2020 г. Международен панаир за автоматизация и мехатроника – Мюнхен (International Trade Fair for Automation and Mechatronics) 3. 01-03.09 2020, Международно изложение за автоматика, роботика и електроника, Sindex, Берн, Швейцари 0.00 35 380.61
Визуализация на проекта: За визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС в рамките на проекта ще бъде изработена, доставена и монтирана една информационни табела с минимален размер А3, която ще бъде монтирана съответно в проектантския офис на "Интех2018" ООД в гр. Плевен. Ще бъдат изработени и информационни стикери, които ще бъдат поставени върху закупените в рамките на проекта ДМА. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участници, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕФРР 200.00 99.05

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).