Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: Закупуване и доставка до офиса на „ЕЛА 2002” ЕООД следните офис консумативи и материали: 1. 40 (четиредесет) пакета копирна хартия,формат А4, 80 г/м², 500 листа в пакет.; 2. 48(четиридесет и осем) броя офис папки А4 - PVC; 3. 25 (двадесет и пет) броя класьори; 4. 25 (двадесет и пет) пакета джобове А4, безцветни (100 бр./пакет); 5. 2 (два) броя тонер касети за копирни машини Samsung scx 4200 и Ricoh Aficio 2020D; 6. 20 (двадесет) броя CD дискове; 7. 2 (два) броя телбоди. , Estimated Amount: 840.44
  • Differentiated position 1: Закупуване и доставка до офиса на „ЕЛА 2002” ЕООД следните офис консумативи и материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Закупуване на стационарен хоризонтален банциг за рязане на дървета, Estimated Amount: 29 800.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на стационарен хоризонтален банциг за рязане на дървета
    Contractor: Progress Technik LTD
    Contract total funded value: 29 800.00
Subject to due process: Избор на изпълнители на услугата по "Организация, управление и контрол на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-0593 „Осигуряване на устойчива заетост в търговска фирма за дървен материал и санитарно оборудване”, Estimated Amount: 6 761.50
  • Differentiated position 1: Ръководител
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 2 250.00
  • Differentiated position 2: Координатор
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 3 750.00
  • Differentiated position 3: Технически сътрудник
    Contractor: YOTOV CONSULT LTD
    Contract total funded value: 3 750.00
Subject to due process: На основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160 от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и във връзка със сключен Административен договор BG05M9OP001-1.003-0593-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, „ЕЛА 2002” ЕООД, седалище гр. Сапарева баня, ул.БОЛЯРИЦА 4, ЕИК: 109531277, представлявано от Иван Харизанов Ковачев НАБИРА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ на услугата по Дейност 5 „ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ” по проект „Осигуряване на устойчива заетост в търговска фирма за дървен материал и санитарно оборудване”, BG05M9OP001-1.003-0593 по процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място 2015” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. , Estimated Amount: 1 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Изработване и доставка на: един брой Обозначителен плакат; 40 (четиридесет) броя фланелки; 40 (четиридесет) броя чаши; 100 (сто) броя химикали; 25 (двадесет и пет) броя флаш-памети” .
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Изработване и публикуване на два броя платени публикации” .
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).