Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 368 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи - ДГ "Осми Март" - гр. Радомир, Estimated Amount: 2 083.33
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи - ДГ "Радомирче" - град Радомир, Estimated Amount: 5 103.33
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи - ДГ "Слънце" - гр. Радомир, Estimated Amount: 3 123.33
Subject to due process: Доставка на учебни материали и помагала - ДГ "Осми Март" - гр.Радомир , Estimated Amount: 1 666.67
Subject to due process: Доставка на учебни материали и помагала - ДГ "Радомирче" - гр.Радомир, Estimated Amount: 4 083.33
Subject to due process: Доставка на учебни материали и помагала - ДГ "Слънце" - гр. Радомир, Estimated Amount: 2 500.00
Subject to due process: Организиране и провеждане на концерти - Община Радомир, Estimated Amount: 75 416.66
Subject to due process: Организиране и провеждане на мероприятия с обучителен и образователен характер - Община Радомир, Estimated Amount: 14 424.99
  • Differentiated position 1: Провеждане на фотографска изложба в община Радомир
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Провеждане на изложба с детски рисунки
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Провеждане на заключително мероприятие
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Организиране, провеждане на мероприятия и изготвяне на въпросник, доклад и презентация от запитване - Сдружение "Институт за предприемачество и иновации", Estimated Amount: 33 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Провеждане на 5 обучителни семинара, Провеждане на 8 родителски срещи , Логистика
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Изготвяне на въпросник, доклад и презентация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3:“Организиране и провеждане на мероприятия с обучителен и образователен характер“ (по ОП РЧР, Дейност 3)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Провеждане на 5 обучителни семинара, Провеждане на 8 родителски срещи , Логистика по ОП НОИР
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Изготвяне на въпросник, доклад и презентация ОП НОИР
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Организиране и провеждане на мероприятия с обучителен и образователен характер по ОП РЧР
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Организиране, провеждане на мероприятия и изготвяне на въпросник, доклад и презентация от запитване - Сдружение "Институт за предприемачество и иновации", Estimated Amount: 36 366.65
  • Differentiated position 1: Провеждане на 5 обучителни семинара, Провеждане на 8 родителски срещи , Логистика по ОП НОИР
    Contractor: INTERROBANG
    Contract total funded value: 17 110.00
  • Differentiated position 2: Изготвяне на въпросник, доклад и презентация ОП НОИР
    Contractor: DARI-NIKOL
    Contract total funded value: 13 392.00
  • Differentiated position 3: Организиране и провеждане на мероприятия с обучителен и образователен характер по ОП РЧР
    Contractor: INTERROBANG
    Contract total funded value: 17 110.00
  • Differentiated position 4: Провеждане на 5 обучителни семинара, Провеждане на 8 родителски срещи , Логистика по ОП НОИР
    Contractor: DARI-NIKOL
    Contract total funded value: 13 392.00
  • Differentiated position 5: Изготвяне на въпросник, доклад и презентация ОП НОИР
    Contractor: DARI-NIKOL
    Contract total funded value: 13 392.00
  • Differentiated position 6: Организиране и провеждане на мероприятия с обучителен и образователен характер по ОП РЧР
    Contractor: DARI-NIKOL
    Contract total funded value: 13 392.00
Subject to due process: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни и обучителни материали, консумативи, спортни артикули - Сдружение "Институт за предприемачество и иновации", Estimated Amount: 34 416.65
  • Differentiated position 1: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни материали за Дейност 3 и Дейност 4, CPV код - 22100000-1
    Contractor: SEVA DESIGN
    Contract total funded value: 24 491.40
  • Differentiated position 2: Доставка на материали, консумативи и спортни артикули необходими за Дейност 3, CPV код:37000000-8.
    Contractor: SEVA DESIGN
    Contract total funded value: 24 491.40
  • Differentiated position 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи Дейност 2, Дейност 3 и Дейност 4, CPV код: 30190000-7
    Contractor: SEVA DESIGN
    Contract total funded value: 24 491.40
  • Differentiated position 4: Доставка на обучителни материали и консумативи за родители за Дейност 3 – ОП РЧР (CPV код:22100000-1)
    Contractor: SEVA DESIGN
    Contract total funded value: 24 491.40
Subject to due process: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни материали - Община Радомир, Estimated Amount: 9 624.98
  • Differentiated position 1: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни материали за провеждане на концерти
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни материали за провеждане на фотоизложба
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Подготовка, изпълнение и доставка на информационни материали за провеждане на заключително мероприятие
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Производство на видеоклип за дейностите по проекта - Община Радомир, Estimated Amount: 7 083.33
Subject to due process: Фотографски услуги и подготовка на снимки за изложба - Община Радомир - град Радомир, Estimated Amount: 5 125.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).