Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: "Доставка на хигиенни и почистващи средства за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка към нея“, Estimated Amount: 46 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на хигиенни и почистващи средства за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка към нея“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 2 400.00
Subject to due process: “Доставка на горива за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка“, Обособена позиция 1: „Доставка на автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво Б6 и газ пропан бутан“;, Estimated Amount: 2 755 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво Б6 и газ пропан бутан“
    Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD
    Contract total funded value: 4 800.00
Subject to due process: “Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Кюстендил, по две обособени позиции”, Estimated Amount: 3 237 600.00
  • Differentiated position 1: “Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Кюстендил, по две обособени позиции”
    Contractor: ELEKTROHOLD TREID EAD
    Contract total funded value: 18 000.00
Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, попадащи в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, Estimated Amount: 42 854.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, попадащи в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
    Contractor: OFFICE 1 PARTNER LTD
    Contract total funded value: 5 160.00
Subject to due process: „Доставка на перилни и почистващи препарати, дезинфектанти и хигиенни средства, попадащи в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ , Estimated Amount: 76 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати, дезинфектанти и хигиенни средства, попадащи в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: “ANGORA PARTNER” LTD
    Contract total funded value: 4 320.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на перилни и почистващи препарати, дезинфектанти и хигиенни средства, попадащи в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: “ANGORA PARTNER” LTD
    Contract total funded value: 3 000.00
Subject to due process: „Периодична доставка на съвместими тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея“, Estimated Amount: 65 269.40
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на съвместими тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея“
    Contractor: “ANGORA PARTNER” LTD
    Contract total funded value: 2 040.00
Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и смазочни материали
    Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD
    Contract total funded value: 3 644.00
  • Differentiated position 2: Доставка на горива и смазочни материали
    Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD
    Contract total funded value: 2 400.00
Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали за 2017 г. за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка, по обособени позиции., Estimated Amount: 780 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дизелово гориво и смазочни материали.
    Contractor: STRUMA PETROL-1 LTD
    Contract total funded value: 8 733.96
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: OFFICE 1 PARTNER LTD
    Contract total funded value: 11 580.00
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 11 580.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 64 997.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 5 400.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Estimated Amount: 31 108.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: OFFICE 1 PARTNER LTD
    Contract total funded value: 3 000.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване по обособени позиции
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 402.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, консумативи и офис оборудване по обособени позиции, Estimated Amount: 126 080.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 - По чл. 12, ал. 1, т. 1 по ЗОП
    Contractor: OFFICE 1 PARTNER LTD
    Contract total funded value: 6 381.48
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 1 - Канцеларски материали
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 4 796.52
Subject to due process: Доставка на нетна активна електрическа енергия - ниско напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за обекти, общинска собственост, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна активна електрическа енергия - ниско напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за обекти, общинска собственост
    Contractor: MOST ENERDJI AD
    Contract total funded value: 2 409.60
Subject to due process: Доставка на нетна активна електрическа енергия - ниско напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за обекти, общинска собственост , Estimated Amount: 242 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна активна електрическа енергия - ниско напрежение и избор на координатор на стандартна балансираща група за обекти, общинска собственост
    Contractor: ELEKTROHOLD TREID EAD
    Contract total funded value: 2 409.60
Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства
    Contractor: kukuda grup ld
    Contract total funded value: 6 645.60
Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, в обособени позиции, Estimated Amount: 57 435.00
  • Differentiated position 1: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, в обособени позиции
    Contractor: PERUN KKB LTD
    Contract total funded value: 600.00
Subject to due process: Доставка на почистващи препарати, дезинфектанти и други хигиенизиращи средства, в обособени позиции, Estimated Amount: 88 960.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Хигиенни и почистващи средства за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при нея
    Contractor: PERUN KKB LTD
    Contract total funded value: 4 628.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Перилни и почистващи препарати, дезинфектанти и хигиенни средства, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на общинска администрация и звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил
    Contractor: IPK BIZNES LTD
    Contract total funded value: 4 628.40
Subject to due process: Доставка на тонер касети, копирни машини и мултифункционални устройства., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети, копирни машини и мултифункционални устройства.
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 1 000.00
Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали
    Contractor: PERUN KKB LTD
    Contract total funded value: 6 645.60
Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали, Estimated Amount: 31 015.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали
    Contractor: kukuda grup ld
    Contract total funded value: 600.00
Subject to due process: Извършване на услуги по абонаментно поддържане и извън гаранционно обслужване на технически устройства., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Поддръжка на компютърни конфигурации, преносими компютри, матрични принтери, лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини. Поддържане на LAN мрежа.
    Contractor: ASAP Ltd.
    Contract total funded value: 5 760.00
Subject to due process: Периодична доставка на тонер касети и принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на тонер касети и принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 3 948.00
Subject to due process: Периодична доставка на тонер касети , Estimated Amount: 51 900.00
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на тонер касети
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 1 440.00
Subject to due process: Периодична доставка на тонер касети за принтери, копирни машини и МФУ за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на тонер касети за принтери, копирни машини и МФУ за нуждите на Община Кюстендил и звената на бюджетна издръжка при нея
    Contractor: LALKA STOEVA-ANGORA ET
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).