Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The present project is aimed at selecting the living conditions on the territory of the municipal center of Malko Tarnovo by providing conditions for better transport and communication services to the population, safety of pedestrian traffic and good drainage and among other active actions taken by the municipality aims to prevent demographic unfavorable trends.
The project is expected to have a favorable impact primarily on the working-age population, which daily benefits from the street network undergoing reconstruction and rehabilitation, providing an opportunity for improved and safe mobility within the city.
Reconstruction of the street network will also improve living conditions for the under-aged and working-age population who will be better able to connect with educational, social and health services, access to cultural events, daily social contacts, enhancing security for the population and improving access to administrative services.
In this connection, 2139 inhabitants of the town of Malko Tarnovo will benefit from the reconstruction and repair of the street network.
Improving the attractiveness of the city on the basis of the project will stimulate the tourist activity on the basis of which the income from the development of tourist services is expected to increase, restaurants, hospitality, and commerce.
The investments included in this project are in line with all strategic documents outlining the development of the municipal center and the municipality as a whole, focusing on the identified objectives, priorities and needs directly related to the realization of the investment related to the improvement of the street infrastructure on the territory of the city through reconstruction and rehabilitation of "Hristo Smirnenski" Str., "Dyado Blago" Str., "Treti Mart" Str., "Zelenika" Str. and "Dimitar Blagoev" Str.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строително-монтажните работи свързани с „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на гр. Малко Търново“. : Дейността включва строително-монтажните работи свързани с „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на гр. Малко Търново“. Предвидени са за изпълнение строително - монтажни работи свързани с реконструкция и рехабилитация на улици в гр. Малко Търново, с цел осигуряване на условия за по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението , безопасност на пешеходното движение и добро отводняване, като включва следната улична мрежа: Ул. „Дядо Благо“ от О.Т.55 - О.Т.88, ул. Димитър Благоев от О.Т.51 - О.Т.94, ул. Трети Март от О.Т.95 - О.Т.99, улица "Зеленика" от О.Т.49 - О.Т.51 и ул. Христо Смирненски от О.Т.33 - О.Т.36, О.Т.91 - О.Т.98, О.Т.101 - О.Т.98. Чрез дейностите по проекта ще се осигури изпълнение на една от основните цели на проекта свързана с по-добро транспортно и комуникационно обслужване на населението, безопасност на пешеходното движение и добро отводняване. Възстановяването на уличната мрежа, освен директен ефект по отношение на свързаността, се очаква да окаже и значителен ефект по отношение на подобряване на условията за живот на територията на общинския център за местното население въз основа на подобрени възможности за развитие на бизнеса, по-добър достъп до здравни, социални, образователни и други обществени услуги. Ще се улесни значително усъществяването на транспорт на пътници и товари в рамките на населените места на територията на общината, както с Областния център и черноморските градове въз основа на директната свързаност с Е87. Също така улиците обект на ремонт по проекта, осигуряват свързаност между централната част и индустриалната зона на града, което е предпоставка за развитието на производствени дейности. 1 051 769.10 573 074.25
Упражняване на авторски надзор по проект : Дейността по изпълнение на авторски надзор на проекта произтича от необходимостта за строежите от от първа до пета категория включително при осъществяване на строителството да се упражнява надзор от проектантите на всички части. За тази цел общината предвижда сключването на договор за упражняване на авторски надзор по време на строителството. Целта на този надзор е да следи дали точно се изпълнява инвестиционния проект. При наличие на предписания на проектанта същите ще се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът ще носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона . Дейността на проектанта при осъществяване на надзора ще обезпечи успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Рарешение за ползване на обекта/Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 7 500.00 5 638.25
Упражняване на строителен надзор по проект : Строителният надзор се упражнява за строежите от първа до четвърта категория, а за строежите от пета категория изпълнението на СМР в съответствие с одобрените проекти и изискванията от Закона за устройство на територията се контролира от техническия ръководител. За упражняване на строителен надзор е задължително изпълнителят да притежава лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството. За целите на изпълнение и упражняване на строителен надзор се предвижда сключването на писмен договор с общината. Лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1, 2 и 3 от Закона за устройство на територията. 20 000.00 6 120.00
Дейности по управление на проекта: Предвидените за изпълнение дейности по консултантски услуги по управление и отчитане на проектното предложение включват: • Подготовка на заявки за плащания (междинни и окончателни), включително консултации и подготовка за всички необходими документи към тях. • Предоставяне на техническа и юридическа помощ при подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проекта; • Консултации и подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие“ по повод изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключен с ДФ „Земеделие“ договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; • Подготовка и представяне на отговори на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проекта; • Участие при осъществяване на проверки на място от страна на ДФ „Земеделие“, по време на изпълнение на договора; • Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по проекта до окончателно отчитане в ДФ „Земеделие“ ; • Подпомагане на процеса на документиране на изпълнението на проекта; • Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и ДФЗ-РА, между Изпълнител на СМР, строителен надзор и авторски надзор, между Изпълнителите на дейностите в проекта и Възложителя; • Съдействие и подкрепа на Възложителя при изпълнение на дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; • Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта; • Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от ДФЗ – РЗ във връзка с проекта; 10 000.00 11 276.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).