Формиране на екип и управление на проекта: Дейността цели създаване на екип за управление на проекта и постигане на отговорно администриране и финансово отчитане, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по схема BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място 2015" по Приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места" на ОП РЧР.
Управленският екип за администриране на проекта ще се състои от ръководител - 1 лице, счетоводител - 1 лице и координатор - 1 лице. Ръководителят и сформираният екип са солидарно отговорни за своевременното и качествено изпълнение на дейностите по проекта.
Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител избран по ПМС 118/20.05.2014 г.
Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран по 14 часа месечно от 1 до 8 проектен месец и по 10,5 часа от 9 до 16 проектен месец, и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта:
- Отговаря за формирането на екипа и правилното и своевременно изпълнение на дейностите по проекта;
- Представя на целия екип работния план-график и финансовата рамка на проекта;
- Изразходва средствата съгласно финансовата рамка на проекта;
- Отчита изразходените средства по проекта в срок, определен в договора на проекта;
- Изготвя съдържателен и финансов отчет, съгласно изискванията на организацията, финансираща проекта;
- Управлява, координира активно и съблюдава изпълнението на проектните дейности, съгласно проектното предложение. В случай на необходимост от промяна на планираните дейности, както и при необходимост от изпълнение на други дейности и промяна на сроковете по настоящите, ръководителят на проекта, осъществява обратна връзка с координиращия орган за договаряне на съответните промени;
- Отговаря за планирането, контрола, регулирането и оптималното финансово изпълнение на бюджета по проекта;
- Отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи;
- При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Управляващия орган.
Счетоводителят по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта:
- Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта, води пълна, точна и ясна документация по отчитането на изразходваните средства;
- На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя месечни отчети, заедно с Ръководителя и Координатора на проекта;
- Следи за разходването на средствата по проекта, за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на финансиращия орган;
- Участва в изготвянето на месечните отчети, междинния и финален доклад;
- Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта;
- Подготвя, заедно с останалите членове на екипа, информационните материали за популяризирането на Проекта и резултатите от него.
- Следи промените в изискванията на Агенция по заетостта, които намират отражение в настоящия Проект.
- Дава компетентни консултации на ръководството на Проекта, с цел успешната му реализация. Контактува с представители и проверяващи от Управляващия орган.
Координатора по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта:
- Координира работата на екипа;
- Поддържа архив на проекта;
- Следи за изпълнението на дейностите по проекта и осъществява текущ контрол върху качеството на изпълнение;
- Подсигурява организацията и логистиката на дейностите;
- Изготвя работните графиците, съвместно с Ръководителя на Проекта;
- Следи за навременното и правилно попълване на документацията;
- Своевременно информира Ръководителя на Проекта за възникнали проблеми
- Контактува с представители на Управляващия орган и представители на изпълнителите, относно правилното изпълнение на дейностите. |
4 900.00
|
4 900.00
|
Публичност и визуализация на проекта : Цел на дейността по публичност и визуализация е да се постигне широко обществено оповестяване на целите, дейностите и резултатите на проекта, както и приноса на ЕСФ за неговото финансиране.
Тази дейност ще бъде изпълнена съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейността включва:
- Изработване на 3 бр. информационни табели - за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен;
- Изработване на 35 самозалепващи се стикери за закупеното оборудване и обзавеждане;
- Публикуване на 3 бр. информационни материала в национален информационен сайт;
- Изработване и разпространение на 300 бр. информационни брошури за проведените проектни дейности и постигнатите проектни резултати.
Обща стойност за реализиране на дейността е 777,00 лв.
Бенефициентът ще съблюдава изпълнението на целите и дейностите за публичност и визуализация да са в съответствие с правила за информация и комуникация, като всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще съдържат в себе си емблемата на Европейския съюз и Европейския социален фонд, Логото на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, оповестяването, че договорът е получил финансиране от Инициативата за младежка заетост и Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, като се съблюдават приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвид това, че проектното предложение допълва мерките в подкрепа на младежката заетост, област на интервенция 103 - Устойчиво развитие на пазара на труда на младите хора бенефициентът ще следи за спазване на Регламент (ЕС) № 1304/2013 на Европейския парламент и на Съвета и ще прилага мерките за информиране и комуникация по чл. 20 от Регламента.
|
777.00
|
795.00
|
Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Целта на дейността е да подпомогне работодателя "Икономични еко системи" ЕООД за наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. Ще бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход -508,00 лв. месечно за възнаграждения на 2 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Организатор, работа с клиенти" с код по НКПД 33393020 и минимален осигурителен доход - 460,00 лв. месечно за възнаграждания на 3 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Технически изпълнител" с код по НКПД 41102006. Работодателят ще бъде подпомогнат и с дължимите осигурителни вноски, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност.
Ново наетите лица ще бъдат разпределени между офисите на фирмата както следва:
- гр. Русе ще бъде наето 1 лице на длъжност "Технически изпълнител";
- гр. Велико Търново ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител";
- гр. Плевен ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител".
Стимулиране с предоставяне на средства за работни заплати и осигурителни вноски е необходимо, тъй като лицата, представители на целевата група младежи нямат все още изградени трудови умения и трудовото им поведения в периода на адаптиране към реални работни условия ще бъде по-слабо.
Общата стойност за изпълнение на дейността е 33 779,72 лв.
|
33 779.72
|
33 720.05
|
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" : Цел на дейността е повишаване на квалификация по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на 5 безработни и неактивни лица .
Ще бъдат обучени 5 наети на трудов договор лица, представители на целевата група: 1 лице от гр. Русе, 2 лица от гр. Велико Търново и 2 лица от гр. Плевен.
Обучението е по КК4 "Дигитална компетентност" с продължителност не по-малка от 45 учебни часа:
- теория - 20 учебни часа;
- практика - 25 учебни часа;
Разходите за провеждане на обучението по КК4 "Дигитална компетентност" са в съответствие с ПМС 251/21.10.2009 г. и общата стойност за дейността е 1250,00 лв.
Обучението ще е с насоченост за работа в интернет, като наетите лица преди стартиране на обучението ще попълват входящ тест за определяне на нивото.
Обучение ще завърши с изпити по теория и практика, като на лицата успешно завършили обучението ще бъде издадено Удостоверение за придобитите знания и умения.
|
1 250.00
|
1 500.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло, необходими за създаване на новите работни места: Цел на дейността е да се подпомогне работодателя за разкриване на новите работни места, като се закупи необходимото оборудването за тях.
Дейността на фирмата в гр. Русе се управлява от офис фургон, разположен на по-голям паркинг, където се намират автомобилите и велосипеди, отдавани под наем. За да се разкрият новите работни места в гр. Велико Търново и гр. Плевен е необходимо да се закупят и оборудват офис фургони, които ще бъдат разположени на наети паркингови площадки. В тях ще се оборудват по 1 работно място, което ще се ползва от 2 наети лица - "Организатор, работа с клиенти" и "Технически изпълнител".
Ще бъде закупено следното оборудване, обзавеждане и работно облекло, с които ще се оборудват работните места на 5-те представители на целевите групи:
- офис фургони - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен.
- компютърни конфигурации - 2 бр.,
- таблети - 3 бр. за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен;
- мултифункционални устройства - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен.
- касови апарати - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен;
- офис обзавеждане - бюра - 2 бр., стилажи - 2 бр., офис столове - 5 бр., посетителски столове - 5 бр.;
- работно облекло - 5 бр.
Общата стойност за изпълнението на дейността е 12 412,48 лв.
|
12 412.48
|
12 730.97
|