Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project will be implemented within 14 months and will be managed by the Municipality of Valchi Dol through the Directorate "Investment Policy and Humanitarian Activities".A model of patronage care for the elderly and disabled will be built to provide hourly mobile integrated health and social services in their homes.A team will be set up for the project and will include medical professionals, psychologists and social workers who will provide health and social services.The team will also include persons who do not have a professional qualification in the sphere of health care or social activities but who will undergo training under a program developed by the Ministry of Health for provision of non-specialized services for the persons of the target group (cleaning, etc.).Mobile hourly integrated social-health services aim to support the daily lives of people in the target group so that they can stay in their family environment.The inability to self-handle and / or limitations will be established through a social assessment of the person's needs.The services that one person receives will be based on the person's individual needs and will not exceed 2 hours a day.The project will include 50 persons who will use the service (the target group), as well as 11 employees, who will provide the patronage care, namely: 1 pc. specialists; 1 piece. social workers; 1 pc psychologists; 7 pcs. associate social activities.The following integrated services will be provided on the territory of the Municipality of Valchi Dol: injection, change of bandages, measurement of blood sugar, etc., according to the needs of the target group eligible to be provided outside of the medical facility; psychological support and counseling; social work and attendance to various institutions, help in the household by a collaborator social activities, etc.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора от сътрудник социални дейности : Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора на територията на 22 населени места на община Вълчи дол от 4 бр. сътрудник социални дейности на 6 часов раб.ден и 3 бр. сътрудник социални дейности на 4 часов раб.ден х 12 месеца, които ще извършват посещения в дома на потребителя в съответствие с направената оценка на потребностите на съответния потребител, но за не повече от 2 часа на ден в рамките на работните дни от седмицата. Оценките на потребности на 70 кандидат потребители по проекта ще бъдат разработени от социалния работник по проекта (с цел бърза реакция при напускане на потребител от проекта ще бъдат изготвени на 70 кандидат потребители). Ще се формира листа на чакащи, за да не се губи време за поемане на нов потребител при напускане на потребител на услугата по проекта. Социалният работник по проекта ще разработи график за работата на 7 бр. сътрудник социални дейности, така че да бъдат обхванати всички нуждаещи се от тяхната услуга потребители по проекта. Основно задължение е да не се допусне извършване на услугите за потребителите повече от 2 часа дневно, в т.ч. и услугите, предоставяни от мед. сестра, соц.работник и психолог. 0.00 38 987.32
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране.: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора - потребители на услугата ПАТРОНАЖНА ГРИЖА, на територията на 22 населени места на община Вълчи дол, от 1 бр. мед. специалисти, 1 бр. соц.работници, 1бр. психолог, които ще работят като мобилен екип, т.е. основно специалистите ще извършват посещения в дома на потребителя в съответствие с направената оценка на потребностите на съответния потребител, но за не повече от 2 часа на ден в рамките на работните дни от седмицата. Работата на мобилния екип ще се организира от 1 бр. координатор на екипа, който не е в екипа по управление на проекта. Координаторът ще извършва ежедневно координация на експертите от мобилния екип и на сътрудник социални дейности, като при необходимост ще замества отсъстващ сътрудник социални дейности, с цел потребителите на услугата да бъдат обслужени. Оценките на потребности на 70 кандидат потребители по проекта ще бъдат направени от социалния работник по проекта, който ще извършва и супервизия. Същият ще извършва контрол върху дейността на 7 бр. сътрудник социални дейности по проекта (с цел бърза реакция при напускане на потребител от проекта ще бъдат изготвени на 70 кандидат потребители). Ще се формира листа на чакащи, за да не се губи време за поемане на нов потребител при напускане на потребител на услугата по проекта). Мед. сестрата по проекта ще извършва манипулации, лечебни процедури и ще организира диагностични изследвания на потребителите на социалната услуга Патронажна грижа, назначени от лекар, които не се финансират по Здравна каса; смяна на превръзки, измерване на кръвна захар, кръвно налягане и др., съгласно нуждите на лицата от целевата група, които е допустимо да се предоставят извън медицинско заведение; осъществява текущ контрол за спазване на хигиенните изисквания в дома на потребителя.Психологът ще предоставя психологическа подкрепа и консултиране на нуждаещите се лица от целевата група по проекта, предимно в дома на потребителя на услугата. Услугата ще се извършва с автомобили, собственост на община Вълчи дол, а по проекта ще се осигурят средства за гориво. На територията на 22 населени места в община Вълчи дол няма организиран градски и междуградски транспорт. 1. ФРЗ: 1.1. мед. сестра: 1 бр. х 6.00 лв./час (в т.ч. осигуровки за сметка на работодателя), при 4 часа дневно, или за 12 месеца: 6 048.00 лв. общо 1.2. соц.работник: 1 бр. х 6.00 лв./час (в т.ч. осигуровки за сметка на работодателя), при 4 часа дневно, или за 12 месеца: 6 048.00 лв. общо 1.3. психолог: 1 бр. х 6.00 лв./час (в т.ч. осигуровки за сметка на работодателя) при 4 часа дневно, или за 12 месеца: 6 048.00 лв. общо 1.4. координатор на мобилния екип: 1бр. х 6.00 лв./час(в т.ч. осигуровки за сметка на работодателя) , при 4 часа дневно, за 12 месеца: 6 048.00 лв. общо 2. Консумативи и материали: 2 304.00 лв., в т.ч.: - превързочни материали (мед. ръкавици, бинт, марля, памперси, риванол, медикаменти за обработка на рани и др.): 2 000.00 лв. - спринцовки и игри за еднократна употреба: 50.00 лв. - апарат за измерване на кръвно налягане, апарат за измерване на кръвна захар, тест лентички за измерване на кръвна захар и други: 254.00 лв. 3. Разходи за трудова медицина: 4 души . Разхода е за сметка на Община Вълчи дол 4. Разходи за работно облекло: 4 х 80.00 лв.= 320.00 лв. 5. Командировъчни, гориво: 3 560.00 лв. 0.00 20 442.18
Обучение на персонала и супервизия: Обучение и супервизия на персонала, в т.ч. 1. Обучение на Сътрудник социални дейности. Предвижда се обучението на 7 лица в съответствие с програма, разработена от МЗ за предоставяне на неспециализирани услуги за лицата от целевата група . 2. Обучение на експертите от мобилния екип и координатора- 4 бр. в съответствие с програма, разработена от МЗ за предоставяне на услуги за лицата от целевата група или друга обучаваща организация, избрана по реда на ЗОП. 3. Супервизия - ще се провежда от външен експерт психолог с професионален опит не по-малко от 3 години, който ще работи за разрешаване проблемите на работещите по проекта. 0.00 6 101.22
Подбор на потребители и персонал, предоставящ услугите: ЕУП ще извърши подбор на потребители и персонал, предоставящ услугите, като за целта ще бъде назначена комисия от кмета на общината. Комисията за подбор на потребители и персонал, предоставящ услугите ще разработи критерии, на които следва да отговарят потребители и персонал, предоставящ услугите, след което те ще бъдат публикувани на интернет страницата на община Вълчи дол под формата на Обява. Ще бъде писмено уведомено и БТ-Вълчи дол, за необходимостта от персонал, предоставящ услугите. Подбора на персонал, предоставящ услугите ще се извърши на два етапа: І-ви етап-административен, чрез подаване на определени документи от страна на желаещите да предоставят услугата в определен в обявата за подбор срок. На сайта на общината ще бъдат обявени резултатите от извършения подбор по документи и допуснатите до ІІ- етап кандидати ще бъдат поканени на интервю в определен ден и час.Резултатите от класираните и от ІІ-ри етап ще бъдат обявени на сайта на Общината. Същите ще бъдат писмено уведомени, с покана да сключат ТД. ЕУП ще изготви обява за набиране на потребите на услугата. Обявата ще бъде качена на сайта на община Вълчи дол. Ще бъде предоставена на хартиен носител на кметове на 21 населени места в Общината, които ще имат ангажимента да я разпространят, за да се информират местните жители за вида услуга и условията на които следва да отговарят потребителите на услугата, както и къде и какви документи следва да бъдат подадени. След назначаване на персонала, който ще предоставя услугите по проекта, ЕУП съвместно с тях ще извърши подбор на вече постъпилите документи на кандидат потребители и ще се изготви списък на първите 50 души, за да бъдат поети на обслужване. ЕУП ще изготви досие на всеки потребител по проекта. Ще бъде изработен и втори списък - списък на чакащи за ползване на услугата, който ще се допълва в рамките на изпълнение на проекта. При отпадане на даден потребител, подбор на чакащите ще се извършва от Комисия с постоянен състав от ЕУП и предоставящите услугата експерти. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).