Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to promote social inclusion, poverty reduction and economic development in rural areas. The sustainable socio-economic development of the Sitovo municipality is inextricably linked to the existing infrastructure, and the lack of investment for its renewal is the main element that continues to widen the boundaries of development between rural and urban areas in Bulgaria and which is an obstacle to the creation of equal opportunities in the socio-economic development of small municipalities.
Specific objectives:
1. Prevention against the deterioration of the quality of life in the municipality of Sitovo and the endangerment of the ability of the local government to retain the population and attract investments.
2. To reduce the existing disparities between rural and urban areas by investing in the creation, improvement and expansion of small-scale infrastructure.
3. Limiting the disparities in the territorial distribution of the population and the depopulation of rural areas.
4. Making rural areas attractive for business and living, by maintaining and stimulating their economic, social and cultural development, building the missing or rehabilitating the existing public infrastructure.
5. Providing and maintaining jobs.
The project will improve the transport connectivity and accessibility of Sitovo municipality and will provide an opportunity to develop the economy, create a better environment for living and working and mitigate the trend of depopulation. This will be realized by making investments for the repair and rehabilitation of 5 streets in the municipality: 1 in the village of Sitovo, 2 in the village of Dobrotitsa and 2 - in the village of Iskra. Rehabilitation covers the implementation of repair works, which aim to restore the operational condition of the streets and their adjacent sidewalks.
In addition, the investment includes project-related costs, including fees for architects, engineers and consultants.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и отчитане на проекта: Тази дейност гарантира устойчивото и качествено изпълнение на Проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати. Управлението на проекта обхваща цялата му продължителност и включва организиране и контрол на всички необходими дейности, свързани с изпълнението на Проекта и АДБФП, в това число: сключени и изпълнени договори за обществени поръчки - мониторинг и контрол; извършени плащания на изпълнители, проектен екип и др.; осигуряване на правилно, законосъобразно, административно, техническо и финансово управление и изпълнение на Проекта; осигуряване на съответствие на отделни компоненти на проекта с приложимото българско и европейско законодателство; законосъобразното разходване на средства; целесъобразност на поеманите задължения и извършваните разходи; оценка и докладване за напредъка и изпълнението на Проекта; докладване на нередности; цялостно съхранение на документацията; организиране и извършване на проверки на място на изпълнението на строително-монтажните дейности, с оглед потвърждаване на действителното им извършване; осъществяване на координация и взаимодействие с отдели и звена на общинската администрация, както и с външни институции, по отношение на процедури, които трябва да бъдат извършени във връзка с изпълнението на Проекта; комуникация с УО, определяне на заинтересовани страни и други. Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. В управлението на проекта се включва и подготовката и провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейностите по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка на документация и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители, контрол на изпълнението на договорите и изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта. По време на изпълнение на Дейност 1 ще бъдат спазени всички изисквания на АДБФП - цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на договора. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има Ръководителят на проекта. Екипът ще подпомага Счетоводителя от Община Ситово при верификация на разходите по проекта, изготвянето и подаването искания/заявки за средства пред Държавен фонд „Земеделие“ – Разплащателна агенция. Екипът ще осъществява координация между страните в изпълнението на АДБФП. Във връзка с изпълнение на дейността екипът за управление ще провежда ежемесечни работни срещи, по предварително изготвен график. Тези срещи ще имат за цел да се отчете напредъкът по проекта и да се коментират всякакви теми във връзка с изпълнението на проекта. Подходът за правилно управление е във възможността да се изгради ефективна координация и организация на работата между Общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на административния договор за безвъзмездна финансова помощ по проекта, което допринася за постигане на ефективна координация и организация на предвидените дейности. В рамките на Д1 ще бъдат извършени всички дейности по информиране и публичност, съгласно Приложение № ІІІ към чл. 13 от Регламент за изпълнение (ЕС) № 808/2014 на Комисията от 17 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от ЕЗФРДР: - табела с размери не по-малко от 50 см височина и 70 см широчина, съдържаща информация за дейността, подпомагана от ЕЗФРСР; - информация на електронната страница на община Ситово с кратко описание на подпомаганата дейност, целите и резултатите от проекта и финансовото подпомагане от Европейския съюз. - публикации в местни и регионални печатни и електронни медии за напредъка по проекта. 0.00 0.00
Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях: Дейността обхваща извършването на реконструкция и рехабилитация на следните съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях: УЛИЦА "СВЕТЛИНА " Местоположение: с.СИТОВО от от ОТ 57-58-59-60-63-68-69-70-до ОТ 71 УЛИЦА "Божурите " Местоположение: с.ДОБРОТИЦА от ОТ 37 до ОТ 38 УЛИЦА "Айдемирска" Местоположение: с.ДОБРОТИЦА от ОТ 38 до ОТ 43 УЛИЦА "Образцова" Местоположение: с.ИСКРА от ОТ 141 до ОТ 208 УЛИЦА "Листопад" Местоположение: с.ИСКРА от ОТ 141 до ОТ 146 Строително-монтажните работи ще се изпълнят съгласно одобрените инвестиционни проекти. 1 839 587.36 0.00
Осъществяване на авторски и строителен надзор по проект за строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях: Целта на дейността е: Законосъобразно изпълнение на СМР Авторският надзор ще се изпълни в съответствие с чл.162 от ЗУТ. Строителният надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Избраните консултанти ще имат следните основни задължения: - авторски и строителен надзор съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзконовите му актове - контрол върху спазване предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения инвестиционен проект, - в частност ще извършват услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на обектите в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; - надзор за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - надзор за спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; - контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; -контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; - координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; - други съгласно договора за проектиране и за строителен надзор. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).