Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal will meet the need for implementation of an integrated information management system for the enterprise. It should be introduced, because ASPASIA has dramatically increased its market share and improved its market position in the last years, namely because of the increased amount of output, larger share of sales both on domestic and foreign markets, expanding distribution network and attracting new customers, and greater number of employees.
 
The accumulation of this large volume of data impedes their processing. This leads to a lack of integrated and timely information, weak current control, slow and not inflexible adaptation to the constantly changing external factors. Proper planning,  control of production and business processes, the effective use of resources has become a problem.
The project provides for activities for acquisition and deployment of ICT based software to optimize business processes in the enterprise, which will contribute to improve efficiency and control costs, to streamline operations, consolidate information and its analysis, thus making adequate management decisions. New equipment and specialized software needed for the operation of the control system will be purchased.
-Main objective of the project proposal:
Increasing the competitiveness of Aspasia -92 Ltd., using information and communication technologies to optimize production and business processes in the enterprise for effective planning and use of resources.
-Specific objective that will contribute to a better competitive position on the Bulgarian and foreign market and achieve the main goal:
Implementing of ICT based system for the management and organization of resources, production activity and core business processes
-Expected results:
Lower costs for raw materials, labor
Increased productivity
Increased export potential
Satisfied customers
Available financial resources as a result of inventory optimizing
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базирани софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Дейността ще се осъществи, чрез закупуването и внедряването на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. Ще бъдат инсталирани лицензи за 20 работни места. Базата данни , ще се съхранява на нает сървър. Предвидените разходи за инвестицията включват освен самия продукт, разходи за внедряване, хостинг и техническа поддръжка за срока на изпълнение на проекта. Ще бъдат внедрени следните подсистеми с всички приложими към тях допълнителни модули: 1.Управление връзки с клиенти (CRM)-модулът служи за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. Системата е предназначена за автоматизиране на продажбите, подобряване качеството на взаимодействие с клиентите и консолидиране на данните с цел анализ. Има възможност за следене и прогнозиране на целия търговски процес, поддържане на единна база данни, управление и оценка на възвръщаемостта на маркетингови кампании.Ползи от продукта-клиентска удовлетвореност. 2. Логистика Наличието на специализиран модул в това направление е предпоставка за ефективно управление на материалните запаси, минимизиране на излишните складови наличности, брак и фира в компанията. Наличието на възможност за поддържане на информация за взаимоотношенията с доставчиците ще даде възможност на мениджърите да анализират качеството на доставените материали и оборудване, съответно да преразглеждат решенията си за избор на доставчици и по-този начин да се влагат и използват най-качествените материали и оборудване. Това от своя страна е една от предпоставките за намаляване на производствените разходи, съответно себестойността на произвежданата продукция и в крайна сметка повишаване на клиентската удоволетвореност. Полза от внедряването на модула за компанията е ефективното планиране на разходите на суровини и материали. Предвижда се използването на мобилно приложение за търговците, което ще улесни поръчките в реално време- на място, при клиента ще могат да се проверят складовите наличности, да се генерират задачи за доставка и производство. 3. Производство Внедряването на специализирано софтуерно решение в сферата на производството ще доведе до възможност за ефективен и лесен контрол върху основния процес на компанията. Наличието на структурирана информация дава възможност за извеждане на справки за разходите за производство в реално време, съответно осигурява възможност на мениджмънта да взема информирани решения за промяна/ оптимизация на производствения процес, чрез актуализиране на разходните норми, закупуване на нови/ подмяна на използваните машини, оборудване и технологии. Наличието на информация за вложеното време за производство е предпоставка за вземане на адекватни управленски решения за повишаване квалификацията на персонала и намаляване на разхода на труд. Резултативно следва понижаване себестойността на произвежданите продукти, без компромис в качеството им. Оптимизирането на бизнес процесите ще доведе до произвеждането на повече продукция за единица време, това от своя страна е предпоставка за по-добър експортен потенциал на предприятието. Основна роля за успешно позициониране на компанията на външния пазар има възможността за осигуряване на големи количества продукция за кратко време 4. Финанси Внедряването на интегриран финансов модул води до безспорни ползи за компанията по отношения на възможността за получаване на информация в реално време за финансовото състояние на компанията в момента на възникване на разхода чрез регистрирането му в системата през този или през някой от останалите модули. 5. Модул за управление на отпадъците Модулът ще бъде интегриран в модул Производство, ще анализира и отчита количеството отпадъци от брак и фира, ще генерира производствени задачи за тяхното минимизиране, опаковане, складиране и извозване Етапи на изпълнение : 1. Избор на изпълнител (от 1 ­ви ­до 2­ри месец).  2. Сключване на договор ( 2­ри до 3­ти месец).  3. Доставка на актива,внедряване (3ти до 18 месец) 4. Финален приемопредавателен протокол(18­ти месец).  150 000.00 150 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. : Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на настолни компютри- 12 броя и мобилни компютри-6 броя. Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване за правилното функциониране на ИКТ базираният софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. За успешното внедряване и експлоатация на продукта са необходими настолни компютри и мобилни компютри. Наличната техника е морално остаряла, нейните технически параметри не позволяват инсталацията на съвременните операционни системи и това налага необходимосттта от закупуване на нова такава. За целта се предвиждат инвестиции за 12 броя настолни компютри - за отдел Счетоводство, Производство, Склад и Експедиция и 6 броя мобилни компютри за Управители и търговци. Развитието на информационните и комуникационните технологии дава възможност за оптимизиране на процесите по веригите за доставка в едно предприятие. Предвиденият за закупуване ИКТ базиран софтуер предлага на търговците мобилно приложение, с което могат да проверят в реално време, независимо от своето местоположение, складовите наличности, да генерират поръчки и производствени задачи, с което да удовлетворят в най-висока степен нуждите на клиента. Тъй като закупените лицензи предполагат едновременното ползване на 20 работни места, търговците ще могат да работят на мобилната версия, докато са при клиента и няма да ползват стационарните компютри. Стъпки за реализация на дейността:  1. Избор на изпълнител (от 1­ви­ до 2­ри месец).  2. Сключване на договори (2­ри до 3­ти месец).  3. Доставка на активите и подписване на приемо­предавателен протокол (от 4­ти до 5ти) месец.  4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол -6­ми месец 41 460.00 25 620.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).