Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа: Целта на дейността е да се осигури подкрепа чрез предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания от Община Девин чрез услуги в домашна среда. Етапите за изпълнение на дейността са следните: 1. Обявяване на прием на заявления от потребителите и кандидатите за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги - Прием на документи от кандидати за ползватели на услугите по проекта - Прием на документи от кандидати за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги - специалист по "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер/; психолог и Домашни санитари. На един от двамата специалисти /специалист "Здравни грижи" и психолога/ ще бъде вменено да бъде и координатор на услугите. Обявление за прием на заявления ще бъде поставено на видни места в общината, включително и в най-отдалечените населени места. Обявления ще бъдат публикувани и на интернет-страницата на община Девин.Чрез обявата ще се определи редът и начинът на прием на документи, както за потребителите на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, така и за желаещите да заемат обявените позиции. В обявлението ще бъдат вписани и изискванията, на които трябва да отговарят; документи, необходими при подаване на заявленията за участие, както и срок за подаване на документи. Документите ще се приемат от екипа за управление на проекта в общинският център- гр.Девин. 2.. Подбор на персонал за предоставяне на услугите - ще бъде сформирана комисия, която да извърши подбор на кандидатите. За Кандидатите за заемане на позициите специалист по "Здравни грижи" и психолог се предвижда да се проведе интервю, а за позицията Домашен санитар ще се проведе първоначален подбор на документи, а за включването им в проекта водещо ще бъде желанието на потребителя. 3. Извършване на индивидуална оценка на потребностите на кандидатите за потребители - ще се изпълни от наети за целта специалисти, избрани по реда на ЗОП. Те ще бъдат лица, които притежават необходимото образование и компетенции. 4.Извършване на подбор на потребителите - Подбора ще се извърши от специално създадена за целта комисия на база изготвената индивидуална оценка, заложените индикатори и териториален обхват на предоставяните услуги по проекта. Всеки един от кандидатите ще бъде уведомен писмено за определените му часове за получаване на интегрирани здравно-социални услуги. 5. Предоставяне на услугата "Патронажна грижа" - Услугата ще се предоставя в рамките на 12 месеца, като се предвижда да стартира през трети проектен месец. Ще бъдат обхванати минимум 37 потребителя. Услугите ще се предоставят от: 1 специалист "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер; 1 психолог, 1 диспечер и 10 души "Домашни санитари". Ще бъдат предоставяни почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите, чрез назначените мед.сестра и домашни санитари. Назначеният психолог ще оказва психологическа подкрепа и коонсултиране. Диспечерът ще отговаря за цялостната организация и координация на услугите. Ще бъде посочен "горещ" телефон, на който ще се бъде заявявана необходимост от закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост със средства на потребителите. Тези функции ще се изпълняват от диспечера. С потребителите на услугите ще бъдат сключени договори. Всички потребители ще бъдат предварително информирани и консултирани за броя часове които са определени за ползване на услугите. Преди сключване на трудови договори с лицата - Домашни санитари и специалисти, непосредствено преди предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги, се предвижда да бъде проведено обучение, което ще е на база на разработената от МЗ програма за специфично обучение. Обучението е предвидено само за тези от назначените лица, които до момента не са преминавали същото. На назначения персонал ще бъде проведена индивидуална и/или групова супервизия през време на предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги. 0.00 53 742.73
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: На територията на Община Девин функционира Център за обществена подкрепа/ЦОП/ , като ДДД с доставчик общината. ЦОП предоставя комплекс от социални услуги, предназначени за деца и семейства, с цел предотвратяване изоставянето на деца и настаняването им в специализирани институции; превенция на насилието и отпадане от училище; деинстуционализация и интеграция на деца от специализирани институции; обучение за придобиване на умения за водене на самостоятелен живот и социална интеграция на деца от институции, консултиране и подкрепа на семейства в риск, консултиране и подкрепа на деца с увреждания и повишаване на родителския капацитет в семействата им. Потребители на услугите на ЦОП- гр.Девин са деца жертва на насилие и техните семейства; деца с поведенчески проблеми и техните родители; деца, отпаднали или в риск от отпадане от училище и техните семейства, деца с увреждани и техните родители. С потребителите на услугите се провежда както индивидуална, така и групова работа. Персонала на ЦОП се състои от 6 служители - директор, психолог, 2 социални работника, педагог и хигиенист. Утвърденият капацитет на ЦОП е 30 потребителя, а средномесечния брой потребители, с които се работи /индивидуално или групово/, е 40 потребителя. Към настоящия момент достъпа до сградата не е органирано контролиран.Предвиждаме към ЦОП да бъде назначен допълнителен персонал от двама души, включващ 1 сътрудник на 8 часа; 1 хигиенист на 8 часа. В условията на пандемията от COVID-19 се налага да се филтрира достъпа до помещенията и координацията на човекопотока. От друга страна, за организиране на процеса, свързан с дистанционна работа с потребителите, е необходимо допълнителен човешки ресурс за осъществяване на цялостния процес. С тези функции ще бъде ангажиран назначния по проекта сътрудник. С цел спазване на утвърдените здравни протоколи за борба с пандемията от COVID-19, се налага да бъде извършвана по-честа дезинфекция на помещенията и общите части в Центъра за обществена подкрепа. За целта, предвиждаме в рамките на проекта да бъде назначен още един хигиенист. 0.00 13 960.51

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).