Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project “Home care in Lom Municipality” is directed to providing support for 157 persons with disabilities and elderly people who need care on the territory of Lom Municipality by providing a net of social and integrated health-social services in home environment.
During the period of 20 months the following main activities will be implemented:
1. Providing hourly mobile integrated health-social home services and psychological support for elderly people unable to serve themselves and people with disabilities.
2. Delivery of food, food products and fist need products, as well we transportation for the staff engaged with the services from and to the homes of the people. Paying of the domestic bills, requesting and getting immediate administrative and domestic services.
3. To provide for the people of the target groups information about health prevention of socially significant diseases, including consultations with a nutritionist and other specialists if needed.
4. Providing supervision and training of employees who provide hourly mobile integrated health-social services in home environment.
The implementation of the project will improve the access to integrated services in home environment and the quality of life of 157 persons with disabilities and elderly people who need care.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.: Дейността е насочена към предоставяне на грижи в дома на 157 възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увдреждания на територията на община Лом, чрез следните поддейности: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, в т.ч.: - социална услуга в домашна среда - Домашен помощник- подпомагащ потребителите за справяне с ежедневни дейности от бита. Услугата ще се предоставя след "напасване" между потребител и предпочитан домашен помощник. - социално консултиране и подкрепа; - психологическо консултиране и подкрепа; - медицински услуги /превръзки, следене на физиологичните показатели на пациента, контрол върху правилното и редовно приемане на медикаменти и др./; 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Услугата ще се предоставя както от медицинските сестри предоставящи почасовите интегрирани услуги, така и от външни специалисти, според индивидуалните потребности на потребителя. Всички услуги предоставяни на потребителите ще са почасови на базата на идентифицирани нужди и ще се предоставят директно в дома на потребителя, след извършване на индивидуална оценка на потребностите на всеки един от тях. 4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Дейността е насочена към повишаване на знанията и уменията на наетият персонал, с цел предоставяне на качествени здравно-социални услуги за подкрепа у дома. 4.1. Обучение на персонала, предоставящ услугите. Всички новоназначени специалисти в областта на медицинските, психологическите и социалните услуги, които са ангажирани с предоставянето на подкрепа у дома, както и персоналът управляващ услугата следва да преминат въвеждащо и надграждащо обучение. Въвеждащо обучение не преминават само лицата, които са преминали такова по сходни програми и поректи. 4.2. Супервизия на персонала на услугата. Предвижда се организиране на индивидуални и екипни супервизии на персонала предоставящ почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Темите на супервизията ще се определят от породилите се затруднения в процеса на работа и ще са насочени към фокусиране върху професионалното развитие, чрез придобиване на професионални умения за справяне с проблемите. Провеждането на супервизия е предпоставка за осъществяване контрол на качеството на предоставяните почасови мобилни интегрирани здравно- социални услуги. За осигуряване на мобилност на здравно-социални услуги за подкрепа, Община Лом разполага с автомобил закупен по предходна процедура. Ще бъде нает втори автомобил под наем, с цел обезпечаване дейностите по проекта, в предвид големият брой потребители и отдалеченост на населените места на територията на община Лом. Дейността ще бъде обезпечена с необходимите материали и консумативи за предоставяне на качествени здравно-социални услуги. Цялата дейност ще се реализира в рамките на 20 месеца, като самото предоставянето на услугите е 18 месеца. За предоставяне на вкички описани услуги потребителите няма да заплащат потребителска такса. 1 258 384.83 825 330.92

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).