Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project proposal provides for the opening of 4 new workplaces for  Junior Accountant and purchase of equipment for four of them. New employees will be representatives of the target group of unemployed and inactive people under 29 years. Two of them will be appointed to the office in the town Montana, as there will be equipped two new workplaces. The other two workers will be employed in an office in gr.General Toshevo, Dobrich region. For them also will be equipped two new workingplaces as office there is new and has yet to start functioning.
Implementation of the project will go through several stages, namely:
- In the first month project will be appointed management team of the project which will contribute to the successful implementation of all planned activities. His responsibility and duty will be the selection and appointment of new employees, the choice of suppliers of assets provided as well as their delivery, installation and other events related to the action plan drawn publicity of the project.
- Once the duties of the team in the second month project predict and the actual implementation of the activities of appointment of new staff; purchase of equipment needed;
It is envisaged that sustainable preservation of at least 50% of newly hired employees for a period of 12 months after completion of subsidized employment.
The candidate will manage the project successfully complete and finalize all activities because of the great experience that has in the implementation of projects under a variety of programs, including the HRD OP and the result of many years of experience in human resources management.
The proposal covered three horizontal principles of HRD OP.
An analysis of the needs and problems of the target group have been made. The target group included in the proposal is quantified - all 4 new employees will be unemployed or inactive people under 29 years of age.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Назначаване на екип за управление на проекта: За да стартира изпълнението на един проект, е необходимо преди всичко да се сформира екипа който ще изпълнява ръководни функции. Нашият проект ще се ръководи и отчита от двама души а именно: Ръководител проект, като за целта ще се сключи граждански договор с него и със счетоводител. Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта. За качественото и навременно изпълнение на проекта ще бъде разработен план за действие, в който ще бъдат заложени основни цели и задачи, както и индикативни срокове за постигането им. Екипът ще провежда регулярни срещи за разпределяне на задачите и своевременно отстраняване на забавяния при изпълнението на дадена дейност. 1. Сключване на граждански договор с Ръководител на проекта. Задължения на Ръководителя ще бъдат подбор на персонала, избор на доставчици за необходимото оборудване, както и финансов контрол през целия период на изпълнение на проекта. 2. Сключване на трудов договор със Счетоводителя. За счетоводител на проекта ще бъде наето лице с дългогодишен опит, включително и с работа по проекти. 5 716.80 5 722.44
Наемане на безработни и/или неактивни младежи до 29 години за период до 12 месеца: Подбор на персонал и сключване на трудови договори с 4 нови служители на длъжност Младши-счетоводител с код по НКПД 2411-4006. Дейността по подбор на персонал ще стартира през първи проектен месец, веднага след назначаване на екип за управление на проекта. Предвижда се през първи месец да бъде извършени дейности по набиране на кандидати и краен избор на служители.Включването в субсидирана заетост и сключването на трудовите договори ще се извърши през втори проектен месец. 34 800.00 37 257.83
Закупуване на оборудване за 4 нови работни места: Необходимата материална база е стандартно използваната за работа в офис. Тъй като работните места са нови за фирмата и няма налично оборудване се предвижда закупуването на такова. За нормалното протичане на работният процес е нужно закупуването на следните активи: - 2 комплекта стандартни работни места в офис, включващи бюро с помощно бюро, контейнер за компютър,помощен контейнер с чекмеджета, стелаж за съхранение на текуща документация и стелаж за съхранение на архив; - 2 броя бюра; - 1 брой въртяща се етажерка за класьори с 6 реда, както и органайзери за два от редовете; - 2 броя настолни компютърни конфигурации - 2 броя лаптопи - 4 броя принтер-копир-скенер - 4 работни стола - 8 посетителски стола; - 1 посетителска маса за офис в гр. Генерал Тошево; - 1 касов апарат за офис в гр. Генерал Тошево. Офисът който ще бъде разкрит в гр. Генерал Тошево е нов и все още нефункциониращ. Поради тази причина се предвижда закупуване на пълно оборудване на работните места, включително касов апарат . Останалите активи предложени за закупуване ще бъдат разделени съответстващо в двата офиса, и са предназначени за ползване от новоназначените служители. Плануван разход за посоченото оборудване е в размер на 17263,33 лева. Фирмата-кандидат по проектното предложение не е регистрирана по ЗДДС, поради тази причина предвидените разходи за закупуване на посоченото оборудване е с включено ДДС. 17 263.33 15 471.99
Дейности по публичност на проекта: Целта на дейността публичност е запознаване на широката общественост с целите, задачите и резултатите по проекта, съгласно изискванията за информиране, публичност и визуална идентификация. Екипът за управление на проекта ще изготви „План за публичност”, в който ще бъдат подробно разписани всички задачи, свързани с популяризирането и представянето целите на проекта. 1 150.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).