Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is related with the creation of new workplaces in three different positions in a company engaged in the sale and distribution of coffee. This company submits automatic coffee machines in offices and office buildings, shops, against required monthly consumption of coffee. Furthermore, the company has a store retailing and two coffee vending machines which are located in Varna. The appointed manager in the company perform all operational activities, but due to the increase in the volume of requests, orders, work distribution and business expansion becomes impossible all this duties to be performed by only one person. It is forecasted the opening of four new workplaces in the following positions:
- A sales consultant who will carry out commercial activities in store;
- Distributor of coffee, which will serve the old customers supplied with coffee machines and gaining new clients; 
- Mechanic, repairs of machinery and equipment, which will maintain in good technical condition of the machines; 
In order to ensure health and safety working conditions will be contracted with the Occupational Medicine. Appointing people to these positions will lead to higher competitiveness of the company, better quality and timely service to customers and will strengthen its position in the market.
For the activity will be purchased 23 pieces of automatic coffee machines, the presence of which is indispensable for implementing the objectives. Because of the specificity of selling and delivery the machines, will be insurance for them. Will be produced printed materials to give voice to ESF funding and disseminate enough information about the project. To be monitored the proper implementation of the activities described in the project and ensure its successful implementation and achievement of the objectives will be formed a workgroup to manage the project, consisting of a manager and accountant.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Откриване на нови работни места за позициите: дистрибутор на кафе; монтьор, ремонт на машини и оборудване и продавач-консултант в магазин за кафе.: В текущото проектно предложение се предвижда разкриването на четири броя нови работни места: 1. Продавач - консултант в магазин за кафе. Ще бъдат назначени двама души, които ще работят на смени в магазина. В началото на всеки месец ще се изготвя график за смените, съобразен с възможностите и предпочитанята на всяко едно от наетите лица, което прави работата подходяща и за майки с малки деца. 2. Монтьор, ремонт на машини и оборудване. Ще бъде назначен един човек, чийто задължения ще бъдат да поддържа кафе машините в изправно състояние, да прави периодична профилактика и пълно почистване на машините и при евентуални повреди да отремонтира машините или да ги занесе в сервиза, посочен в гаранционната карта. Работното време за тази длъжност ще бъде гъвкаво и плаващо, което допринася за застъпването на принципа за по-ефикасно съчетаване на личния и професионалния живот. Ще се изготвя предварително график за провеждането на периодична профилактика, което допринася за ефективно разпределяне на работното време и точно планиране на работния процес. 3. Дистрибутор. Ще бъдат назначен един човек. Задълженията му включват набиране на нови клиенти за поставяне на кафе машини в различни офиси и магазини, сключване на договор с тях от името на фирмата и периодично снабдяване с кафе и консумативи на тези клиенти. За осъществяването на тази дейност е необходим период от време, през който ще се правят посещения с цел популяризиране дейността на фирмата и набиране на нови клиенти. До тогава неговите задължения ще се свеждат до обслужването на вече съществуващите към момента клиенти на фирмата. За целта града ще бъде разделен на зони и посещенията на всяка зона ще се извършват по график в предварително определен ден от седмицата. Работното време за тази длъжност също е гъвкаво и удобно и позволява ефективно използване на работно време. Чрез наемането на персонал на изброените работни позиции дейността на фирмата ще се разшири и ще се увеличи по мащаб. С нарастване на обема на доставки и клиентски заявки е невъзможно да се извършва само от един човек, в следствие на което фирмата търпи загуби от пропуснати ползи т.е липса на време за привличане на нови клиенти и за адекватно обслужване на настоящите клиенти, поради постоянното нарастване на техния брой. Наемането на допълнителен персонал ще доведе до отчитатането на по-високи резултати, по-стабилни позиции на пазара и по-голяма конкурентоспособност. Чрез персонала нает на позиция дистрибутор ще бъдат привлечени много нови клиенти, а настоящите клиенти ще бъдат обслужвани по-бързо и с повече внимание. Ще може да се реагира винаги в рамките на работния ден за доставка на поръчана стока или при възникване на технически проблем, което ще доведе до по-висока степен на удовлетвореност в клиентите. Управителят на фирмата няма да съвместява всички тези дейности, а ще планира и контролира работния процес, което също води до повишаване на общата продуктивност. Според Законодателството на Република България всеки работодател е длъжен да осигури здравословни и безопасни условия на труд като прилага необходимите мерки, включително: - превенция на професионалните рискове - предоставяне на информация и обучение - осигуряване на необходимата организация и средства за безопасност Работодателите са задължени да осигурят на всички работници обслужване от Служба по Трудова Медицина с цел отговорност за здравето на служителите, подобряване условията на работната среда и намаляване на професионалните рискове във фирмата. Дейността по откриване на нови работни места ще стартира с подготовка в рамките на 2 - 3 месеца, включваща обявяването на свободни работни места, провеждане на интервюта и събеседвания с кандидатите, оформяне на документация и др. Ще бъдат наети 4 души по трудово правоотношение, като след края на проекта минимум двама от тях ще продължат работата си във фирмата, а при необходимост може и целия състав. 36 578.85 36 578.85
Закупуване на кафе машини и сключване на застраховка за тях : Основните задължения за длъжността дистрибутор на кафе е набирането на нови клиенти, с които се сключва договор, предоставя им се кафе машина, след което регулярно според условията в договора им се доставя определено количество кафе. Това означава, че основната предпоставка за откриването на ново работно място дистрибутор/търговски представител на кафе е наличието на определен брой кафе машини. Част от тях се предоставят за дълъг период /минимум 1 година/ в различни офиси, магазини, административни сгради, частни домове, кантори и т.н. срещу определена ежемесечна консумация на кафе. Друга част от кафе машините се предоставят за няколко дни на различни събития и мероприятия с публичен или частен характер - семинари, лекции, презентации, фирмени представяния и други. За целта трябва да се закупят 23 броя кафе машини. Машините са тип автоматична машина - робот, която едновременно смила, дозира и приготвя еспресо кафе. Те се откроява с надежност и бързина в приготвянето на еспресо напитки, високо качество, лесна поддръжка, лесна за почистване и обслужване и възможност потребителя да контролира дължината на напитките и количеството на кафето. Фирмата вече разполага с предоставени подобни машини в различни офиси и магазини в града. Първоначално са закупувани машини, които са висок клас, но втора употреба и рециклирани, за да предоставят на клиентите напитки с високо качество. През последните месеци има закупени няколко нови кафе машини, чиято поддръжка е значително по-лесна. Със закупуването на нови кафе машини ще се направи подмяна на част от старите, на които ще може да се направи пълна профилактика с цел удължаване периода на експлоатация. Това ще доведе до модернизация и обновление и разбира се по-голям конфорт и по-висока степен на удовлетвореност при клиентите. Новоназначеният персонал ще има възможност за поддържа и обслужва автомати със съвременно качество и сигурност, да се запознае и специализира в поддръжката на кафе-машини, необходими за създаването на новите работни места. Поради възникването на различни рискове при предоставянето на кафе машините на други лица е желателно да се сключи застраховка с лицензирана застрахователна компания. Ако настъпи някой от посочените застрахователни рискове, ще бъде изплатена застрахователна премия, която ще бъде изразходвана за закупуването на нова кафе машина или отремонтирането на текущата, ако това е възможно. 18 537.55 18 361.30
Организация и управление: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта и счетоводител. Периодично ще се организират срещи за разпределяне на задължения и отговорностти, за проследяване степента на изпълнение на отделните дейности и за отчитане на заложените индикатори. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на документация - междинни доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. В края на всеки месец ще се попълват отчети за свършена работа с цел обратна връзка. С особено внимание ще се следи правилното изпълнение на описаните дейности, което допринася за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. 6 000.00 6 000.00
Информация, комуникация и публичност: С цел ефективно предоставяне на информация за финансирането от ЕСФ по настоящия проект ще се предприемат следните действия: - поставянето на плакат с информация за проекта с размери 40х30см. до входа на магазина за кафе, в който се упоменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. Плакатът ще съдържа следната информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - поставянето на стикери на предната страна на всяка кафе машина, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ - разпространяването на флаери, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г, наименованието на проекта, адреса на Единния инфрмационен портал - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се съдържа емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. - направата на визитки за хората наети на длъжността дистрибутор и за управителя на фирмата, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. Естеството на работа при набирането на нови клиенти е свързано с комуникацията с много хора и чрез предоставянето на такива визитки се дава гласност и се популяризира подкрепата от ЕС. - направата на работни чанти тип папки, които ще се използват от дистрибуторите при посещенията им за набиране на нови клиенти. Чантите ще имат подходящи щампи с емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. 445.00 445.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).