Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 525 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

"Lyumana and Co." Ltd. is a leader in the production of bed linen, bedding sets, duvets and everything from home textiles in the territory of the Southwestern region of Bulgaria. The company operates successfully on the Bulgarian market, but the strategy is for the business to develop and impose on the foreign market, with the production currently being exported to Greece, Russia, and Macedonia. The use of high-quality materials, the continuous upgrading and the introduction of new production technologies are the key elements of an enterprise's development strategy. Insufficient high-tech and efficient equipment to enable it to provide its customers with higher quality products and added value is identified as the main challenge for sustainable market development. In order to improve the production and management capacity as well as its export potential, the implementation of the present project proposal envisages the following activities: 1 / Activity for improvement of the production processes through investments in tangible and intangible assets; 2 / Support for business growth by improving quality and promoting the use of ICT and services; 3 / Information and publicity. The planned fixed and intangible assets under the project will be implemented in the production base in Gotse Delchev, and thus will meet the requirements and needs of its customers on the domestic and foreign markets in the best way. The new equipment will strengthen the company's overall production capacity and boost exports.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси чрез инвестиции в дълготрайни материални и нематериални активи: Изпълнението на настоящата дейност включва придобиване и внедряване на оборудване, което ще спомогне за цялостно подобряване на производствените процеси в предприятието. В рамките на дейността ще бъдат придобити следните активи: 1. Многоиглова компютъризирана прошивна машина за текстил - 1 бр.; 2. Машина за навиване на плат с автоматично следящо устройство - 1 бр. Многоиглова компютъризирана прошивна машина за текстил и машина за навиване на плат са взаимосвързани и необходими, защото чрез тях ще може да се извършва процесът на тигелация и прошиване за по-кратък срок на изпълнение. Към момента наличното алтернативно оборудване в "Люмана и КО" ООД е силно амортизирано и често причинява дефекти в производството, което представлява допълнителни разходи за ресурси и електроенергия. При по-натоварените периоди на производство фирмата опира до външни изпълнители за извършването на този процес, но често се случва тези доставчици да закъсняват с извършването и това да води да ненавременното изпълнение на поръчките от страна на кандидата и цялостни загуби. Многоигловата прошивна машина ще се използва за прошиване на плата и за добавяне на нови фигури за шалтетата. С автоматизираната си техника тя ще прошива плата по-прецизно и за доста по-кратко време. Използването на тази машина ще позволи също така и да се разшири асортимента от предлаганите продукти, тъй като чрез нея ще се произвеждат горни обвивки за матраци. Машината за навиване на плат представлява аксесоар, който работи съвместно с прошивната машина. Нейната функция е да пренавива и подава готовият за прошиване плат, като чрез нея ще се избегне процеса да се извършва ръчно и ще се спести време. Използването на двете машини ще позволи за оптимален контрол на качество и генерирания брак. Внедряването на описаното оборудване едновременно ще допринесе за подобряване на качеството и скоростта на производство, ще внедри нови производствени технологии за разширяване на асортимента от предлагани продукти, ще спомогне за увеличаване на производителността, и ще допринесе за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в предприятието, чрез намаляването на брака и консумацията на електроенергия. 113 400.00 51 840.00
Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги: По тази дейност ще бъде въведен Софтуер за управление на бизнес процесите. Той е необходим, за да може "Люмана и Ко ООД" да преодолее ограниченията пред своето развитие и да постигне по-добра пазарна реализация на българския и износния пазар. Това ще стане чрез автоматизация на процесите на управление и организация на дейността: 1. Процес по планиране и вземане на решения - планирането и взимането на решения става чрез събиране на информацията в таблици. Редовно се случват пропуски и разминавания. Това от своя страна забавя планирането и създава голям риск от взимане на грешни решения. С новата система за управление на процесите този процес ще се автоматизира. Информацията от всеки етап ще е актуална към всеки един момент. Това ще даде възможност да се взимат правилни решения на база коректна информация. От друга страна с наличието на актуална информация ще могат да се планират поръчки, ресурси и др. без грешка. 2. Процес по организация на ресурсите - ресурсите в компанията се организират и следят ръчно с въвеждане в таблици. При изготвянето на поръчки не се знае какви са наличните ресурси, което на моменти води до недостиг на ресурси и невъзможност да се планират ресурсите. Когато остане ресурс от някоя поръчка, той не се отбелязва никъде и не се използва дълго време. С новата система и този процес ще се автоматизира. Ресурсите ще се актуализират регулярно и при нужда ще се поръчват на време. При остатък на ресурси те ще се завеждат в склада, така че да бъдат използвани навреме. 3. Организация на производствения процес - производственият процес не е организиран. При постъпването на поръчка в производството се прави ръчна проверка в склада за ресурси. След това се поръчва. При недостиг на ресурси отново се поръчва към склада. Това води до забавяне. С новата система този процес ще се актуализира. Поръчките ще се завеждат към производство и към склад. Така ресурсите ще се поръчват навреме. При недостиг на ресурс производството ще завежда от какво има нужда в системата и то ще се поръчва. 4. Реализация на продукта - Този процес се извършва ръчно, което го забавя и води до проблеми. Заявките се получават магазините и от онлайн магазина, след това се проверява натовареността на производството и след това се пуска поръчката. Проследвянето на поръчките се извършва ръчно, което води до забавянето им и невъзможност да се промеят при изчерпване на даден вид чаршафи в някой от магазините. С новата система този процес ще се подобри като се осигури цялостен достъп до всички отдели. Така ще имат актуална информация за всяка поръчка и при забавяне ще може да реагират навреме. 5. Интернационализация на продукта - основен проблем при този процес е, че имаме поръчки от чуджестранни клиенти, които искат справки на английски език, които следва да се изготвят ръчно и превеждат. Това създава цялостно забавяне. Системата ще генерира автоматични справки на английски език, което ще оптимизира процеса и ще ни даде възможност да разширим дейността си с международни клиенти. 41 500.00 41 500.00
Информиране и публичност: Изпълнението на тази дейност ще се проведе в синхрон с условията и изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, чиито мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби. По време на осъществяването на проекта, кандидатът ще информира обществеността като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, и отличи финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността също предвижда да бъдат изработени 10 стикери за активите, които са планирани да се закупят с изпълнението на настоящия проект. Те ще бъдат поставени на видно място и ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. В периода на изпълнение на проекта, на видно място на обекта в гр. Гоце Делчев ще бъде поставена 1 бр. информационна табела, която ще споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. 110.00 91.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).