Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The investment proposal "Renovation and modernization of the kindergarten "Ian Bibian" in the city of Kardzhali" aims to create conditions for quality and affordable preschool education in the territory of the city of Kardzhali by building a modern, motivating, innovative and energy-efficient environment.
One of the specific goals of the proposal is to ensure healthy and quality conditions for learning in the kindergarten by increasing the energy efficiency and renovating the building and adjacent spaces of the kindergarten "Ian Bibian" in the city of Kardzhali. Also, the proposal aims, by modernizing the equipment and furniture in the kindergarten, to provide an attractive and motivating environment for learning, upbringing and socialization of children.
The concept of the proposal includes, on the one hand, the implementation of activities for the renovation and modernization of the building stock, and the adjacent yard space of the kindergarten, and on the other, the delivery and installation of equipment and furniture for the needs of the educational process in the kindergarten. As a result of the implementation of the proposal, conditions will be created for successful inclusion and inclusion in the educational process of children from the municipality of Kardzhali, as well as for increasing the quality and applicability of education, for value-oriented and lifelong education, conceived through digital transformation, competences, innovations and sustainable development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Извършване на обновяване и модернизация на сградата и прилежащото дворно пространство на детска градина "Ян Бибиян" в гр. Кърджали" : Обновяването и модернизацията на сградния фонд и прилежащото дворно пространство ще се извършат на инженеринг от външен изпълнител. Инженерингът включва разработването на инвестиционен проект – фаза Техническа, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски надзор. Разработеният технически проект ще включва всички мерките за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата, както и мерките посочени в техническия паспорт. Също така в него ще бъдат включени основен ремонт на електрическата и ВиК инсталации, обновяване на помещенията в сградата, осигуряване на достъпна среда и благоустрояване на дворното пространство. Разработеният технически проект ще бъде съгласуван с компетентните органи, съгласно нормативните изисквания. На база одобрения технически проект ще се издаде разрешение за строеж. Избраният изпълнител ще извърши строително-монтажните работи в обема, посочен в техническия проект. След приключването на строително-монтажните работи от клас на потребление "Е" сградата ще постигне клас на електропотребление "А". Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обекта по време на извършването на строително-монтажните работи в детската градина ще бъде осъществяван строителен и авторски надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще извърши оценка на съответствието на разработеният технически проект с изискванията на ЗУТ. По време на строителството ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения технически проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за обекта. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, разработили техническия проект. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, съобразно техническия проект и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от техническия проект. Въвеждането на обекта в експлоатация след извършването на строително-монтажни дейности е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности ще бъде подготвена документацията за приемането им в съответствие с действащите нормативни актове. Поради факта, че сградата на детска градина „Ян Бибиян” е ІV категория, съгласно член 137 от ЗУТ, обектът ще бъде приет от комисия от Община Кърджали. След приемането на обекта ще бъде издадено Удостоверение за ползване. За изпълнението на дейността са необходими разходи за СМР - 1 609 620,28 лв. с ДДС, за проектиране и авторски надзор - 108 000 лв. с ДДС; за строителен надзор - 52 800 лв. с ДДС. В разходите за тази дейност са включени и разходите за изготвяне на техническо обследване, технически паспорт и обследване за енергийна ефективност - 28 800 лв. с ДДС. 1 799 220.28 0.00
"Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на детска градина "Ян Бибиян" в гр. Кърджали" : Видът на средата, в която се провежда образователния процес, е от съществено значение за формиране на положителна нагласа и мотивация в децата към образованието и изграждането на устойчиви умения за социализация и интеграция. Детска градина „Ян Бибиян” в гр. Кърджали разполага с остаряла и недостатъчна материално-техническа база за пълноценно провеждане на обучаващи, практически и игрови ситуации. Поради спецификата на работата с деца с различни образователни потребности, е необходимо да се наблегне върху груповата и индивидуалната работа с тях, като това изисква обособяване на кътове с подходящо многофункционално оборудване и обзавеждане. За да се осигури привлекателна и безопасна среда е необходимо да се подмени амортизираното оборудване и обзавеждане, както и да се достави ново, позволяващо използването на интерактивни методи на обучение. За нуждите на детската градина ще бъде доставено и монтирано следното оборудване и обзавеждане: - Маса за детска група - 27 бр.; - Столчета за деца - 140 бр.; - Пейки с облегалка - 6 бр.; - Гардеробчета за деца - 14 бр.; - Детско легло със заоблена табла - 110 бр.; - Матраци за детски легла - 110 бр.; - Секция "Къща" - 1 бр.; - Дидактичен шкаф за детска градина - 1 бр.; - Дидактичен шкаф „Слънце” - 2 бр.; - Дидактичен шкаф - 1 бр.; - Дидактичен шкаф "Влакче" - 1 бр.; - Детска кухня за игра - 5 бр.; - Бюро за учителя - 7 бр.; - Ъглово бюро - 1 бр.; - Работен офис стол за персонала - 14 бр.; - Трикрилен гардероб - 6 бр.; - Шкаф секция за документация и литература- 4 бр.; - Шкаф с място за телевизор - 2 бр.; - Шкаф за награди - 2 бр.; - Витрина със стъклени врати - 2 бр.; - Интерактивната дъска - 4 бр.; - Проектор - 4 бр.; - Лаптоп - 2 бр.; - Мултифункционално устройство - 2 бр.; - Озвучителна уредба - 1бр.; Видът, броят и параметрите на необходимото оборудване е съобразено с изискванията, залегнали в учебните планове за отделните възрастови групи. Също така е отчетена спецификата на децата, посещаващи детската градина. При определянето на необходимото оборудване е взето в предвид и оборудването, с което разполага детското заведение, както и това отговарящо на съвременните изисквания. Модернизирането на средата ще насърчи, подкрепи и мотивира децата да се включат активно в образователния процес, което от своя страна ще доведе до повишаване на техните знания и умения. 87 927.01 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).