Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

M-PROJECT AND DESIGN Ltd is a Bulgarian company established in December 2017 carrying out a main economic activity under CEA-2008 – 71.11. Architectural activities.
The activities planned under the project cover the two eligible activities under BG16RFOP002-2.024 "Promotion of Entrepreneurship", in particular: activities for market realization of the entrepreneurial idea (design of buildings and facilities and consultancy on architectural activities) and activities for project’s visualization.
The planned project activities are in line with the horizontal policies set out in Art. 7 and Art. 8 of Regulation (EC) No 1303/2013 of the European Parliament and of the Council. 
The main Activity 1 for market realization of the entrepreneurial idea is divided in the following sub-activities:
Sub-activity 1.1. A real process of providing building and facility design services and consulting on architectural activities
Sub-activity 1.2. Create prerequisites and conditions for entry and positioning of the target market
The project envisages that the sub-activities of Activity 1 will be implemented through the following resources, the costs of which are included in the project budget:
1. Human resources, including: recruitment of qualified personnel - 4 persons;
2. Tangible and intangible resources, incl. purchase of: 11 LTA and 3 LIA (specialized software) directly needed to carry out the process of providing the services to their users;
3. Rental of work space in Pazardzhik City for 17 months.
4. External services: 1 developing a market analysis and marketing strategy and 1 creating a website.
Considering the essence of the entrepreneurial idea implemented under the project, the project is in line with ISSS's thematic area "New technologies in the creative and recreational industries", in particular with the priority direction "cultural and creative industries".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-4 лица на следните позиции: „Архитект“ ; „Проектант“; „Машинен инженер“ и „Чертожник“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукти, притежаващи характеристиките на услуги, а именно: проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния им процес от разработката, вкл. проектирането и изготвянето им (най-общо–създаването на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позициониране на целевия пазар: Под-дейност1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните две под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейността вкл. действия по изпълнение на следните 4 етапа: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси; Етап 2.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите материални ресурси; Етап 3.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите нематериални ресурси и Етап 4.Същинско изпълнение. Конкретните действия,предприемани в етапите на под-дейност1.1., както и съответните ресурси за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности,в т.ч.: -1 лице за позиция: Архитект–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 8 ч./ден.Лицето ще отговаря за извършването на дейности в инвестиционното проектиране и устройственото планиране, както и ще контролира изграждането, поддържането и възстановяването на сгради. Основните задачи, които ще изпълнява архитекта в проекта са разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Проектант–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Проектанта ще провежда проучвания, консултации, проектиране и управление на строителни дейности; ще управлява строителни работи и ще осъществява поддръжката на строителни съоръжения; ще отправя съвети в технологичен аспект относно видовете използвани материали.Проектанта по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Машинен инженер-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Машинния инженер ще провежда проучвания, ще предоставя съвети и ще проектира в производствени сгради по задание на клиенти производствени машини, промишлени съоръжения, оборудване и системи; съветва по и контролира тяхното функциониране, поддръжка и ремонт;ще изучава и консултира относно материали, продукти и процеси.Машинния инженер по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Чертожник-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Чертожникът ще изпълнява функции по подготовка на технически чертежи, карти и схеми от скици, измервания и други данни, ще копира чертежи и рисунки; ще подготвя и коригира работни чертежи от скици и спецификации, изготвени от архитекта и други, разписани в детайли в т.9 на ФК. В периода от1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени трудови договори с поименно посочените лица за съответните позиции спрямо планираната им заетост в проекта, посочена в т.9 на ФК. За позиция Чертожник договора ще бъде сключен с лице, отговарящо на посочените в т. 9 Екип от ФК изисквания, след провеждане на процедура за подбор на персонал. 249 400.00 119 562.09
Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на 11 ДМА:Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,черно-бяло А3-1бр; Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,цветно А3-1бр;Малоформатно принтиращо и копиращо устройство А4-1бр;Лаптоп-Мобилна работна станция-4 бр и Стационарна компютърна конфигурация-4 бр): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 2. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите материални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 11 бр. ДМА, в т.ч.: - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно- бяло формат А3 - 1бр; - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.; - Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр; - Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр. и - Стационарна компютърна конфигурация -4 бр. Предвидените за закупуване по проекта различни принтиращи и копиращи устройства са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по финалното отпечатване и представяне на хартиен носител на различните видове продукти – резултат от съответните услуги, в т.ч. изготвени скици, градоустройствени планове, идейни и работни проекти на жилищни, обществени и промишлени сгради и съоръжения и др. Към настоящия момент, посочените продукти се представят в съответните институции за съгласуване и одобрение на хартиен носител, от където и изискването на клиентите, съответно на такъв да им бъдат изпълнени и предадени. Това от своя страна обосновава изключителната нужда и необходимост на включените в проекта 3 вида принтиращи и копиращи устройства с различни технически и функционални характеристики и за различни формати на разпечатване. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. стационарни компютърни конфигурации също са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Стационарните компютърни станции са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. работно място за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта. Те ще бъдат и основните работни места, където ще се изпълняват пряко действията по реализиране на предприемаческата идея, обхваната в проекта. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. мобилни работни станции са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им, от една страна, при осъществяване на подготвителните действия за осъществяване на услугите, свързани със заснемане на обекта, събиране и обработка на първоначална информация за обекта-поръчка на клиента на място, от друга страна, те са средства за представяне на готовия, разработен 3Д визуализиран проект на място при клиента и при нужда преработката му, доработката му или ревизирането му на място при клиента и спрямо неговите виждания и изисквания относно цялостно оформление и дизайн. Мобилните работни станции е предвидено да са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. мобилна работна станция за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта с оглед различния им профил и с оглед различните функции при разработката и презентацията на съответния проект-задание на клиента. Планирания период на изпълнение на описания втори етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедура чрез публична покана; през 4-ти-5-ти месец ще бъде проведена процедурата и ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 11 ДМА. 0.00 66 915.00
Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 3 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 3 и етап 4 ще бъде осъществена чрез закупуване на 3 ДНА:Софтуер за компютърен дизайн със спец. инструменти-1 бр.;Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране-1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисцип. дизайн на детайлите и конструкцията-1 бр. и чрез наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 3. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите нематериални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 3 бр. ДНА, в т.ч.: - Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр. Предвидените за закупуване по проекта 3 бр. Специализирани софтуери са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности), най-вече в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране, както и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Планираните 3 различни софтуерни продукта са с различни функционалности и характеристики, като всеки един е нужен и изпълнява пряко различна роля в процеса на реализиране на предприемаческата идея, както следва: - Софтуера за компютърен дизайн със специализирани инструменти – е специализирано приложене за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане. Поддържа файлови формати DWG и DXF, както и формати предназначени за обмен на чертефи DWF и DWFx. Има вградени специализирани инструменти за базово проектиране, архитектура, електро инсталации, машинно конструиране, заводско проектиране и сградни инсталации, картография и работа с растерни изображения; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране – това е софтуер за 3Д моделиране, анимация и рендериране, който служи за създаване на фотореалистични изображения, визуализиране на проекти и възможности за визуална реалност. Софтуерът се използва за детайлна визуализация и компютърна графика за индустриален дизайн, дизайн и архитектура и предоставя възможност за рендериране на всички планирани по проекта 4 работни места; - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията – представлява софтуер за мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията, използващ BIM технологията. Има вградени специализирани инструменти за работа на специалности архитектура, сградни инсталации и иконструкции. Планирания период на изпълнение на описания трети етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за избор на изпълнител без провеждане на процедура по указания на УО, подробно описана в т. 10 на ФК; през 4-ти-5-ти месец ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 3 ДНА. Етап 4. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. В посочения етап 4 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи от 1 до 3 ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. Планираните ресурси ще бъдат позиционирани в работно помещение в гр. Пазарджик, за което в бюджета на проекта в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му за период от 17 мес., в т.ч. режийните разходи по него. 0.00 37 496.71
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 4 (дейност 1, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 2 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница - 1 брой): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на 2 услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 13-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираните 2 външни услуги са с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, представляващи предприемаческата идея, реализирана по проекта. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на „фуния“, през която да преминават потенциалните клиенти до извършването на продажба: • Изготвяне на темплейти за първи, втори и трети контакт с клиента; • Определяне на различните канали за продажба; • Изготвяне на стандартизиран формат за анализиране на резултатите и подобряване на процеса по продажби. (2) Маркетингова стратегия и изграждане на разпознаваем бранд - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия. 0.00 24 550.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 11 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 11 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта ДМА – изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Пазарджик, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността 11 стикера. 600.00 590.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).