Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Achieving higher economic growth and creating more and better jobs are key priorities of the EU. In this regard, especially important is the focus on fighting unemployment among the most vulnerable groups in the labor market - young people, long-term unemployed and older people. "New workplaces in “G P G Commerce” Ltd." project aims to contribute to creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons of these most vulnerable groups by providing access to employment for unemployed young people aged up to 29 years, and long-term unemployed and/or inactive people aged over 30, and/or unemployed aged over 54, and/or unemployed with low level of education. The project should achieve: Sustainable employment and providing an opportunity for professional development of 6 unemployed and/or inactive people in the target groups of the project for a period of 12 months. Creating quality labor conditions for new workplaces. Transparency and legality of project activities and promotion of the role of the ESF and HRD OP 2014-2020 in their implementation. To achieve the goals and targets the following activities and measures will be undertaken: 1. Selection and Employment of 6 unemployed and/or inactive persons for a period of 12 months; 2. Equipment of 4 new workplaces; 3. Measures for information and publicity. 4. Organization and management of project activities. Project Duration - 16 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за срок от 12 месеца : Дейността има за непосредствена цел включване в устойчива заетост за срок от 12 месеца и създаване на възможност за професионална реализация на 6 безработни и/или неактивни лица, в т. ч. безработни младежи на възраст до 29 г., и продължително безработни и/или неактивни лица над 30 г., и/или безработни лица над 54 г., и/или безработни лица с ниска степен на образование. В изпълнение на тази цел работодателят ще разкрие 6 нови работни места на пълно работно време в съответствие с нуждите на „Джи Пи Джи Комерс“ ЕООД и ще сключи трудови договори за длъжности, както следва: оперативен счетоводител, един, код по НКПД 33133001; офис мениджър, един, код по НКПД 33413004; оператор на съоръжения за пробиване на дупки, двама, код по НКПД 81132004; общ работник строителство, двама, код по НКПД 9313001. Съгласно НКПД, петият знак от кода на длъжността указва минималното образователно и квалификационно ниво, като "0" е "без изискване за образование или квалификация". Дейността включва подготвителен етап (1-4 проектен месец), в който ще се извършат необходимите правни и фактически действия по разкриване на всяко от 6-те работни места и ще се извърши набиране и/или подбор на лица от целевата група за включване в заетост, и основен етап (2-16 проектен месец) – сключване и изпълнение на трудов договор за всяка от 6-те позиции. Кандидатът предвижда включване в субсидирана заетост на лицата, наети по проекта, за срок от 12 месеца. 47 620.00 47 683.10
Оборудване на новоразкрити работни места: Непосредствена цел на дейността е създаване на качествени условия на труд за три от разкритите работни места, за длъжности „оперативен счетоводител“ - един, „офис мениджър“ - един, и „оператор на съоръжения за пробиване на дупки“ - двама. Качествените условия на труд ще създадат предпоставки за оптимална ефективност и производителност на труда и за удовлетвореност от работата. Това ще се постигне чрез оборудване на работните места, съгласно нуждите, произтичащи пряко от трудовите функции и задължения на съответните длъжности, както следва: Оперативен счетоводител – до момента в дружеството няма такава длъжност и трудова функция. Мястото на работа на оперативния счетоводител е в офиса на фирмата, където следва да бъде оборудвано самостоятелно работно място с офис-мебели и компютър, без които счетоводителят не би могъл да изпълнява длъжностните си задължения, а именно: да поддържа пълни записвания за всички финансови транзакции на предприятието; да проверява точността на документи и записи, свързани с плащания, постъпления и други финансови транзакции; да изготвя финансови отчети за определени периоди; да прилага практически знания в областта на счетоводната отчетност за разкриване и решаване на проблеми възникнали по време на работа; да използва стандартни компютърни софтуерни пакети за счетоводни и подобни изчисления. Офис мениджър - до момента в дружеството няма такава длъжност. Мястото на работа на офис мениджъра е в офиса на фирмата, където следва да бъде оборудвано самостоятелно работно място с необходимите офис-мебели и компютър, без които офис мениджърът не би могъл да изпълнява служебните си задължения, а именно: да координира, възлага и проверява работата по текстообработка, деловодство, работа с телефонни централи; да въвежда данни, да извършва други общи административни дейности; да съставя работни графици и процедури и да координира дейности с други работни звена; да разрешава работни проблеми, да подготвя и представя отчети за извършена дейност и други; да обучава и инструктира служители по въпроси, свързани с техните служебни задължения, процедури за безопасност и фирмена политика; да подпомага набирането, събеседването и подбора на персонал. Оператор на съоръжения за пробиване на дупки (двама) – операторът работи на строителните обекти на фирмата като обслужва машини и съоръжения за пробиване на отвори. Нуждите на дружеството налагат разкриване на едно работно място за оператор за обслужване на машина за диамантеното рязане и пробиване на стоманобетон за направа на технологични и инсталационни отвори, ъглови отвори при рязане на отвори за врати и прозорци, пробиване на отвори с диаметър 600 мм в армиран бетон и всички видове камъни, отвори за тръби, кабелни трасета и въздуховоди, отвори с много големи диаметри за шахти, и съответно – закупуване на такава машина (диамантена пробивна машина). Диамантеното рязане и пробиване на стоманобетон е вписано в основния предмет на дейност на фирмата. Вторият новоназначен оператор на съоръжение за пробиване на дупки ще обслужва– стенорезна система (техника, която е налична във фирмата) и ударно пробивна машина. Ударно пробивната машина дава възможност за пробиване на малки отвори от 3 до 28 мм. в различни материали (бетон, желязо, дърво и др.), чрез ударно, безударно пробиване и къртене. Включително, ударно пробивната машина ще допълни използването на наличната Стенорезна система, при чийто монтаж се изисква стабилно закрепване към стени, подове и т.н., за което е необходимо направата на малки отвори за монтаж на крепителните елементи. Дейността включва подготвителен етап по избор на изпълнител/и - външни доставчици (1-ви-15-ти проектен месец), и основен етап - доставка и въвеждане в експлоатация на активите (7-ми-16-ти проектен месец). 24 457.00 24 455.78
Мерки за информиране и публичност: Дейността има за цел: разгласяване и популяризиране на ролята на Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 за реализацията на проекта; информиране на обществеността относно изпълняваните дейности и постигнатите резултати; постигане на прозрачност при разходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ. Дейността включва набор от информационни и комуникационни мерки и дейности, съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020, които са насочени към широката общественост и участниците в проекта, до които се достига по различни информационни канали. Част от дейностите ще бъде изпълнена от Бенефициента и част ще бъде възложена на външни изпълнители. Дейността се провежда текущо през цялото времетраене на проекта. 1 487.00 1 487.00
Организация и управление на проектните дейности: Дейността има цел: законосъобразност на проектните дейности; изпълнение на целите на проекта и задълженията по ДБФП; обезпечаване на принципа на добро финансово управление – икономичност, ефективност и ефикасност на разходваната по проекта безвъзмездна финансова помощ. Дейността включва съблюдаването на всички изисквания, посочени в Договора за безвъзмездна финансова помощ, Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“, както и приложимото национално и общностно законодателство, което налага сериозно планиране, концентрирани усилия и детайлно познаване на изброените документи. Дейността по организация и управление ще гарантира: придобиване на необходимите ресурси с най-малки разходи, при спазване на изискванията за качество на ресурсите; постигане на максимални резултати от използваните ресурси при осъществяване на проекта; висока степен на постижение на целите на проекта при съпоставяне на действителните и очакваните резултати. Дейността включва подготвителен етап (1-ви месец) по сформиране на квалифициран екип за управление на проекта с опит в подобна дейност и основен етап (1-16-ти проектен месец) – същинската организация и управление на проектните дейности. Дейността се осъществява през цялото времетраене на проекта 8 150.00 8 150.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).