Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project intend to provide integrated services for persons over 65 years of inability for self-service and also persons with disabilities to combine complex steps towards providing long-term care, including social and health services in the community or at home. The main objective is to improve the quality of life of elderly and disabled, by creating conditions and support for the effective exercise of their right for independent living and social inclusion, according  their rights, and  compling  with their specific abilities and needs. The project proposal will provide a real opportunity for returning  to the labor market of people who care for  their relatives .  Implementation of the project activities will be building  new center for hourly service provision for social inclusion in the community or at home, in one way  to provide integrated services for people over 65 years with inability for self service  and for a  people with disabilities and  in another way  to provide employment  to unemployed people of working age.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, координиране, управление и администриране на проекта: С цел ефективно управление и реализиране на проектните дейности, ще бъде сформиран екип, които да координира и администрира проектните дейности в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Членовете на екипа ще работят за осигуряване на необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на процедурите, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО в екипа на проекта ще бъде включен юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за СМР, доставки и/или услуги предвидени по проекта. За осигуряване на подкрепа при администриране и реализиране на дейностите по проекта и осигуряване качеството на изпълнение на проекта, председателя на УС на партньорската организация ще взема участие в работните срещи на екипа на проекта. 40 041.95 159 046.95
Набиране на експерти: Предвиждаме набиране на екип от експерти: обучител за провеждане на десетдневно въвеждащо обучение за персонала на Центъра; обучител за провеждане на двадесетдневно обучение на лицата предоставящи социални услуги; психолог за осъществяване на психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги, по два дни месечно; супервизор за осъществяване на супервизия на персонала на Центъра и на лица предоставящи социални услуги; методик и асистент методик за разработване на методика за дейността на Центъра, както и рехабилитатор за директна работа с потребителите в домашна среда. 0.00 0.00
Набиране на персонал на центъра: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един координатор грижи за възрастни хора в общността, двама сътрудници социални дейности, един медицински специалист 1/2 щат и един хигиенист 1/2 щат. 0.00 0.00
Набиране на лични асистенти за работа с потребителите: Дейността включва набирането на лични асистенти за предоставяне на социални услуги на потребители в общността или в домашна среда. 0.00 0.00
Разработване на методология за дейността на центъра: За гарантиране качеството и мултидисциплинарния подход на предоставяните в Центъра услуги , проекта предвижда разработване на детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги за потребители. Чрез прилагане на иновативни методи и практики, ще бъде осигурена възможност за избор на услуги и помощ при вземане на решения, коя е услугата, която в максимална степен отговаря на потребностите на потребителя. Методологията ще включва разработването и прилагането на комплекс от дейности, насочени към улесняване достъпа до здравни услуги, психологическа подкрепа, социални услуги в общността и подкрепа на социалното изключване на лицата с увреждания и лицата над 65 г. възраст в невъзможност за самообслужване. 4 254.40 4 254.48
Обучение на екипа на центъра: Проекта предвижда организиране и провеждане на 5 дневно въвеждащо обучение, за екипа на Центъра - 5 човека. Провеждането на предвиденото по проекта обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. 247.85 1 980.84
Обучение на лични асистенти: Провеждане на 10 дневно обучение на личните асистенти - 30 лица, разделени на две групи по 15 човека. Дейността по провеждане на предвиденото обучение, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. 2 548.92 0.00
Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите. Изготвянето ще се осъществи на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще е в рамките на два месеца от стартирането работата на Центъра, като от общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 50 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи", като ще бъдат направени нови оценки на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 11 лица. 3 230.46 0.00
Извършване текущ ремонт на помещения: Предвиждаме текущ ремонт на част от предоставените помещения в сградата на Младежки дом в гр. Грамада. Сградата е публична общинска собственост, предоставена за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 335, взето с Протокол № 51/28.05.2015 г. Сградата е едноетажна, като общата площ на помещенията е 455 кв.м., а Центъра ще се ситуира на площ от 81,82 кв.м. Текущият ремонт е необходим, поради факта, че състоянието на помещенията не позволява нормално предоставяне на комплекса от социални услуги и обособяване на работни места за екипа на Центъра. 24 600.00 49 200.00
Обзавеждане и оборудване на Центъра: За създаване на нормална работна обстановка за служителите на Центъра и оптимални условия за предоставяне на социалните услуги за потребителите, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др. 20 980.00 41 913.89
Работа на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда: Дейността на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки на лицето да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; подкрепа изразяващеа се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи; осигуряване на психологическа подкрепа при поведенчески проблеми за лица, които нямат като водещ проблем психично разстройство, осигуряване на рехабилитационна терапия, според нуждите на конкретния потребител, улесняване достъпа до здравни услуги и развитие на индивидуални здравни и социални услуги, създаване на условия за успешна социална интеграция на хората с увреждания, Осигуряване на супервизия от външен експерт, за персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители и др. 397 784.52 268 934.91
Информация и публичност на проекта: За осигуряване на необходимата информация и публичност за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата, ще бъдат изготвени и отпечатани 500 бр. листовки, 150 бр. плакати и 500 бр. брошури. Чрез тях ще осигурим информиране на местната общественост за ролята на ЕС и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Изработка на 3 бр. табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За оповестяване на предстоящи събития и дейности по проекта ще бъдат изработени и отпечатани 50 бр. обяви, които ще бъдат разпространени в административния център на Общината и прилежащите и населени места. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО. 2 928.00 5 856.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).