Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 246 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to support, train and consult young entrepreneurs thus to create new sustainable jobs and provide employment to unemployed and inactive persons and will stimulate the development of a more competitive economy.

Specific objectives of the projects:
- Preparation of persons wishing to develop their own business, incl. unemployed and working persons , for planning and starting their own business and self-employment;
- Providing comprehensive consulting services aiming is assisting target groups in the development and assessment of their entrepreneurial ideas, the acquisition of necessary management and business development know how and development of business ideas into viable plans for the realization of real economic activity;
- Providing support for starting a real business and finding appropriate funding sources, access to services and mentoring for business development.

For the successful implementation of the project and achieving its goals the following activities areforeseen
Activity 1: Informing and motivating for the development of private business and entrepreneurship
Activity 2: Conduct training for "Start Your Own Business"
Activity 3: Provide individual consulting to young entrepreneurs 

It is envisaged that the project will be completed for 24 months and constitute a set of measures, with which shall be trained 80 persons on subject "Start Your Own Business" , will be provided consultations to 100 young entrepreneurs , as it is expected at least 20 of them to start their own business after completing their participation in to the project. At least 70% of these will be persons under 29 years and at least 70% of them will be unemployed and inactive persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност Информиране и мотивиране за развитието на самостоятелна стопанска дейност и предприемачество: Дейността ще се изпълни на два етапа, както следва: Етап 1 Подготвителен (Първи - втори месец) В обхвата на този етап се включва изборът на външни изпълнители на дейността. Тази дейност ще се извършва от екипа за управление на проекта. Етап 2 Провеждане на обучения (трети - двадесет и втори месец) Избраният външен изпълнител съвместно с ръководството на "Ем Енд Есс Проджектс" ООД предвижда да набира подходящи представители на целевата група съобразно предварително определените критерии и териториален обхват. Популяризирането ще се извършва посредством различни канали в т.ч. чрез: - съвместно с местните ТД на ДБТ в т.ч. ДБТ - Айтос, ДБТ - Бургас, ДБТ - Елхово, ДБТ - Карнобат, ДБТ - Нова Загора, ДБТ - Сливен, ДБТ - Ямбол, ДБТ - Бургас - Юг, ДБТ - Стара Загора; - чрез публикации в медиите и интернет сайтове - ще бъдат извършени минимум 20 информационни публикации ; - чрез директни съобщения, комуникация и разпространение по всички възможни канали за информация. Планира се да бъдат проведени периодични мотивационни срещи и групово професионално ориентиране към инициативи за предприемачество. Тези дейности ще бъдат извършвани пред аудитория от безработни, неактивни и заети лица в различни населени места част от Югоизточен регион. Мотивационните срещи ще се организират периодично. Освен груповите срещи ще се проведат и индивидуални срещи при необходимост с част от потенциални участници в проекта. Индивидуални срещи ще бъдат необходими предимно за неактивни лица и за хора, които имат нужда от допълнителна увереност, за включване в проекта. В обхвата на дейността са заложени минимум: - 30 срещи с представители от ТД на ДБТ, - 20 информационни публикации в медии в т.ч. интернет сайтове, - 8 мотивационни срещи и групово професионално ориентиране. 19 000.00 19 000.00
Дейност Провеждане на обучения за "Стартиране на собствен бизнес" : Дейността ще се изпълни на два етапа, както следва: Етап 1 Подготвителен (Първи - пети месец) В обхвата на този етап се включва изборът на външни изпълнители в т.ч избор на обучител/и, избор на помещения за провеждане на обученията, доставка на материали и други. Тази дейност ще се извършва съвместно от екипа за управление на проекта и служител, ангажиран изцяло с организацията и извършването на дейностите по проекта назначен на трудов договор. Същият ще бъде назначен на длъжност 2424 6001 "Експерт, обучение и квалификация". След като бъдат избрани обучителите по проекта, същите трябва да изготвят необходимите обучителни материали, ролеви игри, примери и презентации, които ще бъдат използвани по време на самото обучение. Специалист "Експерт, обучение и квалификация" ще организира отпечатването и окомплектоването на необходимите обучителни материали. Етап 2 Провеждане на обучения (шести - двадесет и трети месец) По проекта се планира да бъдат организирани и проведени обучения на тема "Стартиране на собствен бизнес". Лицата, които ще бъдат включени в обученията трябва да не са преминавали аналогично обучение по друг проект и да нямат завършено висше образование по предприемачество, бизнес и стопанско управление. Планира се да бъдат обучени 80 лица, организирани в малки групи на обучение, всяка от които ще включва между 5-10 души. Същите ще се организират в 8-12 групи в различни населени места на територията на Югоизточен регион в поне 4 различни общини от региона. Всички обучения ще бъдат с продължителност 40 учебни часа. Същите ще бъдат провеждани изцяло съобразно приложената програма за обучение и ще са в продължителност между 5 и 10 дни. Всеки обучаван ще получи материали за обучение и Сертификат за преминато обучение "Стартиране на собствен бизнес". Дейностите по текущо определяне на дата за провеждане на обучението, включване на обучаеми лица в група, окомплектоване на документи, организация на залата за провеждане на обучението, организиране командировките на обучителите и технически лица ще се извършва изцяло от "Експерт, обучение и квалификация" по проекта. 49 694.62 57 495.85
Дейност Предоставяне на индивидуални консултации на млади предприемачи: Дейността ще се изпълни на два етапа, както следва: Етап 1 Подготвителен (Първи - шести месец) В обхвата на този етап се включва изборът на външни изпълнители в т.ч избор на обучител(и)/консултант(и), избор на помещения за провеждане на обученията, доставка на материали и други. Тази дейност ще се извършва съвместно от екипа за управление на проекта и "Експерт, обучение и квалификация". След като бъдат избрани обучител(и)/консултант(и) по проекта, същите трябва да изготвят необходимите помощни материали, които ще бъдат използвани по време на консултациите. Специалист "Експерт, обучение и квалификация" ще организира разпечатването и окомплектоването на необходимите обучителни материали. Етап 2 Провеждане на обучения (седми - двадесет и четвърти месец) Консултантски услуги ще се предоставят индивидуално на всеки млад предприемач. В обхвата на тази дейност ще се окаже съдействие за подготовка за самостоятелна стопанска дейност, и дейности за подкрепа, в т.ч.: - консултации за разработване на бизнес идеи, съобразени с индивидуалните желания и умения на лицата от целевата група; - преценка на жизнеспособност на бизнес идеите и кандидат-предприемачите; - консултации и менторство за подготовка на управлението на бизнес дейността, вкл. за създаване на бизнес контакти; подпомагане достъпа до мрежи, насърчаващи бизнес развитието и др. и подготовка на бизнес планове от лицата; - консултации и насочване към кандидатстване за финансиране на дейността от налични финансови източници, в т.ч. финансови инструменти на ОП РЧР; - подготовка на документи за регистрация на стопанска дейност, вкл. юридическа помощ- счетоводни консултации От консултантските услуги ще имат възможност да се възползват 100 лица, които притежават необходимите базисни познания. Консултациите ще се извършват индивидуално и ще са с продължителност до 40 уч. часа за всеки включен в дейността. Консултации ще се извършват по график в населените места, от които са консултираните лица или в населено място, което е най-удобно за лицата, но в рамките на териториалния обхват на настоящия проект. 105 007.78 97 206.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).