Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

Providing a warm meal in the municipality of Elena
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на хранителни продукти: Съгласно чл. 14, ал.5, т.2 от ЗОП за доставки или услуги под 20 000 лв. без ДДС, възложителите не са длъжни да прилагат процедурите по ЗОП и реда на Глава осма „а”. В тези случаи възложителя директно си избира изпълнител, с който ще сключи писмен договор, чрез така нареченото директно възлагане. Договорът ще се сключи след одобрение на проектното предложение и ще влезе в сила пет работни дни, преди реалното предоставяне на услугата топъл обяд. За целта социалният работник на Домашен социален патронаж, предварително изготвя меню за следващата седмица. На база на изготвеното меню се прави списък на хранителните продукти, които са необходими за приготвянето на храната. Заявката се подава по телефона на избрания изпълнител, който доставя продуктите в последния работен ден предхождащ седмицата на предоставянето на услугата топъл обяд. След заявяване на необходимите количества хранителните продукти, същите ще се доставят в кухненската база на Домашен социален патронаж от фирмата изпълнител. Материално отговорното лице на ДСП ще ги приема, засклажда и изписва за приготвяне на ястията. Приемането на храните се извършва по начин, който не допуска замърсяването им. Приемат се само храни със запазени опаковки, незамърсени, етикетирани и маркирани. Съхранението на продуктите и храните ще става в складовото помещение, по групи и видове - в съответствие с препоръчания температурен режим. За осигуряване на безопасно, разделно съхранение на хранителни продукти изискващи ниски температури, в склада на ДСП са разположени вертикална хладилна витрина и 3 броя фризери. Продуктите, които не изискват специални температурни условия на съхранение ще се складират на обособени стелажи и защитени от достъп на вредители. В склада за съхранение продуктите, храните се подреждат разделно, като не се допуска смесване и взаимно замърсяване. Разходно оправдателните документи за закупените хранителни продукти ще бъдат издавани на Община Елена, която ще извършва разплащането с доставчиците по банков път. С цел осигуряване на балансирано и качествено хранене ще се доставят основните типове храни: меса, млечни продукти, бобови, зеленчуци и плодове, които ще са придружени със сертификат за произход, качество, срок на годност. 5 796.00 6 056.46
Осигуряване на топъл обяд: област Велико Търново, община Елена, град Елена, ул. „арх. Миланов „ № 3 289.80 0.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: Социалният работник от персонала на Домашен социален патронаж изпълнява и други съпътстващи услуги, освен основните си задължения. Периодично веднъж месечно обхожда потребителите на ДСП, като следи за тяхното здравословно състояние, закупува необходимите им медикаменти, посредничи с личните им лекари, плаща сметките им, организира честването на лични тържества и др. Капацитета за предоставяне на съпътстващите мерки е един социален работник. Социалният работник ще отчита извършените от него дейности с изготвянето на протоколи за всеки един консултиран потребител. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).