Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The project aims to increase the energy efficiency in municipal buildings of educational infrastructure in the town of Karnobat. The planned activities are aimed at updating and implementation of energy saving measures in School "P.R.Slaveykov" Kindergarten "Yana Laskova" and an auxiliary building of the school "Hristo Smirnenski". The target groups targeted by the project are a total of 436 children and students studying in two schools and kindergarten, as well as 45 people staff. The planned project duration is 24 months. This draft direct impact on target groups, contributing to:
• reduce energy costs and provide required thermal comfort for occupants as a result of implementation of energy efficiency measures. It will also improve the performance of these buildings by improving outdated buildings and build equipment to facilitate access for people with disabilities.
• improving educational infrastructure and create conditions for a comfortable working environment for staff and to provide quality educational services to students and trainees children in school "P.R.Slaveykov", "Hristo Smirnenski"- auxiliary building and kindergarten "Yana Laskova" in the town of Karnobat.
• providing equal opportunities for children from all social groups and disadvantaged groups.
• motivating students to attend classes. In the medium term will impact on improving the educational characteristics of the population and as a result the level of unemployment.
• reducing emissions of CO2 into the atmosphere as a result of implementation of energy efficiency measures. Replacement of wood stoves and coal used in school "P.R.Slaveykov" with heating boiler with wooden pallets will also help to reduce greenhouse gas emissions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на вътрешен мониторинг по отношение на външните изпълнители. Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор на проект; 3. Координатор „инфраструктура”; 4. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация 11 400.00 11 399.81
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: • Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за сградите на ОУ „П. Р. Славейков”, ОУ „Христо Смирненски” - спомагателна сграда и ЦДГ „Яна Лъскова”; • Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; • Одит на проекта; • Информация и публичност по проекта; • Избор на консултант за извършване на оценки съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. 0.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност по проекта: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и комуникация ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП. Ще бъдат извършени следните дейности за популяризиране на проекта: • Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; • Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; • Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта за енергийна ефективност на гр. Карнобат и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; • Изработка и поставяне на 3 бр. билборда на обекта по време на строително-ремонтните дейности и 3 бр. постоянни обяснителни табели при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 4 800.00 5 760.00
Дейност 4: Инженеринг - проектиране и изпълнение на строителни и монтажни работи в сградите на ОУ „П. Р. Славейков”, ОУ „Христо Смирненски” - спомагателна сграда и ЦДГ „Яна Лъскова: В рамките на предвидената дейност ще бъде включено: - Разработване на работни/технически проекти за нуждите на енергийното обновяване на сградите на ОУ „П. Р. Славейков”, ОУ „Христо Смирненски” - спомагателна сграда и ЦДГ „Яна Лъскова". Ще бъдат изготвени работни/технически проекти. В последствие проектите ще бъдат оценени за съответствието им със съществените изисквания на строежите с комплексен доклад от лицензирана фирма – консултант. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследванията за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградите с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“ и имат пряк екологичен ефект, както и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Ще бъде избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление. Проектите ще бъдат съобразени с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. - Осъществяване на авторски надзор Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. - Изпълнение на строително-ремонтни дейности, внедряване на мерки за енергийна ефективност. Предвижда се да бъде изпълнено следното за сградите на ОУ „П. Р. Славейков”, ОУ „Христо Смирненски” - спомагателна сграда и ЦДГ „Яна Лъскова": - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят, упражняващ строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя – Община Карнобат. - Въвеждане на обектите в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към тях се прилага изготвения окончателен доклад за обектите от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. 596 858.98 677 139.04
Дейност 5: Финансов одит на проекта.: Предвидено е извършването на финансов одит на проекта от дипломиран експерт-счетоводител, регистриран одитор или специализирана одиторска компания. Това ще стане след окончателно приключване на заложените дейности по проекта. Докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: • Прозрачност на информацията при реализацията на проекта; • Съдействие и мониторинг на счетоводителя по проекта както при осчетоводяване на всички документи свързани с изпълнението на проекта така и при изготвяне на текущите отчети към финансиращата организация; • Стриктно спазване на Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. По време на изпълнение на проекта ще бъде събрана необходимата информация за предварителния анализ от страна на одитора и за запознаването му с проекта, целите и изискванията. На вниманието на одитора ще бъдат представени всички необходими финансови документи, въз основа на които той трябва да даде своето мнение за разходване на средствата. На негово разположение ще бъде и счетоводителя на ръководния екип, който да сътрудничи при анализа на информация. Целта е одиторският доклад да не съдържа забележки, модифицирано мнение или отказ от изказване на мнение. 4 000.00 887.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).