Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-услуга)
(Дейността ще бъде осъществена чрез:
- наемане на квалифициран персонал - 3 лица;
- закупуване на ДМА и на материали;
- външни услуги за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация;
- наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез:
1.Наемане на квалифициран персонал - 3 бр.:
В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъде наето още 1 лице на ТД.
Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на архитектурно заснемане, за изготвяне на идеен проект и триизмерна визуализация, за изготвяне на триизмерни прототипи, за разработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор, в т.ч. за правилно протичане на всички процеси и всички други,съпътстващи операции и дейности до предоставяне на краен продукт на клиента. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА.
2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следното оборудване:
2.1. Компютърно оборудване
- Стационарна работна станция - 3 броя - необходими за създаване на технологични предпоставки за изготвяне на идейни и работни проекти, както и за работа със специализирани програмни продукти, в т.ч. с продукти за генериране на триизмерна визуализация. Необходимо е обезпечаване на екипа с високотехнологични работни станции с оглед на обстоятелството, че програмните продукти, които се използват за целите на интериорния дизайн, изискват голяма изчислителна мощ и памет.
- Сървър - 1 брой - за осигуряване на необходимите технологични предпоставки за сигурно съхранение на данни - в процеса на работа се генерират чертежи, проекти и триизмерни визуализации под формата на файлове с големи размери, което налага осигуряване на сървър, на който да се съхраняват идейните проекти, триизмерните визуализации и в последствие - работните проекти. Сървърът ще осигури сигурност на данните и устойчивост на предприемаческата идея.
2.2. Фотографско оборудване - Фотографското оборудване е необходимо за създаване на технологични предпоставки за висококачествено и професионално архитектурно заснемане на обекти, за които ще бъде изготвян проект за интериорен дизайн. В тази връзка е планирано закупуването на:
- Фотоапарат - 1 брой
- Обектив: вид 1 - 1 брой; вид 2 - 1 брой;
Планираните за закупуване са 2 вида обективи с различни технически характеристики, определящи тяхното предназначение и препоръчителна употреба в зависимост от условия на средата и вида на фотографиите, в т.ч. според близостта на заснемане.
Обектив вид 1 е широкоъгълен обектив, подходящ за панорамни снимки на обекти, докато Обектив вид 2 е необходим за заснемане на по-близко разстояние и за занемане на детайли.
Двата вида обективи ще се използват с планирания за закупуване фотоапарат.
2.3. Оборудване за прототипиране:
- 3д принтер - 1 брой - като част от работните проекти, освен триизмерни визуализации, се налага и триизмерно прототипиране, особено при продуктов дизайн, както понякога и при жилищния и обществен интериор. За целта е планирано закупуване на 3д принтер, с който да се създават триизмерни прототипи на интериорните решения и обхванатите от тях продуктови дизайни в рамките на процеса на предоставяне на услугата-обект на предприемаческата идея.
3.Закупуване на материали - в рамките на проекта е предвидено закупуването на материали за влагане в планирания за закупуване 3д принтер, които, в този смисъл, са предназначени пряко за влагане в производствения процес по реализация на услугата - обект на предприемаческата идея.
/продължение - част 2/ |
246 490.00
|
111 894.77
|
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-услуга)
(Дейността ще бъде осъществена чрез:
- наемане на квалифициран персонал - 3 лица;
- закупуване на ДМА и на материали;
- външни услуги за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация;
- наето работно помещение) - ЧАСТ 2:
Планирано е закупуването на 13,5 кг. материали за 3д принтер - различни цветове биоразградими и рециклируеми полимери, които са необходими за периода на изпълнение на проекта в съответствие с производствения капацитет и плановете на дружеството за реализация на услугата на пазара. Планираните за закупуване материали допринасят непосредствено за реализирането на ПИ, в частност - за създаването на триизмерни прототипи на интериорни дизайнерски решения и обхванати от тях продуктови дизайни, като неразделна част от процеса по предоставяне на услугата с оглед на нейната специфика.
4.Външни услуги (ВУ) за:
4.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ:
ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар
и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация.
4.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, форма за запитвания.
С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи.
При предоставяне на ВУ ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация.
5. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността, свързана с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 15 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. |
0.00
|
118 577.57
|
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 13 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност.
С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда:
- при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.
По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като:
-към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа.
- постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение.
- ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора.
С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. |
700.00
|
645.50
|