Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на 9 безработни и/или неактивни лица: Осигуряване на заетост на 9 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца и повишаване на тяхната пригодност за заетост и качество на живот. Кандидатът е фирма с опит и утвърдени позиции в търговията с лабораторно оборудване, химикали и консумативи.
За изпълнение на нарасналия брой поръчки за комплексно обзавеждане и оборудване на лаборатории от различни браншове кандидатът има необходимост да назначи на трудов договор, на пълно работно време допълнителен персонал. С настоящото проектно предложение се предвижда да бъдат разкрити 9 работни места за следните длъжности:
- експерт търговия, НКПД 24216006 - 4 РМ ;
- графичен дизайнер , НКПД 21663008 - 1 РМ;
- техник електронна техника, НКПД 31143007 - 1 РМ,
- стоковед, НКПД 43212018 - 1 РМ;
- снабдител, доставчик, НКПД 43212021 - 1 РМ;
- счетоводител, оперативен, НКПД 33133001 - 1 РМ;
на които ще бъдат назначени на трудов договор, на пълно работно време 9 безработни и/или неактивни лица. Всички длъжности са в съответствие с основната дейност на фирмата:
4 търговци, 2 от които посещават клиентите с цел презентации, участия в изложби, конференции , симпозиуми отговорни за сектори "Води и химия" и "Зърно и храни" и двама, които подготвят документи за участие в обществени поръчки, оферти и др. търговски документи;
eдин техник, който ремонтира и поддържа на доставеното лабораторно оборудване;
един стоковед и един снабдител, отговорни за доставките, съхранението и изписването на материали и оборудване;
един оперативен счетоводител за водене на първично счетоводство и стокови финансови ревизии.
Разходите за възнаграждения за всяко лице ще бъдат определени в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 за период от 12 месеца.
Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи:
1. Подаване на заявка за свободните работни места в дирекция ”Бюро по труда”, обява в медиите и в специализираните сайтове за работа;
2. Подбор на кандидатите;
3. Запознаване на кандидатите с длъжностната характеристика на работното място;
4. Изготвяне на трудови договори на избраните кандидати;
5.Провеждане на въвеждащо обучение и инструктаж на наетите лица;
6. Изготвяне на присъствени форми за действително отработеното време от наетите лица, начисляване и изплащане на трудовите им възнаграждения, осигурителни вноски и данък. |
118 633.80
|
96 994.56
|
Обзавеждане и оборудване на работните места: Цел на дейността: Създаване на подходящи условия на труд за качествено и в срок изпълнение на трудовите задължения на новоназначените 9 лица в ЕТ "Гея ’99-Йовка Йорданова".
- За работно място на експерт търговия (4 РМ) е предвидено да се закупи следното обзавеждане и оборудване: Бюро - 4 бр., Офис стол - 4 бр., Лаптоп - 4 бр. за обработка на информация и пълно обслужване на клиенти извън офис, Монитор - 4 бр. за обработка на информация пълно обслужване на клиенти в офис, Операционна система -4 бр., Офис пакет – 4 бр.,Клавиатура – 4 бр., Мишка – 4 бр., Чанта за лаптоп – 4 бр., 3 в 1 Принтер скенер копир - 1 бр. за обща работа на всеки служител;
- За изпълняване на сервизната дейност- поддръжка, ремонт, гаранционно и след гаранционно обслужване за работното място на Техник, електронна техника е предвидено да се закупят следните инструменти и обзавеждане: Комплект гедоре 187 части в куфар с 4 етажа. - 1 бр., Акумулаторен винтоверт - 1 бр., Ударна бормашина - 1 бр.; Комплект малки отверки със сменяеми накрайници, 34 части - 1 бр., Зегер клещи- 1 бр., Клещи резачи - 1 бр., Поялник терморегулеруем със стойка /станция/ , 48W/220V, с 3 накрайника - 1 бр., Мултицет - 1 бр., Шублер - 1 бр.,Бюро -1 бр., Лаптоп - 1 бр., Чанта за лаптоп - 1 бр., Клавиатура - 1бр., Мишка -1 бр.;
- За обезпечаване на дейността на снабдителя е необходимо да се закупи следното оборудване: лекотоварен автомобил с пълно ADR оборудване, което позволява дa се транспортират химически реактиви с клас на опасност. До момента дейността за доставка на материали се извършва от спедиторски фирми, чийто трaнспортни средства са оборудвани с ADR. Увеличения обем на доставките и големите разходи за транспортни услуги предполагат закупуването на автомобил, оборудван с ADR, което ще доведе до повишаване на рентабилността на компанията; Транспалетна количка - 1 бр. и Платформена количка - 1 бр., Бюро – 1 бр., Настолен компютър – 1 бр., Монитор – 1 бр., Клавиатура – 1 бр., Мишка -1 бр., Операционна система -1 бр., Офис пакет – 1 бр., Складова програма – 1 бр.;
-За обезпечаване работата на РМ стоковед е предвидено закупуването на:Бюро - 1 бр., Офис стол - 1 бр., Настолен компютър - 1 бр., Монитор -1 бр.,3 в 1 Принтер скенер копир - 1 бр.за пълно обслужване на клиентите; Клавиатура – 1 бр., Мишка -1 бр., Операционна система -1 бр., Офис пакет – 1 бр., Складова програма – 1 бр.
-За работно място на графичен дизайнер е предвидено да се закупи следното обзавеждане и оборудване: Бюро - 1 бр., Офис стол -1 бр., Компютърна система за дизайн (настолен компютър) - 1 бр.,Монитор – 1 бр., Операционна система -1 бр., Офис пакет – 1 бр.,Клавиатура – 1 бр., Мишка – 1 бр., Лиценз за ползване на ПП CoralDRAW -1 бр.;
-За обезпечаване работата на РМ счетоводител е предвидено закупуването на :Бюро - 1 бр., Офис стол – 1 бр, Настолен компютър - 1 бр. , Монитор -1 бр., Клавиатура – 1 бр., Мишка -1 бр., Операционна система -1 бр., Офис пакет – 1 бр., Складова програма – 1 бр.
За постоянна връзка и навременна комуникация между отделните звена във фирмата и с клиентите е необходимо закупуване на телефони апарати - 9 бр., Калъф за телефон – 9 бр.
За всички работни места е необходимо да се закупят Скрийн протектор – 9 бр.,
За цялостното подреждане и обвързване на обзавеждането на работните места е необходимо да се закупят Контейнер с 3 чекмеджета – 3 бр., Челен панел за бюро – 3 бр., Шкаф с две врати – 2 бр., Шкаф с две врати и 1/2 открити рафтове – 6 бр., Шкаф с две врати (висок) – 2 бр. |
56 440.36
|
56 141.82
|