Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

The overall objective of the project proposal is to provide employment for 11 unemployed persons while promoting the social inclusion of some of the most vulnerable groups in the labor market and help fight poverty in the Northwest region of the Republic of Bulgaria. The main task is to achieve sustainable integration in the labor market of unemployed and inactive people. With unemployed will be concluded contracts, respectively - 1 driver car up to 9 seats, 4 junior accountants, 5 project manager and 1 accountant operational.
With the implementation of the project will create an economy based on knowledge and will increase the competitiveness of newly hired persons through training to acquire or enhance their qualifications. Training and employment in the Bulgarian Association of Small and Medium Enterprises (BAMSP) will increase economic activity and ensure sustainable employment as 50% of newly hired persons will be signed permanent contracts after completion of the project activities.
Individuals will undergo training in key competency. Teaching qualification, which will be provided to individuals will be the acquisition of third degree level of qualification of the profession, respectively - "Operational Accounting» for the four junior accountants and "Office Manager" for five persons appointed to the position of Project Manager . After completion of training, the successful will receive a certificate of acquired professional qualifications and experience. At the same time students will be included in the employment of the company for a period of 12 months in the regional office of BAMSP in the city Vidin and / or central office located in the city. Sofia.
Payroll individuals will acquire new knowledge and key competencies required for future developments in the labor career as increasing their adaptability and competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За да се осигури безпроблемното и прозрачно управление на проекта, проектната идея включва създаване на екип за организация и управление на проекта. Екипът включва ръководител на проекта, координатор на проекта и счетоводител на проекта, които ще бъдат ангажирани от първия месец на изпълнение на проекта. Експертите ще сключат граждански договори с организацията, които ще бъдат с продължителност до края на изпълнение на поставените им задачи, които ще приключат с успешната реализация на проектното предложение. Дейността на екипа ще бъде свързана с назначаване на безработни/неактивни лица, цялостното изпълнение на проектните дейности, които включват: - провеждане на процедури за доставка на оборудване и обзавеждане, както и на автомобил; - изработка и доставка на материали за визуализация на проекта; - коректна финансова и счетоводна отчетност на проекта; - оказване на подкрепа на обучаващата организация за провеждане на обучение на новонаетите лица, чрез което ще се повишат знанията на новите служители в организацията; - организиране на документацията по проекта; - подготовка на месечни отчети, включващи изпълнени задачи и т.н. Освен гореизброените задължения, експертите ще бъдат ангажирани и с коректното изпълнение и отчитане на всяка една дейност пред Договарящия орган. Те ще подготвят междинни и окончателен отчети и искания за плащане, които ще включват изпълнените дейности по проекта. Част от материалите и консумативите, които ще бъдат закупени за изпълнението на дейността са: папки джоб 50бр., класьори 25бр, хартия А4 -10 пакета, гуми 4бр, линии 10бр., моливи 5бр., химикалки 30бр., лепило 6бр., острилки 4бр., CD маркер - 12бр,телчета за телбод машинка 23бр, органайзери 20 бр., телбод 5бр., антителбод 5бр., пинчета 23бр., перфоратори 10бр., PVC органайзер 20бр., папки клипфайл 23бр., клипборд 20бр., тетрадки 30бр., архивна кутия и кашон 16 бр., разделители - 20бр., кламери - 25бр., ножици 4бр, диспенсъри 15 бр, коректрори – лента 10 бр, самозалепващи листчета 35 бр., поставки за бюро 7бр., кабари 14бр, поставка за кламери 5 бр, самозалепваща лента 120бр, пликове 25бр., СD 30бр, настолни калкулатори 5бр., флаш памет 6бр., кутии за дискове 4бр. и други. 18 000.00 18 001.24
Публичност на проекта: Дейността е свързана с популяризиране на проекта с цел да бъде представена пред обществеността – програмата, финансовата подкрепа, която се получава от ЕС, проекта със заложените в него цели, планираните дейности и постигнатите резултати. С изпълнението на дейността ще се гарантира прозрачност на целия процес на изпълняваните дейности. БАМСП е отговорен за информирането на широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фондовете. Проектът ще бъде съпроводен от редица дейности, които ще представят и популяризират изпълнението и постигнатите резултати. За изпълнението на дейността ще бъдат изработени две информационни табели, които ще бъдат поставени пред регионалния офис на БАМСП в град Видин и пред централния офис в град София. Освен табелите, по проекта ще бъдат изработени по 50 броя визитни картички за всяко от новонаетите лица, на гърба, на които ще бъде поставена и кратка информация за проекта и полученото финансиране. Предвижда се още да бъдат изработени 30 броя рекламни брошури, 50 броя папки, 20 броя плаката и стикери за закупеното оборудване и едно светещо рекламно табло. Проектът да бъде представен в електронни сайтове и местни медии като се предвижда да бъде създаден и собствен електронен сайт. В бюджета на проекта са предвидени финансови средства за закупуване на описаните материали за визуализация, както и за изработка на интернет сайт, организиране на събития за информиране обществеността за получената подкрепа и публикуване на материали в местните медии. 3 600.00 3 600.00
Подбор на представителите на целевите групи и осигуряване на заетост: Подборът на представителите на целевите групи ще бъде насочен към безработни и неактивни лица между 30 и 54г. и над 54г. с висше или по-ниска степен на образование и безработните младежи на възраст до 29г.(вкл.) със завършено висше или по-ниско образование. Представителите на целевите групи ще бъдат регистрирани в Дирекция Бюро по труда, безработни и/или неактивни лица. Подборът ще се осъществи чрез прилагане принципа на равнопоставеност и липса на дискриминация като всяко едно от лицата ще бъде включено в конкурс за подбор на кандидати, за обявените позиции от предварително назначена комисия. В състава на комисията ще вземат участие представители на Българска асоциация на малките и средни предприятия, които са част и от екипа за организация и управление на проекта. След проведените интервюта, в определен срок, комисията ще излезе с окончателно решение и ще се свърже с одобрените кандидати. При подбора ще се вземат предвид изискванията към всяка от обявените свободни позиции в организацията, както следва: - Младши счетоводител (четири свободни позиции) Кодът на длъжността спрямо Националната класификация на професиите и длъжностите (НКПД) е: 24114006. Минималното образователно и квалификационно ниво за заемане на длъжността е завършено "средно образование". - Мениджър, проекти (пет свободни позиции), НКПД: 24215027. Минималното образователно и квалификационно ниво за заемане на длъжността е "специалист по..", но предвид осигуреното обучение по професионална калификация на тази длъжност ще бъдат наемани и лица с по-ниска степен на образование. - Шофьор, товарен автомобил (една свободна позиция), НКПД: 83322010. Минималното образователно и квалификационно ниво за заемане на длъжността е завършен 10-ти клас. Кандидатите трябва да притежават свидетелство за управление на МПС. -Счетоводител, оперативен (една свободна позиция), НКПД: 33133001. Минималното образователно и квалификационно ниво за заемане на длъжността е завършено средо образование или придобито право за явяване на държавни зрелостни изпити за завършване на средно образование; Минимални изисквания към длъжностите са отлични комуникационни умения; умения да презентира и договаря; добра компютърна грамотност; позитивност и увереност; способност за приоритизиране на време и проекти; отговорност, организираност и способност за подреждане на задачите; умения за работа в екип; няма да се изисква задължителен опит по позицията. С избраните представители на целевите групи ще се сключи трудов договор и ще им се осигури заетост. За всеки един служител ще бъде изготвена длъжностна характеристика, която да указва какви са неговите задължения,отговорности и права в организацията. Новите служители ще работят в офиса на БАМСП в град Видин като при нужда някои от тях ще бъдат командировани в централния офис на асоциацията, намиращ се в град София. Заетостта на лицата ще се заплаща спрямо минималния осигурителен доход за съответната професия в страната. Разходите за тази дейност са описани в бюджетен раздел "Разходи за персонал", бюджетно перо 1. Разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост при работодател в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. В сумата са включени доплащания по приложимото национално законодателство - обезщетения за неизползван отпуск, доплащане за прослужено време и др. При изчислението на общата стойност е предвиден и достатъчен резерв в случай, че настъпи промяна в размера на МОД. 88 643.00 87 387.41
Избор на изпълнител и доставка на оборудване и обзавеждане на новите работни места: Изпълнението на дейността включва привеждане на работните места в готовност за провеждане на обучение и работа. По този начин ще се осигури по - добра ефективност на трудовия процес. Дейността включва избор на доставчик, който да достави необходимото оборудване и обзавеждане при спазване на принципите на прозрачност и добро стопанско управление, след което ще бъде реализирана доставка на оборудването и обзавеждането въз основа на договорените условия с избрания доставчик. Голяма част от предвидените длъжности по проекта са административни, поради което трябва да бъде закупено подходящото офис оборудване и обзавеждане за обезпечаване работата на новите служители. Работата на наетите младши счетоводители и мениджър, проекти е свързана с ежедневната работа на компютър, поради което е нужно закупуването на компютърни конфигурации, включващи компютър, монитор, клавиатура и мишка. Освен това за изпълнението на ежедневните задачи служителите се нуждаят от закупуване на мултифункционални машини, с които да копират, принтират и сканират различни документи. Предвижда се да бъдат закупени две такива машини, предвид факта, че служителите ще бъдат разпределени и ще работят в две отделни помещения. Относно обзавеждането на стаите, където ще бъдат новите лица, ще бъде закупено ново обзавеждане, включващо - столове, бюра и шкафове за съхранение на документация. Единствената длъжност, която няма да бъде свързана с административно обслужване е "шофьор,товарен автомобил", който трябва да подпомага работата на експертите в офиса като улеснява достъпа на специалистите до клиентите, които се намират в областта и дори цялата страна. Осгуряването на шофьор, ще помогне на повече хора да се възползват от услугите, които предлага организацията. Към момента, специалистите на БАМСП пътуват при възможност в областта за осъществяване на разнообразни консултации и ежеседмично до град София, където е разположен централният офис на асоциацията. Разкриването на тази нова поцизия ще направи услугите, предлагани от експертите по-достъпни за хората като за целта по проекта е предвидено да бъде закупено и транспортно средство, което да бъде управлявано от новонаетият шофьор. Поради закупуването на превозно средство и техниката, с която трябва да бъдат оборудвани работните места са предвидени средства в бюджетен ред 7. Разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар. 55 357.00 54 772.26
Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетентности на наетите по проекта лица: Целта на дейността е да се повиши адаптивността към работния процес на заетите хора, чрез един инструмент за личностно и социално развитие чрез провеждане на обучения за придобиване на трета квалификационна степен по част от професията на вече наетите по проекта лица и придобиване на знания по ключови компетентсности. В сумата за обучение са включени всички разходи свързани с него като възнаграждение на преподаватели, разходи за консумативи и материали за провеждане на обучението, разходи за учебни материали и т.н. Обучението по професионална квалификация както и обучението по ключови компетентности ще се проведат съгласно Европейската квалификационна рамка . Предлаганото професионално обучение по част от професията по трета квалификационна степен е подходящо за лица завършили средно образование без придобита квалификация и професия, лица с висше образование но без практически опит в дадената професия, лица с желание и мотивация да упражняват конкретната професия. Продължителността на обученията по трета квалификационна степен ще бъде 600 учебни часа. След провеждане на обучение по професионална квалификация, лицата ще придобият и усъвършенстват познания в различните сфери на професионална насоченост, отговарящи на реалните нужди на тяхната работа. За обучението по ключова компетентсност 2 "Общуване на чужди езици" се провеждат курсове за обучение по европейски стандарти А1, А2 и В2. Лицата ще преминат през обучение по теория и практика като общата продължителност на ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" ще бъде 300 учебни часа, а на ключова компетентсност 4 "Дигитална компетентност" - 45 учебни часа. Изборът на лица за включване в обучение за съответната ключова компетентсност следва да се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне нивото на лицата. Входящо образователно ниво на обучаемите ще се удостоверява чрез свидетелство за завършено основно образование и уверение за завършен клас от средното образование, или диплома за завършено средно образование. Успешно завършилите полагат изпит и се издава ”Удостоверение за професионално обучение” – образец на Министерство на образованието и науката за съответната професия и специалност, което позволява да практикувате професията и е признато във всички страни от ЕС. Новоназначеното лице на длъжноста "Шофьор,товарен автомобил" няма да премине през посочените обучения, тъй като обученията не отговарят на изискванията за заеманите от него позиция. 18 675.00 17 725.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).