Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Science and Education for Smart Growth

Planning region: All

Description

ABOVE Ltd is a fast growing and ambitious company in the field of retail sales of bags. The firm started its operations in July 2014. The company’s development and increased amount of clients led to the innovative idea of expanding the company in direction – development of prototypes of leather handbags, production of sample quantities and small orders and closely profiling the workflow processes in order to reach high quality of the services and the production. That’s why with the current project proposal the target is to create new job opportunities and vocational integration of both – youngsters till 29 years, jobless and inactive people between 30 and 53 years old, and jobless and inactive individuals over 54 years old. The main activities and actions by which this will be achieved are:
- Providing employment to unemployed and/or inactive individuals for period of 12 months – the company will hire 16 persons. It is envisaged 8 persons to be aged up to 29 years and over 54 years and 8 persons to be aged between 30 and 53 years old.
- Purchase of equipment for the new employment created – will be purchased that will be used from the new employees with job positions Technologist, Sewer, leather and Manufacturer of leather goods for performing their work activities of the particular jobs. 
- Creation of 8 sustainable employments after the end of the project proposal. 
The planned activities in the project proposal include: Employment to unemployed and/or inactive individuals for period of 12 months.; Purchase of equipment, furniture, Intangible fixed assets and Inventory.; Organization and Management and Information and publicity
The company is financially stable. There is a financial resource, which is a prerequisite for the successful implementation of the planned activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 16 721.04 12 972.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността в насока разработване на прототипи на кожени чанти и производство на мострени серии на малки по обем поръчки възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за производствения цикъл - Технолог, Шивач кожа, Производител изделия от кожа, така и за администриране на дейността - Експерт стопанска дейност и Експерт външна търговия. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 16 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъдат закупени машини за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица в производствения процес ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Абав" ЕООД. 97 281.60 91 905.44
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За осъществяване на производствената дейност компанията ще ползва помещение под наем. За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на машини за производствения цикъл. Компанията не разполага с такъв инвентар, тъй като до момента е осъществявала само търговска дейност. Това налага необходимостта от покупката на необходимото оборудване за производствения процес, с което ще се обезпечат 12 заети лица на длъжност Технолог, Шивач кожа и Производител изделия от кожа от проектното предложение. В тази връзка е необходимо закупуване на: - 2 броя шевни машини; - 1 брой траш машина; - 1 брой колонна шевна машина; - 1 брой машина за шлайф с вградена аспирация; - 1 брой машина за боядисване на ръбове - настолна; - 1 брой машина за пръскане на лепило на водна основа с аспирация. На предвидените 4 лица административен персонал компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 50 050.00 50 050.00
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 850 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в ново разкрития производствен цех на компанията. 3 320.00 3 320.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).